Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. juni 2024 | 12:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: At høre forskel på Head-Fi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 14:23 | IP-adresse registreret  

Når ellers de begynder at levere dem er det tænkeligt at JH-3A bliver noget af det tætteste på en højtaler oplevelse man kommer med hovedtelefoner men lad os se.

Jeg tror dog slet ikke det er det op mener med denne tråd, altså hvordan man kan høre forskel på hovedtelefoner kontra højtalere. Det jeg tror han mener er hvordan man kan høre forskel på en højtaler kontra en anden højtaler og en hovedtelefon kontra en anden hovedtelefon



__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

nc8000 skrev:

Når ellers de begynder at levere dem er det tænkeligt at JH-3A bliver noget af det tætteste på en højtaler oplevelse man kommer med hovedtelefoner men lad os se.

Jeg tror dog slet ikke det er det op mener med denne tråd, altså hvordan man kan høre forskel på hovedtelefoner kontra højtalere. Det jeg tror han mener er hvordan man kan høre forskel på en højtaler kontra en anden højtaler og en hovedtelefon kontra en anden hovedtelefon



Den har været længe undervejs. Har den ikke?


__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 16:50 | IP-adresse registreret  

Det er svært at lave en blindtest mellem højtalere og bøffer 

__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Strandvaskeren
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 491
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Det er svært at lave en blindtest mellem højtalere og bøffer 


Nah, du skal bare have nogle superåbne lyttebøffer så du kan kvæle signalet og lade højttalerne spille igennem istedet, hehe.. Sådan et par AKG K1000 måske, selv om det bliver lidt af en kunst at få lydstyrken i højttalere og lyttebøffer ens nok til at du ikke bemærker når det ene par slukker og det andet tager over..


__________________
Hjemmestrikket NAS -> Sonos ZP90 -> MHDT Havana -> Creek OBH-12 -> Krell KSA50 -> JBL 240ti
Til top Vis Strandvaskeren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strandvaskeren
 
Coach-Z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 April 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

nc8000 skrev:

Når ellers de begynder at levere dem er det tænkeligt at JH-3A bliver noget af det tætteste på en højtaler
oplevelse man kommer med hovedtelefoner men lad os se.


Jeg tror dog slet ikke det er det op mener med denne tråd, altså hvordan man kan høre forskel på hovedtelefoner kontra højtalere.
Det jeg tror han mener er hvordan man kan høre forskel på en højtaler kontra en anden højtaler og en hovedtelefon kontra en anden
hovedtelefon



Det er fuldstændig det jeg mener.

Jeg vil lære at lytte forskel på hovedtelefoner.

Kunne jeg så få fat i 2 der var markant forskellige, kunne jeg jo øve mig på den måde.




__________________
HiFi og Hoved-Fi - Mit setup
Til top Vis Coach-Z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Coach-Z
 
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2298
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Så prøv evt. Grado.




__________________
"Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
Til top Vis AM-E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af AM-E
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

AM-E skrev:

nc8000 skrev:

Når ellers de begynder at levere dem er det tænkeligt at JH-3A bliver noget af det tætteste på en højtaler oplevelse man
kommer med hovedtelefoner men lad os se.


Jeg tror dog slet ikke det er det op mener med denne tråd, altså hvordan man kan høre forskel på hovedtelefoner kontra højtalere. Det jeg tror
han mener er hvordan man kan høre forskel på en højtaler kontra en anden højtaler og en hovedtelefon kontra en anden
hovedtelefon

Den har været længe undervejs. Har den ikke?


Jo, de første preorders blev afgivet i august sidste år og den skulle have været på markedetsent efterår

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 21:40 | IP-adresse registreret  

Det er godt nok lidt dyrt men følgende trio vil nok dække de fleste baser og skulle være til at høre forskel på for de fleste

Sennheiser HD650
AKG701
En Grado i samme prislag (har ikke rigtig styr på Grado modellerne)

Coach-Z skrev:
nc8000 skrev:

Når ellers de begynder at levere dem er det tænkeligt at JH-3A bliver noget af det tætteste på en højtaler
oplevelse man kommer med hovedtelefoner men lad os se.


Jeg tror dog slet ikke det er det op mener med denne tråd, altså hvordan man kan høre forskel på hovedtelefoner kontra højtalere.
Det jeg tror han mener er hvordan man kan høre forskel på en højtaler kontra en anden højtaler og en hovedtelefon kontra en anden
hovedtelefon



Det er fuldstændig det jeg mener.

