Bruger siden: 07 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 536
Sendt: 19 November 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
Holger4 skrev:
104" membranareal i biffen - det var ikke så lidt, så har du sgu mere, end jeg har i stuen. Og jeg har ellers 6 stk. 18"'ere og 8 stk. 6,5'ere.
ja ja - jeg sagde jo ikke noget om at det svarede til en 104" enhed 6X18" er ganske seriøst... og der er kun 2 af de 6 stk 12" der er aktive - så jeg vil ikke stille op i en dB ræs med dig, selvom jeg nu tror at mine subber slå de fleste i samme størrelse, hvis man går efter dybde.
Bruger siden: 07 September 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 536
Sendt: 19 November 2010 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
guffi skrev:
Meget stilrent med dit og dat, der ikke må være til stede.
Kan godt undre mig lidt over hvad de sko, som står midt i det hele egentlig lige foretager sig der Har de fået tilladelse af øverste kommanderende til at stå der
Ja de sko - det er også noget rod - men det er vel ret sigende at mine sko er større end anlægget - selvom der er tal om størrelse 48... Og husk nu - det er anlæget i "fruens stue" - min ser sådan her ud:
Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 582
Sendt: 19 November 2010 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
Jeg er bare en drille-pind, og det vár kun for at drille. Dit system ser virkelig FEDT ud. Jeg tænker ved mig selv, om mon ikke bio-lyden lever op, rent hi-fi-mæssigt, med dit system i stuen.
__________________ *Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
Sendt: 20 November 2010 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
Andvare skrev:
guffi skrev:
Meget stilrent med dit og dat, der ikke må være til stede.
Kan godt undre mig lidt over hvad de sko, som står midt i det hele egentlig lige foretager sig der Har de fået tilladelse af øverste kommanderende til at stå der
Ja de sko - det er også noget rod - men det er vel ret sigende at mine sko er større end anlægget - selvom der er tal om størrelse 48... Og husk nu - det er anlæget i "fruens stue" - min ser sådan her ud:
lidt mindre stilrent - meget mere højtaler
Sådan det er ikke WAF . skal anlæget ikke lidt op på noget ellers super nice anlæg
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum