| Sendt: 14 November 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet og lege lidt med impedansen idag, og harumiddelbart konkluderet at den ikke skal længere ned end de 100r. Det er ligesom om at mellemtonen forsvinder lidt når jeg kommer for langt ned i impedans, og diskant mister også lidt luft/lethed. Pt har jeg sat den på 220r, lige over de anbefalede 200r. Her lyder det virkelig lækkert, masser af luft og helt vildt detaljeret, selv ved helt lavt lytteniveau. Det er sku fedt.Bliver mere og mere glad for pu nu mere jeg lytter  ...Ps. Fik også lige skiftet remmene til pladetallerkenen,den hvide type fra Rega, da pu blev skiftet. Tror også det har medvirket til en virkelig fast bund med rigtig go pondus. Det var ihvertfald en overbevisende demo jeg fik af dem. Så det kan anbefales, selvom det er vildt de vil have 250kr for en gummiring, og jeg skal have 2
|