Jeg vil lære at lytte forskel på hovedtelefoner.

Kunne jeg så få fat i 2 der var markant forskellige, kunne jeg jo øve mig på den måde.




__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
Stig J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Grado og AKG er det jeg har været meget forelsket i når det gælder headfi, og sys det er et helt andet lydbillede end en højtaler..

Selvfølgelig skal man have den rigtig headamp på !!

Hvis man får mulighed for det skal man sku lytte til Grado GS-1000



__________________
Hilsen
Stig J
Til top Vis Stig J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stig J Besøg Stig J's Websted
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 27 Februar 2011 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

GS-1000 er den eneste Grado jeg kan lide og den er fantastisk til klassisk, jazz og i det hele taget næsten alt akkustisk musik mens jeg ikke synes
den rigtig duer til rock og andet elektrisk musik. Problemet med den er bare at den slet ikke lyder som en Grado. Og så er den mere komfortabel
end nogen anden Grado.

AKG701 (som er den eneste AKG jeg har hørt) synes jeg er den mest kedelige hovedtelefon på denne jord

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

Coach-Z skrev:
nc8000 skrev:

Når ellers de begynder at levere dem er det tænkeligt at JH-3A bliver noget af det
tætteste på en højtaler
oplevelse man kommer med hovedtelefoner men lad os se.


Jeg tror dog slet ikke det er det op mener med denne tråd, altså hvordan man kan høre forskel på hovedtelefoner kontra
højtalere.
Det jeg tror han mener er hvordan man kan høre forskel på en højtaler kontra en anden højtaler og en hovedtelefon kontra
en anden
hovedtelefon



Det er fuldstændig det jeg mener.

Jeg vil lære at lytte forskel på hovedtelefoner.

Kunne jeg så få fat i 2 der var markant forskellige, kunne jeg jo øve mig på den måde.



Nu har du nævnt det mange gange, men som sådan er det nu ikke så svært at høre forskel på markant forskellige
hovedtelefoner, da forskellen er, ja, markant som regel. Jeg har ingen tvivl overhoved om hvorvidt du vil kunne høre
forskel. Spørgsmålet er nok mere om du vil syntes at forskellen er så kritisk som vi herinde gør. Der hvor det kan kræve
skarpe ører og lidt øvelse at høre forskel er nærmere når vi begynder at modde og skifte kabel og bruge forskellige
forstærkere mm. Forskellen fra en forstærker af en given kvalitet til en anden i omkring samme kvalitet er ofte ikke
voldsomt stor. Forskellen på lydsignaturer i hovedtelefoner er oftest væsentligt mere forskellige.

Bliver du i samme prisklasse og tager f.eks en anden superlux-model, vil du måske ikke opleve en voldsomt stor forskel, da
de bruger næsten samme drivere og konstruktion, blot tunet lidt anderledes for at fremhæve andre lydaspekter.
Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Coach-Z skrev:

Det er fuldstændig det jeg mener.

Jeg vil lære at lytte forskel på hovedtelefoner.

Kunne jeg så få fat i 2 der var markant forskellige, kunne jeg jo øve mig på den måde.


Jeg vil tillade mig at være lidt kontant: Jeg tror ganske enkelt ikke på at du rent faktisk har prøvet at A/B sammenligne noget som helst, hvis du ligefrem mener at du ikke kan høre forskel. Der er ikke det store behov for at lede efter udstyr der er specielt forskellige, find to tilfældige højttalere eller hovedtelefoner, så VIL du kunne høre forskel - forudsat at du overhovedet interesserer dig nok for musik til at forskellen har en betydning for dig. Hvis det var elektronik, kabler eller lignende du havde svært ved at høre forskel på, så kunne jeg i større grad forstå dit problem, men højttalere og hovedtelefoner - hvis du ikke kan høre forskel på dét, så kan du heller ikke mærke forskel på om du har sko på eller ej.

Den eneste "undskyldning" jeg kan finde, er at du har lyttet til to forskellige par 50,-s hovedtelefoner, som skriger lige meget til at det er umuligt at forholde sig til forskellen...

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Stig J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2010
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

nc8000 skrev:
GS-1000 er den eneste Grado jeg kan lide og den er fantastisk til klassisk, jazz og i det hele taget næsten alt akkustisk musik mens jeg ikke synes
den rigtig duer til rock og andet elektrisk musik. Problemet med den er bare at den slet ikke lyder som en Grado. Og så er den mere komfortabel
end nogen anden Grado.

AKG701 (som er den eneste AKG jeg har hørt) synes jeg er den mest kedelige hovedtelefon på denne jord


Ja det er helt rigtig med Gs-1000 det er en helt anden verden af hvad de normalt laver, og passer mest til akustisk, og jazz, blødt rock.

Men har hørt flere akg som er fine, når jeg har indspillet numre i studie, kan ikke sammenlignes med gs-1000, men sys de er okay.


__________________
Hilsen
Stig J
Til top Vis Stig J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stig J Besøg Stig J's Websted
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Otto J skrev:

Coach-Z skrev:

Det er fuldstændig det jeg mener.

Jeg vil lære at lytte forskel på hovedtelefoner.

Kunne jeg så få fat i 2 der var markant forskellige, kunne jeg jo øve mig på den måde.


Jeg vil tillade mig at være lidt kontant: Jeg tror ganske enkelt ikke på at du rent faktisk har prøvet at A/B sammenligne noget som helst, hvis du ligefrem mener at du ikke kan høre forskel. Der er ikke det store behov for at lede efter udstyr der er specielt forskellige, find to tilfældige højttalere eller hovedtelefoner, så VIL du kunne høre forskel - forudsat at du overhovedet interesserer dig nok for musik til at forskellen har en betydning for dig. Hvis det var elektronik, kabler eller lignende du havde svært ved at høre forskel på, så kunne jeg i større grad forstå dit problem, men højttalere og hovedtelefoner - hvis du ikke kan høre forskel på dét, så kan du heller ikke mærke forskel på om du har sko på eller ej.

Den eneste "undskyldning" jeg kan finde, er at du har lyttet til to forskellige par 50,-s hovedtelefoner, som skriger lige meget til at det er umuligt at forholde sig til forskellen...



HØRT


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Coach-Z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 April 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 14:19 | IP-adresse registreret  

Hej igen,

 

Jeg er nok lidt dårlig til at formulere mig så jeg prøver igen, men først lige det oprindelige indlæg

Coach-Z skrev:

Hej eksperter.Jeg bliver stadig mere og mere forbavset over hvordan I kan høre forskel på højttalere og headphones.

Jeg har prøvet og se om jeg kan høre forskel på et par B&W M1 højttalere og et sæt Bose 301 mrk III og det kunne jeg næsten ikke...

De lød så godt som ens i mine ører. Rent teknisk må der være en forskel, men hvad det er der gør at højttalere lyder forskelligt har jeg ikke helt styr på endnu.

Jeg kunne dog godt tænke mig at udfordre mine ører lidt og det ville være lettest at gøre med headphones, det er jo bare plug n' play.

 

Jeg har som sagt ikke afprøvet flere forskellige headphones, det er det jeg søger jeres hjælp til.

For at kunne lave en reel sammenligning må de 2 produkter jo mere eller mindre ligne hinanden. Det giver ingen mening at sammenligne et super dårligt bilka produkt med en dyr Grado løsning, de må stå lidt på samme fod ville jeg da mene.

Et eksempel kunne være at hente fra højttaler verdenen.

Dali Lektor og Dali Concept ligner jo til dels hinanden, men de har jo for folk der kender noget til det en forskellig lyd.

 

For en uøvet som mig er den forskel ikke særlig stor, hvis den overhovedet er der.

For jer øvede er forskellen der åbenbart meget tydelig.

Enten har i meget bedre ører end mig og har altid kunne høre tydelige forskelle på højttalere, eller også har i trænet jeres ører/hjerne til at kunne dette over tid.

 

Jeg går ud fra/håber at jeg kan træne mig selv til at blive bedre til at høre disse forskelle lgiesom i kan. Jeg vil helst gøre det derhjemme i min stue uden alt for meget besvær, derfor faldt ideen på at gøre det med head-fi, gerne i den billige ende af spekteret, for ikke at kaste for mange penge efter denne lille træningsøvelse.

 

Derfor efterspurgte jeg 2 forskellige headphones der til at starte med var meget forskellige. Min plan var med disse at øve mig i at høre forskellene på de 2 headphones.

Kunne jeg gøre dette kunne jeg efterfølgende vælge nogle modeller der lå lidt tættere på hinanden og næste gang tættere osv osv..

Kolind skriver da også;:

Citér:

Nu har du nævnt det mange gange, men som sådan er det nu ikke så svært at høre forskel på markant forskellige
hovedtelefoner, da forskellen er, ja, markant som regel. Jeg har ingen tvivl overhoved om hvorvidt du vil kunne høre
forskel. Spørgsmålet er nok mere om du vil syntes at forskellen er så kritisk som vi herinde gør. Der hvor det kan kræve
skarpe ører og lidt øvelse at høre forskel er nærmere når vi begynder at modde og skifte kabel og bruge forskellige
forstærkere mm. Forskellen fra en forstærker af en given kvalitet til en anden i omkring samme kvalitet er ofte ikke
voldsomt stor. Forskellen på lydsignaturer i hovedtelefoner er oftest væsentligt mere forskellige.

Bliver du i samme prisklasse og tager f.eks en anden superlux-model, vil du måske ikke opleve en voldsomt stor forskel, da de bruger næsten samme drivere og konstruktion, blot tunet lidt anderledes for at fremhæve andre lydaspekter.

...

 

Jeg kan næsten ikke forklare bedre hvad det er jeg ønsker, men det skal da ikke blive noget at diskutere alt for meget, som jeg mærke at denne tråd er ved at udarte sig til ..

 

Jeg ville bare have forslag på 2 hovedtelefoner der lød forskelligt fra hinanden og som var til at betale.

Var den ene af de to den jeg selv havde i forvejen, ja så havde jeg da sparet lidt penge...

 



__________________
HiFi og Hoved-Fi - Mit setup
Til top Vis Coach-Z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Coach-Z
 
Otto J
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3048
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Coach-Z skrev:

Dali Lektor og Dali Concept ligner jo til dels hinanden, men de har jo for folk der kender noget til det en forskellig lyd.

For en uøvet som mig er den forskel ikke særlig stor, hvis den overhovedet er der.

Jeg er ganske enkelt uenig, baseret på de oplevelser jeg har med folk der lytter forskel i butikken. Groft sagt alle kan sagtens høre de forskelle hvis de prøver. Om de synes forskellene er relevante, og om de vil betale for dem, det er en anden snak.

Til top Vis Otto J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Otto J
 
Aquila
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2009
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 120
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Otto J skrev:
Coach-Z skrev:

Dali Lektor og Dali Concept ligner jo til dels hinanden, men de har jo for folk der kender noget til det en forskellig lyd.


For en uøvet som mig er den forskel ikke særlig stor, hvis den overhovedet er der.


Jeg er ganske enkelt uenig, baseret på de oplevelser jeg har med folk der lytter forskel i butikken. Groft sagt alle kan
sagtens høre de forskelle hvis de prøver. Om de synes forskellene er relevante, og om de vil betale for dem, det er en anden
snak.



Specielt den nøjagtige sammenligning med Lektor og Concept er jeg meget uenig i. Da jeg købte anlæg lyttede jeg til de to
nævnte og der er en KÆMPE forskel på de to højttalere. Forskellen bliver rigtig stor hvis du sætter "Metallica - Sad but True".
Jeg skal ikke kunne sige om det er den slags musik du hører, men der er der i hvert fald en KÆMPE forskel, og jeg er på ingen
måde en audiophile. Hvis du ikke kan høre forskellen her, tror jeg ikke der er meget værdi for dig i at investere flere penge i
anlæg :-)

__________________
Audiophile in training
Til top Vis Aquila's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aquila Besøg Aquila's Websted
 
Coach-Z
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 April 2008
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 229
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

i har nok ret. Jeg må ud og lytte noget mere. Der må være den store forskel.

Tak for den gode feedback her i tråden.

__________________
HiFi og Hoved-Fi - Mit setup
Til top Vis Coach-Z's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Coach-Z
 
Aquila
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 September 2009
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 120
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Et sted der er endnu mere forskel er eks. Dali Concept 2 og B&W DM686.

Jeg skal nok også tilføje at min kommentar med at du skulle være glad bestemt ikke er noget negativt - fy for den en masse
penge du kan spare! :-D

__________________
Audiophile in training
Til top Vis Aquila's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Aquila Besøg Aquila's Websted
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 28 Februar 2011 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Som jeg har skrevet tidligere er det meget simpelt køb to par høretelefoner og lyt til dem...
Længere er den ikke..

Hvis du søger absurde forskelle så et på monster beats og et par 701 og hører du ingen forskel der bør du nok opsøge en ørelæge..


__________________
Jeg ælsker min Ipod
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes