Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juli 2024 | 11:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Hvad kan vi forvente af H4A??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Sir.HiFi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 22
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Jeg ved en lærke-rede, men siger ikke mere... (lige nu)
Nå ja, så skidt da - rygtet vil nemlig, at H4A´s oprindelige stifter er på vej med en ny pendant, så skulle H4A´s forum lukke er der flere veje at gå!

Til top Vis Sir.HiFi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir.HiFi
 
Fartiltre
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil - Heltny!

Bruger siden: 23 August 2010
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Indlæg slettet!

Til top Vis Fartiltre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fartiltre
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

Er H4A ikke på rette spor?? Fordi en håndfuld bruger er utilfredse, er da ikke ensbetydende med at H4A ikke er på rette spor, der er 100 gange så mange bruger der er tilfredse. Oprør vil der altid være når man har en indehaver som her, men tingene køre vel bare vider, der kommer nye moderatoere, og hver dag kommer der mange nye bruger til. Fordi der sidder 5 gammel bruger på nerds og skriver om død og undergang for H4A skal det da ikke være et problem trådstater, så hvorfor gøre det til et problem?? At Gige har skrevet et indlæg om evt lukkning af H4A, gætter jeg på ikke er alvorligt, han vil se at H4A forsætter som det plejer og problemerne kommer på afstand, og alt er fint.
Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
Jeg ser meget meget nødigt at Hifi4all lukker sit forum, men igen så er det jo Hr. Gige der har truet os allesammen og efter den behandling som Vestsjællands hifiklub fik herinde, af både brugere såvel som Hifi4all, så vil jeg og flere af medlemmerne som tidligere var medlemmer herinde ikke støtte op om hifi4all...det er det simpelthen ikke værd efter den svinske behandling vi fik


Hvilken svinske behandling fik i?
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
Fartiltre
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil - Heltny!

Bruger siden: 23 August 2010
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:28 | IP-adresse registreret  

Indlæg slettet!

Til top Vis Fartiltre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fartiltre
 
Mastervol
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 August 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3670
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Fartiltre skrev:

Indlæg slettet!



"stort set alle" er da også velkomne her. At du ligger uden for den kategori, kommer vel ikke som en overraskelse for nogen.

Øv, hvorfor må jeg ikke være med? Nå skidt pyt, jeg opretter da bare nye brugere hver gang de bliver slettet.

Hvis ikke du opretter flere dobbeltprofiler med dig selv bag dem, så er der da virkelig ingen tilbage at diskutere med.
(Især ikke hvis du sletter mine dobbeltprofiler...)

Til top Vis Mastervol's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mastervol
 
Strand
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. mr nash

Bruger siden: 13 September 2008
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 531
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

Fartiltre skrev:
Mastervol skrev:
Fartiltre skrev:

Indlæg slettet!



Skulle det så være dit nye site (der snart igen, igen, igen kommer), der skulle udkonkurrere hifi4all, Hr. Heltny? Hmm, hvad
kan vi så forvente af det? Får man automatisk 5 brugere, når man opretter sig? Og bliver man bannet så snart man siger
sandheden? For så tror jeg din succes er garanteret!

Indlæg slettet!

Fartiltre, Thomas ,heltny ,cujo  du er for dum de gammle hjemme side er et bevis på at du har store problemer i toppen.. kuk kuk kuk... Og farvel

Til top Vis Strand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Strand
 
dysterland
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 August 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 769
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
Er H4A ikke på rette spor?? Fordi en håndfuld bruger er utilfredse, er da ikke ensbetydende med at H4A ikke er på rette spor, der er 100 gange så mange bruger der er tilfredse. Oprør vil der altid være når man har en indehaver som her, men tingene køre vel bare vider, der kommer nye moderatoere, og hver dag kommer der mange nye bruger til. Fordi der sidder 5 gammel bruger på nerds og skriver om død og undergang for H4A skal det da ikke være et problem trådstater, så hvorfor gøre det til et problem?? At Gige har skrevet et indlæg om evt lukkning af H4A, gætter jeg på ikke er alvorligt, han vil se at H4A forsætter som det plejer og problemerne kommer på afstand, og alt er fint.


Det er jo det sædvanlige og selvfølgelige, at det er de utilfredse, som råber højt. Jeg er selv rigtig glad for at bruge hifi4all, og føler bestemt, at det netop ER for alle - uanset ambitionsniveau. Selvfølgelig skal man have lov til at være utilfreds og skrive om det - men vi, som er tilfredse, skal nok også huske at skrive det.

__________________
HTPC, V-DAC, NAD 1240, 2x LC Audio The End, Avance Dana 980, Dual 1226 m. OM10 pickup
Til top Vis dysterland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dysterland Besøg dysterland's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
Er H4A ikke på rette spor?? Fordi en håndfuld bruger er utilfredse, er da ikke ensbetydende med at H4A ikke er på rette spor, der er 100 gange så mange bruger der er tilfredse. Oprør vil der altid være når man har en indehaver som her, men tingene køre vel bare vider, der kommer nye moderatoere, og hver dag kommer der mange nye bruger til. Fordi der sidder 5 gammel bruger på nerds og skriver om død og undergang for H4A skal det da ikke være et problem trådstater, så hvorfor gøre det til et problem?? At Gige har skrevet et indlæg om evt lukkning af H4A, gætter jeg på ikke er alvorligt, han vil se at H4A forsætter som det plejer og problemerne kommer på afstand, og alt er fint.

Jamen vist det bare var tomme trusler fra ejerens side omkring lukningen, så er jeg da glad

Men kunne være rart at høre det fra ham selv af

Men nu er je ikke en af Nerds gamle brugere, så bland mig lige uden om dem........ Jeg er en af H4A`s gamle brugere og kunne godt tænke mig at forummet blev lidt som før i tiden.

 



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Diamagnetic
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  


Det gode er at han bare skal skrive 2 ord for at man opdager ham !
Til top Vis Diamagnetic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamagnetic
 
tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1040
Sendt: 23 August 2010 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

RAZZER skrev:
tonykart007 skrev:
Jeg ser meget meget nødigt at Hifi4all lukker sit forum, men igen så er det jo Hr. Gige der har truet os allesammen og efter den behandling som Vestsjællands hifiklub fik herinde, af både brugere såvel som Hifi4all, så vil jeg og flere af medlemmerne som tidligere var medlemmer herinde ikke støtte op om hifi4all...det er det simpelthen ikke værd efter den svinske behandling vi fik


Hvilken svinske behandling fik i?


Det var nogle brugere som gjorde alt hvad de kunne for at ødelægge vores tråd og det lykkedes næsten.
Vores tråd er nu så låst at vi næsten ikke kan skrive i den uden at den bliver lukket.
Men vi har som sagt fået vores eget forum som er noget helt andet end Hifi4all.
Der er plads til alle og der modereres ikke i noget, da alle opfører sig ordentligt.
Vores forum er hvad Hifi4all burde have været.
Dedikeret til Hifi og hvad der dertil hører, uden al det negative.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 23 August 2010 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
RAZZER skrev:
tonykart007 skrev:
Jeg ser meget meget nødigt at Hifi4all lukker sit forum, men igen så er det jo Hr. Gige der har truet os allesammen og efter den behandling som Vestsjællands hifiklub fik herinde, af både brugere såvel som Hifi4all, så vil jeg og flere af medlemmerne som tidligere var medlemmer herinde ikke støtte op om hifi4all...det er det simpelthen ikke værd efter den svinske behandling vi fik


Hvilken svinske behandling fik i?


Det var nogle brugere som gjorde alt hvad de kunne for at ødelægge vores tråd og det lykkedes næsten.
Vores tråd er nu så låst at vi næsten ikke kan skrive i den uden at den bliver lukket.
Men vi har som sagt fået vores eget forum som er noget helt andet end Hifi4all.
Der er plads til alle og der modereres ikke i noget, da alle opfører sig ordentligt.
Vores forum er hvad Hifi4all burde have været.
Dedikeret til Hifi og hvad der dertil hører, uden al det negative.


Hvad du så ikke nævner er at omtalte tråd ikke var en diskussion, men udviklede sig til en regulær chat Det er jo også fint nok, men bør i så fald foregå på eget forum, og det er netop hvad I har fået op at stå, så alt er vel godt eller?


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3691
Sendt: 23 August 2010 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:
Jeg ser meget meget nødigt at Hifi4all lukker sit forum, men igen så er det jo Hr. Gige der har truet os allesammen og efter den behandling som Vestsjællands hifiklub fik herinde, af både brugere såvel som Hifi4all, så vil jeg og flere af medlemmerne som tidligere var medlemmer herinde ikke støtte op om hifi4all...det er det simpelthen ikke værd efter den svinske behandling vi fik



Har du nappet et lille sip af natpotten??

Der blev givet alt for megen plads til Vestsjællands Hifiklub. Det var en pubertær sandkasse; et deprimerende chatroom for 14-årige fjolletøser med en perifer hifiinteresse. Det skulle ha' været lukket øjeblikkeligt.


Mvh.
Niels


Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3162
Sendt: 23 August 2010 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Nilau skrev:
tonykart007 skrev:
Jeg ser meget meget nødigt at Hifi4all lukker sit forum, men igen så er det jo Hr. Gige der har truet os allesammen og efter den behandling som Vestsjællands hifiklub fik herinde, af både brugere såvel som Hifi4all, så vil jeg og flere af medlemmerne som tidligere var medlemmer herinde ikke støtte op om hifi4all...det er det simpelthen ikke værd efter den svinske behandling vi fik



Har du nappet et lille sip af natpotten??

Der blev givet alt for megen plads til Vestsjællands Hifiklub. Det var en pubertær sandkasse; et deprimerende chatroom for 14-årige fjolletøser med en perifer hifiinteresse. Det skulle ha' været lukket øjeblikkeligt.


Mvh.
Niels



Og så røg den sobre tone endnu engang


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1040
Sendt: 23 August 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
tonykart007 skrev:
RAZZER skrev:
tonykart007 skrev:
Jeg ser meget meget nødigt at Hifi4all lukker sit forum, men igen så er det jo Hr. Gige der har truet os allesammen og efter den behandling som Vestsjællands hifiklub fik herinde, af både brugere såvel som Hifi4all, så vil jeg og flere af medlemmerne som tidligere var medlemmer herinde ikke støtte op om hifi4all...det er det simpelthen ikke værd efter den svinske behandling vi fik


Hvilken svinske behandling fik i?


Det var nogle brugere som gjorde alt hvad de kunne for at ødelægge vores tråd og det lykkedes næsten.
Vores tråd er nu så låst at vi næsten ikke kan skrive i den uden at den bliver lukket.
Men vi har som sagt fået vores eget forum som er noget helt andet end Hifi4all.
Der er plads til alle og der modereres ikke i noget, da alle opfører sig ordentligt.
Vores forum er hvad Hifi4all burde have været.
Dedikeret til Hifi og hvad der dertil hører, uden al det negative.


Hvad du så ikke nævner er at omtalte tråd ikke var en diskussion, men udviklede sig til en regulær chat Det er jo også fint nok, men bør i så fald foregå på eget forum, og det er netop hvad I har fået op at stå, så alt er vel godt eller?


Vi har nu heldigvis også fået vores eget forum.Der er flere af vores medlemmer som har vendt hifi4all ryggen og andre som ikke ønsker at deltage på hifi4all mere.
Der kan så tilskrives den manglende plads og forståelse der var til os herinde.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007
 
tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1040
Sendt: 23 August 2010 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Nilau skrev:
tonykart007 skrev:
Jeg ser meget meget nødigt at Hifi4all lukker sit forum, men igen så er det jo Hr. Gige der har truet os allesammen og efter den behandling som Vestsjællands hifiklub fik herinde, af både brugere såvel som Hifi4all, så vil jeg og flere af medlemmerne som tidligere var medlemmer herinde ikke støtte op om hifi4all...det er det simpelthen ikke værd efter den svinske behandling vi fik



Har du nappet et lille sip af natpotten??

Der blev givet alt for megen plads til Vestsjællands Hifiklub. Det var en pubertær sandkasse; et deprimerende chatroom for 14-årige fjolletøser med en perifer hifiinteresse. Det skulle ha' været lukket øjeblikkeligt.


Mvh.
Niels



Og så røg den sobre tone endnu engang


Der er bare NARlau der igen er på færde. Vi har lært at ignore den ignorant og hans evige umodne galde.
Han må have et sørgeligt liv.



Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007
 
2-mas
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 861
Sendt: 23 August 2010 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Synes det (igen) viser, at vi brugere IKKE selv forstår at køre i en sober tone, og at der derfor ER brug for moderatorer !

Iøvrigt en mærkelig tråd at starte op, når H4A allermest har brug for ro for at komme videre...

Fortsat god hifivind......Little Feat "blæser" på Train,Aarhus iaften

Til top Vis 2-mas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2-mas
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 23 August 2010 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

mr nash skrev:
Er H4A ikke på rette spor?? Fordi en håndfuld bruger er utilfredse, er da ikke ensbetydende med at H4A ikke er på rette spor, der er 100 gange så mange bruger der er tilfredse. Oprør vil der altid være når man har en indehaver som her, men tingene køre vel bare vider, der kommer nye moderatoere, og hver dag kommer der mange nye bruger til. Fordi der sidder 5 gammel bruger på nerds og skriver om død og undergang for H4A skal det da ikke være et problem trådstater, så hvorfor gøre det til et problem??

Efter at have læst email-kommunikationen mellem Mikkel Gige og Otto er jeg kommet på andre tanker... Jeg synes det var alt for uprofessionelt håndteret af Gige. Der er også sket andre udelukkelser som virker kritisable, ikke kun 5 gamle brugere på Nerds  Men ja, der er da mange der er tilfredse, og det meste af tiden går det fint.

mr nash skrev:
At Gige har skrevet et indlæg om evt lukkning af H4A, gætter jeg på ikke er alvorligt, han vil se at H4A forsætter som det plejer og problemerne kommer på afstand, og alt er fint.

Jeg synes det er beklageligt at det er blevet luftet hvis det bare var for sjov, men jeg er da lidt spændt på at se hvordan det hele fortsætter - forhåbentlig godt.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 23 August 2010 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Wymax skrev:

mr nash skrev:
Er H4A ikke på rette spor?? Fordi en håndfuld bruger er utilfredse, er da ikke ensbetydende med at H4A ikke er på rette spor, der er 100 gange så mange bruger der er tilfredse. Oprør vil der altid være når man har en indehaver som her, men tingene køre vel bare vider, der kommer nye moderatoere, og hver dag kommer der mange nye bruger til. Fordi der sidder 5 gammel bruger på nerds og skriver om død og undergang for H4A skal det da ikke være et problem trådstater, så hvorfor gøre det til et problem??

Efter at have læst email-kommunikationen mellem Mikkel Gige og Otto er jeg kommet på andre tanker... Jeg synes det var alt for uprofessionelt håndteret af Gige. Der er også sket andre udelukkelser som virker kritisable, ikke kun 5 gamle brugere på Nerds  Men ja, der er da mange der er tilfredse, og det meste af tiden går det fint.

mr nash skrev:
At Gige har skrevet et indlæg om evt lukkning af H4A, gætter jeg på ikke er alvorligt, han vil se at H4A forsætter som det plejer og problemerne kommer på afstand, og alt er fint.

Jeg synes det er beklageligt at det er blevet luftet hvis det bare var for sjov, men jeg er da lidt spændt på at se hvordan det hele fortsætter - forhåbentlig godt.



Nu begynder du igen, kan du/i som er efter Gige ikke bare lade det ligge, du har dine holdninger men jeg er sikker på flertallet heldigvis bakker Gige op og Hifi4all. ellers ville de jo ikke være her!

Den sag med Otto er lukket, hvis jeg var Gige ville jeg godt nok være frustreret over folks mangel på respekt og ustoppelige kværulanteri.

STOP DEN HER TRÅD FOLK HAR INTET LÆRT OG MANGE FORTJENER IKKE AT VÆRE BRUGERE AF DENNE SIDE !
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
Ronnie B. R.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 November 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 312
Sendt: 23 August 2010 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

synes det er synd at nogle bruger ødelægger forum herinde, selvom jeg ikke rigtig har oplevet det store af det endnu, jeg er stadig en af de "nye"

men hvorfor kan man ikke lave en filterfunktion, så kan brugerne selv regulere hvem de vil høre på og ikke vil, en rigtig go ide taget fra hifigalleri



__________________
Pass labs INT150
Audia flight One
Scan-speak
Illuminator D3004_660000
Revalator 18w_8531g00
Revalator 26w_8861t00

GO BIG OR GO HOME.....
Til top Vis Ronnie B. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronnie B. R.
 

<< Forrige Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes