Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 23:14   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Dårlig oplevelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
eag1
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 August 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 30 Maj 2010 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:

eag1 skrev:
men det lader nu ikke til at være første gang der er lidt divergerende opfattelser med hensyn til AB audio
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75845&K W=ab +audio

Det ville vel også være mærkeligt hvis der ikke var. Jeg tror du kan finde lignende tråde om de fleste forhandlere. Men den gamle tråd du har
fundet er jo også kun løse påstande uden bevis for nogetsomhelst. Altså også bare et ubrugeligt "surt opstød" som et forsøg på at hænge en
forhandler ud.

Det der blot er påfaldende er så ens sagerne er. billige priser på brugtudstyr, der så er solgt lige inden man er trådt ind af døren. på trods af aftaler
om handel. men det kan da godt være at det er os der er for mistænkelige. men når der, som i mit tilfælde, bliver tilkendegivet over for mig, at de
omtalte højttalere stadig står i butikken, dagen efter de angiveligt er solgt til en svensker. Ja, så må jeg undre mig. Det sjove er jo at højttalerne
stadig var at finde på hjemmesiden et godt stykke tid efter. De fleste andre forhandlere jeg kender der sælger brugt, er sjældent over en uge om at
opdatere deres sider hvis de har solgt noget.
Til top Vis eag1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eag1

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Sendt: 30 Maj 2010 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Pallemand skrev:
Hej.

Jeg havde ikke været uenig med alle jer der holder med AB Audio, hvis det ikke havde været fordi, at det nummer AB Audio
har lavet er ULOVLIGT!

Jf. købeloven skal Sælger kunne fremskaffe et tilsvarende produkt til køber, i tilfælde af udgåede varer, defekter mm.
(Dog er ovennævnte ugyldigt, hvis Sælger har oplyst, at handlen er en auktion eller en "først-til-mølle" handel)

Hvis det ikke er tilfældet SKAL AB Audio fremskaffe et tilsvarende produkt (eller ny!) til den aftalte pris. (Også selvom
den er ny)

Hvis ikke Sælger ønsker, at efterkomme dine krav (som er en ny, eller tilsvarende forstærker til samme pris), kan du rette
henvendelse til Forbrugerraadet eller Politiet.

For at det du henviser til skal kunne komme til at gælde så skal handlen jo være indgået. Og hvofor er det altid at en eller anden skal nævne forbrugerrådet.. hvad f...... er der blevet af at snakke med forhandleren og finde en løsning på sit problem istedet for at fare op og love bål og brand over som oftest ingenting. Har kun hovedrysten til overs for sådan noget.

Jeg vil ikke kommentere på denne sag, da jeg ikke kender noget til forhandleren eller om hvad der er sagt eller aftalt.. Så blir det jo påstand mod påstand. Kan da godt se det er ærgeligt hvis det var den forstærken man lige ville have.. men lur mig om der ikke kommer en en anden gang et sted, og så må man jo bare være lidt hurtig og slå til.

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Sendt: 30 Maj 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

AB audios webdesigner arbejder kun på side i ny og næ. Derfor kan solgte produkter godt hænge der et par dage

eag1
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 August 2006
Sendt: 30 Maj 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

eller et par uger
Til top Vis eag1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eag1

ABaudio
Branchemedlem
Branchemedlem

AB Audio

Bruger siden: 10 November 2008
Lokalitet: København
Sendt: 30 Maj 2010 kl. 20:17 | IP-adresse registreret  

eag1 skrev:
eller et par uger

Yes.... Du har ret... Og det beklager jeg..... Tingene kan godt stå 2-3 uger på min hjemmeside før de bliver fjernet.....

Problemet er at jeg er total computermongol, og fatter intet om hjemmesider, og alt hvad der har med computere at gøre...... Så jeg er tvunget til at vente på at min hjemmesidemand kommer forbi.... Og der kan godt gå 2-3 uger imellem.... Kan desværre ikke rigtig gøre det anderledes.......

Jeg kan simpelthen ikke huske hvad det er for nogen højtalere jeg har solgt til Sverige..... Mener ikke jeg har solgt noget "over There".... Kan du ikke lige sende mig en PM..... Og huske mig på det.... Er lidt nysgerrig....

Mvh

Allan

Til top Vis ABaudio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ABaudio Besøg ABaudio's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes