Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
Sendt: 14 August 2010 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
Hej golf he he nej hvis man bor i lejlighed tror jeg at jeg ville bygge et par stander højtt. men heldivigs bor jeg i hus med en stor grage og en kone der syndes det er fedt med store højtt.
VH T
__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
Sendt: 14 August 2010 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
Hilowfi skrev:
Hej golf he he nej hvis man bor i lejlighed tror jeg at jeg ville bygge et par stander højtt. men heldivigs bor jeg i hus med en stor grage og en kone der syndes det er fedt med store højtt.
VH T
Hehe. Hvis det stod til min kone, havde vi et sæt bittesmå reolhøjttalere. Men, hun synes nu alligevel at ML'erne er ganske pæne (og at de lyder fremragende), selvom de ikke lader sig skjule.
Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
Sendt: 18 August 2010 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
Hej jazz det tror jeg du har ret i , har nu prøvet nogle gange at vende og dreje de "baller" igen og syndes nu at det lyder som om at diskanten er lidt mere åben når ballerne" vender vandret måske er det bare mig eller min stue som får det til at lyder bedre i mine øre eller måske bare en smags sag.
VH T
__________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum