| Forfatter |
|
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så det du prøver at forklare i 4 indlæg i træk, er at Pierres dårlige/kedelige oplevelse med Verity ihvertfald ikke kan skyldes at de faktisk spiller lidt kedeligt, men grejet bag og dårlig opstilling  Jeg syntes ellers at netop Verity laver højtalere der er lette at få til at spille godt med både billigt og high end grej.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 01:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Pierre skrev:
|
Nu går snakken jo på Verity og jeg kan endelig blande mig en smugle..... For har nemlig været på besøg hos ArtSound idag og der stod jo et sæt små Verity 
Meget spændt på at lytte til dem, da nogle her på forummet nærmest skamroser dem. Så det var med store forventninger da jeg satte mig i sofaen 
Lad mig sige det pænt...... Jeg har lært af min moder at når man ikke har noget godt/pænt at sige så skal man holde sin mund.
Stilhed 
Stilhed 
Stilhed 
Stilhed 
Stilhed 
Stilhed 
Stilhed 
Nu var mine forventninger jo som sagt lidt høje og det kan da godt være med til at gøre skuffelsen noget større. Men det er på ingen måder en højtaler for mig 
Som Claus selv er inde på så kommer det meste jo an på personlige preferancer og her ligger Verity langt fra mine 
|
|
|
Kunne godt have fortalt dig Rienzi nok ikke lige er din kop the... ...
|
|
|
Vil jeg kunne lide Rienzi?
|
| Til top |
|
| |
HOLBERG Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1987
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
HOLBERG skrev:
Tjaaa... Du er på vej ind på "farligt teritorium". Finn vil overraske dig. Jeg var solgt da jeg hørte dem første gang oppe ved Troels (Amfora) Resten er historie. Jeg måtte bare eje et sæt og købte dem spot on. Så er du advaret |
|
|
jamen bare du er tilfreds Holberg
Hvor er forresten din tråd henne ?
|
|
|
Jeg er supertilfreds og kan slet ikke genkende den karakteristik (eller mangel på samme; Stilhed ) som Pierre giver af Reinzi udfra egne erfaringer med Verity Audio Finn. Det er også to forskellige højttalere selvom det er Verity Audio. Et sæt Vienna spiller eksembelvis heller ikke ens, selvom det er højttalere fra samme lineup. Så kan man vel ret beset, ikke være istand til at bedømme hele Verity Audios lineup, udfra én aflytning af en enkelt model fra Verity Audios lineup. I Pierres tilfælde, Reinzi!?
Skal oplyse at jeg ikke har hørt Reinzi, så jeg skal ikke kloge mig på hvordan den performer. Syntes også det er fair nok at Pierre ikke kan lide dem. Kan jo være jeg har samme opfattelse ved aflytning? Men jeg kan som sagt slet ikke genkende karakteristikken fra mine erfaringer med Finn, tværtimod.
Ang. min tråd bliver der oprettet én ny, i nær fremtid. Istedet for oprettelse af en tråd tidligere, har jeg valgt at bruge tiden på at sammensætte, tilspille samt optimering. Dette for at være sikker i min sag inden jeg skriver og poster billeder. Mangler de sidste stumper i skrivende stund og jeg kan godt afslører at det sidder lige i skabet Så tråden kommer om ikke så længe når alt er helt på plads  __________________ De bedste hilsner
Holberg
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLBERG skrev:
Music4life skrev:
HOLBERG skrev:
Tjaaa... Du er på vej ind på "farligt teritorium". Finn vil overraske dig. Jeg var solgt da jeg hørte dem første gang oppe ved Troels (Amfora) Resten er historie. Jeg måtte bare eje et sæt og købte dem spot on. Så er du advaret |
|
|
jamen bare du er tilfreds Holberg
Hvor er forresten din tråd henne ?
|
|
|
Jeg er supertilfreds og kan slet ikke genkende den karakteristik (eller mangel på samme; Stilhed ) som Pierre giver af Reinzi udfra egne erfaringer med Verity Audio Finn. Det er også to forskellige højttalere selvom det er Verity Audio. Et sæt Vienna spiller eksembelvis heller ikke ens, selvom det er højttalere fra samme lineup. Så man kan vel ret beset, ikke være istand til at bedømme hele Verity Audios lineup, udfra én aflytning af en enkelt model fra Verity Audios lineup. I Pierres tilfælde, Reinzi!?
Skal oplyse at jeg ikke har hørt Reinzi, så jeg skal ikke kloge mig på hvordan den performer. Syntes også det er fair nok at Pierre ikke kan lide dem. Kan jo være jeg har samme opfattelse ved aflytning? Men jeg kan som sagt slet ikke genkende karakteristikken fra mine erfaringer med Finn, tværtimod.
Ang. min tråd bliver der oprettet én ny, i nær fremtid. Istedet for oprettelse af en tråd tidligere, har jeg valgt at bruge tiden på at sammensætte, tilspille samt optimering. Dette for at være sikker i min sag inden jeg skriver og poster billeder. Mangler de sidste stumper i skrivende stund og jeg kan godt afslører at det sidder lige i skabet Så tråden kommer om ikke så længe når alt er helt på plads 
|
|
|
Jamen det lyder da seriøst Holberg
Glæder os til at se din nyoprettede tråd __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uden at have hørt nogen som helst Verity som lader til at kunne arrangeres via en inkarneret Verity spin doktor synes jeg ud fra fra de 4 indlæg som kenneth så ivrigt forsøger at gøre opmærksom på at Verity lader til at være en ret så svær højttaler at få til at makke ret før de spiller optimalt. Ikke lige det som jeg forstår med at integrere i rummet og nemme at leve med i hverdagen mht placering. Men når det er sagt spiller de sikkert godt
Ved ikke hvordan Hans har stillet Rienzi op og på hvilket udstyr, men må formode at han trods alt kender lidt til højttaleren og dens forcer og rette element mht. opstillingen. Han har da en vis erfaring og skal jo også sælge højttaleren.
At Pierre & Dan i samme rum kunne konstatere at de ikke performede som forventet er vel ok. De var bare ikke Deres ko te. Men synd at de er gået derfra med en dårlig oplevelse hvis ikke de var korrekt opstillet. Nu tror jeg heller ikke lige at det var derfor De var hos Artsound
Mht. opstilling som selvfølgelig er afgørende for lytteoplevelsen kan jeg ikke lade være med at nævne Martens filosofi. En højttaler skal i Deres verden fungere i et almindeligt hjem uden skelen til det ene og andet som for mig at se er et meget vigtigt parameter når man producerer højttalere.
I kan læse det eller lade være, men er ret så enig 
With our speakers, our goal is to reproduce music that is as close to reality as possible. We are not alone in trying to achieve this, of course, but our speakers are constructed to render music as close to this as possible, in a normal living space. In this we are quite unique.
Most speakers on the market are designed to be placed freely in a room, as far away from any reflective surfaces as possible, often 1.0 Π2.0 metres from the wall behind and beside. That is a rather easy way to design a speaker. Most people cannot place the speakers as the designer had in mind. The consequence is therefore that they end up quite close to the wall behind. The sound then becomes distorted, with a rather heavy and impure bass and inferior quality in the stereo- and deep perspective. Therefore, speakers by Marten are constructed for positioning close to the back wall and to a certain extent close to the side walls. That is considerably harder to achieve.
Instead, our speakers make use of reflective surfaces. We take advantage of the amplifying effect that the walls have on the bass range. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
| Mht. opstilling som selvfølgelig er afgørende for lytteoplevelsen kan jeg ikke lade være med at nævne Martens filosofi. En højttaler skal i Deres verden fungere i et almindeligt hjem uden skelen til det ene og andet som for mig at se er et meget vigtigt parameter når man producerer højttalere.
[snipped blablabla og mere marketinggøgl] |
|
|
Sådan skriver de jo allesammen altså. Mine Fogellsch er også lavet til at kunne spille i alle rum og tænk engang, hjemme hos folk i deres egne stuer. Ikke kun i demorum! Aggu er også lavet således at bedst mulig lyd - overhovedet - er tilstræbt. Det er dine Marten også, og EmoXTZiva og alt det andet gøgl man kan købe. Lad nu være med at lade dig forblænde af hvad marketing-gutterne skriver om dit crap-grej 
__________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim skrev:
Administrator skrev:
Music4life skrev:
Kim skrev:
kennethjensen skrev:
Faktisk anbefales det at spille nye enheder til ved LAV volume. Det med og tæske enheder er vist en by i rusland!
|
|
|
Hvis højttalerne er stive, så hjælper LAV volume = minimal vandring ikke ret meget - læs forlænger tilspilning meget. Det drejer sig om at sænke det mekaniske Q på højttaleren, og det vil sige fjerne mekanisk modstand - Jo mindre vandring, jo længere tid tager tilspilningen. Basrefleksporten dæmper vandringen ved port-afstemningen, derfor anbefaler jeg tilspilning i fri luft. Men, måske de er tilspillet ab. fab., så er det jo ikke et problem ! |
|
|
Det med at tæske enheder i fri dressur. hvordan gøres det
med et boldtræ
Edit. forklar venligst
|
|
|
Jeg ville prøve at tilslutte lidt strøm til enheden - det hjælper gevaldigt på tilspilningstiden!  |
|
|
Ja strøm skal der til, dybe bastoner gerne sweep fra 25 Hz til 100 Hz, orgel- eller bas-stærk musik kan også bruges. Du placerer enhederne på gummistrimler, på gulv eller træplade - pas på med at belaste forstærkeren med for lav ohm modstand. Du skruer op til det max de kan klare, og skruer lidt ned igen ( de bliver blødere i spider og gummeibølge, og kan derfor begynde at give mislyde, blive overbelastet, efter noget tid ). 12 - 24 timer af denne kur, og højttalerne er spillet til. Pas på ! Hvis enhederne har ventileret polstykke, skal de kunne få luft ind i hullet !
Hvis du er i tvivl - så ring ! |
|
|
takker Kim
Har skrevet til Accuton om enhederne er burn in fra fabrikken. Ellers var det måske noget de kunne gøre indenfor 3 uger __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Music4life skrev:
| Mht. opstilling som selvfølgelig er afgørende for lytteoplevelsen kan jeg ikke lade være med at nævne Martens filosofi. En højttaler skal i Deres verden fungere i et almindeligt hjem uden skelen til det ene og andet som for mig at se er et meget vigtigt parameter når man producerer højttalere.
|
|
Sådan skriver de jo allesammen altså. Mine Fogellsch er også lavet til at kunne spille i alle rum og tænk engang, hjemme hos folk i deres egne stuer. Ikke kun i demorum!
Aggu er også lavet således at bedst mulig lyd - overhovedet - er tilstræbt. Det er dine Marten også, og EmoXTZiva og alt det andet gøgl man kan købe.
Lad nu være med at lade dig forblænde af hvad marketing-gutterne skriver om dit crap-grej 
|
|
|
Enig, men ikke mange skilter med det Floe
kan kun sige hvad jeg selv har oplevet med mine Marten. Lad mig have den mening
Edit. Jeg vidste det. En provokation som nok skal få folk op af stolene __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
Sådan skriver de jo allesammen altså. Mine Fogellsch er også lavet til at kunne spille i alle rum og tænk engang, hjemme hos folk i deres egne stuer. Ikke kun i demorum!
Aggu er også lavet således at bedst mulig lyd - overhovedet - er tilstræbt. Det er dine Marten også, og EmoXTZiva og alt det andet gøgl man kan købe.
Lad nu være med at lade dig forblænde af hvad marketing-gutterne skriver om dit crap-grej 
|
|
|
Edit. Jeg vidste det. En provokation som nok skal få folk op af stolene
|
|
|
M4Life: Stort set alle producenter skilter jo da netop med det
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
|
Edit. Jeg vidste det. En provokation som nok skal få folk op af stolene |
|
|
Spiller de også fint hvis du vender dem på langs og lægger dem ovenpå skabene i køkkenet? __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
ABaudio Branchemedlem

AB Audio
Bruger siden: 10 November 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Uden at have hørt nogen som helst Verity som lader til at kunne arrangeres via en inkarneret Verity spin doktor synes jeg ud fra fra de 4 indlæg som kenneth så ivrigt forsøger at gøre opmærksom på at Verity lader til at være en ret så svær højttaler at få til at makke ret før de spiller optimalt. Ikke lige det som jeg forstår med at integrere i rummet og nemme at leve med i hverdagen mht placering. Men når det er sagt spiller de sikkert godt
Ved ikke hvordan Hans har stillet Rienzi op og på hvilket udstyr, men må formode at han trods alt kender lidt til højttaleren og dens forcer og rette element mht. opstillingen. Han har da en vis erfaring og skal jo også sælge højttaleren.
At Pierre & Dan i samme rum kunne konstatere at de ikke performede som forventet er vel ok. De var bare ikke Deres ko te. Men synd at de er gået derfra med en dårlig oplevelse hvis ikke de var korrekt opstillet. Nu tror jeg heller ikke lige at det var derfor De var hos Artsound
Mht. opstilling som selvfølgelig er afgørende for lytteoplevelsen kan jeg ikke lade være med at nævne Martens filosofi. En højttaler skal i Deres verden fungere i et almindeligt hjem uden skelen til det ene og andet som for mig at se er et meget vigtigt parameter når man producerer højttalere.
With our speakers, our goal is to reproduce music that is as close to reality as possible. We are not alone in trying to achieve this, of course, but our speakers are constructed to render music as close to this as possible, in a normal living space. In this we are quite unique.
Most speakers on the market are designed to be placed freely in a room, as far away from any reflective surfaces as possible, often 1.0 Π2.0 metres from the wall behind and beside. That is a rather easy way to design a speaker. Most people cannot place the speakers as the designer had in mind. The consequence is therefore that they end up quite close to the wall behind. The sound then becomes distorted, with a rather heavy and impure bass and inferior quality in the stereo- and deep perspective. Therefore, speakers by Marten are constructed for positioning close to the back wall and to a certain extent close to the side walls. That is considerably harder to achieve.
Instead, our speakers make use of reflective surfaces. We take advantage of the amplifying effect that the walls have on the bass range.
|
|
|
Man kan sagtens lave forfærdelig lyd, både med et sæt Avalon Ascendant, og et sæt Verity Rienzi.... Hvis man ikke ved hvad man laver....
Og man kan lave fremragende lyd med begge højtalere.... Hvis man ved hvad man laver.... Og har med at gøre....
Begge højtalere kræver den rette opstilling, og det rette grej bag...... Ellers fungerer det absolut ikke.....
Mvh
Allan
Indlæg rettet! Branchemedlemmer må ikke udtale sig neagtivt om andre forhandlere, jævnfør vores retningslinjer!
Mvh, Mikkel - Redaktør.
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Hygge, Brok
|
|
|
Hej Brok. Kan du nævne bare nogle stykker der skilter med det?? Også gerne lidt dukomentation fra fabrikanterne.
Venligst Jens
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
ABaudio skrev:
| [QUOTE=Music4life]
Uden at have h�rt nogen som helst Verity som lader til at kunne arrangeres via en inkarneret Verity spin doktor synes jeg ud fra fra de 4 indl�g som kenneth s� ivrigt fors�ger at g�re opm�rksom p� at Verity lader til at v�re en ret s� sv�r h�jttaler at f� til at makke ret f�r de spiller optimalt. Ikke lige det som jeg forst�r med at integrere i rummet og nemme at leve med i hverdagen mht placering. Men n�r det er sagt spiller de sikkert godt
Ved ikke hvordan Hans har stillet Rienzi op og p� hvilket udstyr, men m� formode at han trods alt kender lidt til h�jttaleren og dens forcer og rette element mht. opstillingen. Han har da en vis erfaring og skal jo ogs� s�lge h�jttaleren.
At Pierre & Dan i samme rum kunne konstatere at de ikke performede som forventet er vel ok. De var bare ikke Deres ko te. Men synd at de er g�et derfra med en d�rlig oplevelse hvis ikke de var korrekt opstillet. Nu tror jeg heller ikke lige at det var derfor De var hos Artsound
Mht. opstilling som selvf�lgelig er afg�rende for lytteoplevelsen kan jeg ikke lade v�re med at n�vne Martens filosofi. En h�jttaler skal i Deres verden fungere i et almindeligt hjem uden skelen til det ene og andet som for mig at se er et meget vigtigt parameter n�r man producerer h�jttalere.
I kan l�se det eller lade v�re, men er ret s� enig 
Instead, our speakers make use of reflective surfaces. We take advantage of the amplifying effect that the walls have on the bass range.
|
|
|
Man kan sagtens lave forf�rdelig lyd, b�de med et s�t Avalon Ascendant, og et s�t Verity Rienzi.... Hvis man ikke ved hvad man laver....
Og man kan lave fremragende lyd med begge h�jtalere.... Hvis man ved hvad man laver.... Og har med at g�re....
Begge h�jtalere kr�ver den rette opstilling, og det rette grej bag...... Ellers fungerer det absolut ikke.....
Mvh
Allan
Indlæg rettet! Branchemedlemmer må ikke udtale sig neagtivt om andre forhandlere, jævnfør vores retningslinjer!
Mvh, Mikkel - Redaktør.
Tror du det Allan? Jeg havde slet ikke tænkt over at han selvfølgelig ikke er forhandler af Verity.
Det er lidt af en konspirations teori  
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
Brok skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Hygge, Brok
|
|
|
Hej Brok. Kan du nævne bare nogle stykker der skilter med det?? Også gerne lidt dukomentation fra fabrikanterne.
Venligst Jens |
|
|
Det må være din spøg? http://www.accuphase.com/philoso.htmlhttp://www.densen.dk/index.php?page=designconceptshttp://www.marklevinson.com/press.aspxhttp://www.viennaacoustics.at/company/philosophy.phpOg man kan jo blive ved. Samtlige producenter markedsfører sig selv. Alt andet ville jo være totalt åndssvagt. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensmarius skrev:
Brok skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Hygge, Brok
|
|
|
Venligst Jens
|
|
|
Hej Jens.
Dokumentationen ved jeg ikke om producenterne gør så meget i. Men ofte fremgår det af producenternes brochurer, tekst på hjemmeside e.a. Min pointe er, at rigtig mange producenter oplyser, at de tilstræber den mest naturtro gengivelse. Jeg leder gerne efter efter nogle konkrete eksempler på den slags beskrivelser fra diverse producenter, hvis du vil?
Hygge, Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
ABaudio Branchemedlem

AB Audio
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg slettet! Branchemedlemmer må ikke udtale sig neagtivt om andre forhandlere, jævnfør vores retningslinjer!
Mvh, Mikkel - Redaktør.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er jeg da lidt ked af at M4L`s tråd er blevet en diskutionstråd omkring Verity... Undskyld M4L 
Min oplevelse med den lille Verity er selvfølgelig kun med den lille og det er den jeg udtaler mig omkring. Men jeg mener jo alligevel at der som regel er en gylden tråd igennem et højtalermærke.
Kenneth: Jeg bedømmer den lille Verity ud fra det jeg hørte og det var vel omk 6-8 forskellige numre. Om de stod rigtigt osv det skal jeg ikke udtale mig om, men tror nu at Hans har placeret dem efter alle kunstens regler Oplevelsen af Verity er min og kun min, og den har jeg ret til at have og mener abselut ikke at jeg har "svinet" den til eller ligende. Syntes faktisk at jeg var meget diplomatisk
Men det er alligevel en temmelig dyr højtaler, den lille Verity og der syntes jeg altså at der findes meget som er mere spændende end den og også selvom de skulle stå forkert og med det forkerte udstyr spændt i røven
ABaudio skrev:
|
Mvh
Allan
Mvh, Mikkel - Redaktør.
|
|
|
Allan, det syntes jeg er en tynd omgang bortforklaring 
Hans har vel taget dem ind i bytte eller ligende og vil vel gøre ALT for at få dem solgt..... Og det er vel lige meget om det så er "konkurrentens" mærke, for nu står de der og skal sælges 
Som forhandler ved du vel også at det er dyrt at have vare stående. De skal hurtigt vidre, så der kan komme penge i kassen og det er vel så lige meget om det er ens "konkurenters" produkter....... Eller tager jeg fejl 
Men syntes at vi skulle tage og oprette en anden tråd omkring dette, så vi ikke forurener M4L`s tråd 
Tror sikkert godt at vi kunne få Fløde-drenegen eller brok-hoved til at flytte de forskellige verity indlæg over i en anden tråd 
|
| Til top |
|
| |
ABaudio Branchemedlem

AB Audio
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg slettet! Branchemedlemmer må ikke udtale sig neagtivt om andre forhandlere, jævnfør vores retningslinjer!
Mvh, Mikkel - Redaktør.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ABaudio skrev:
Pierre skrev:
|
Nu er jeg da lidt ked af at M4L`s tråd er blevet en diskutionstråd omkring Verity... Undskyld M4L 
Min oplevelse med den lille Verity er selvfølgelig kun med den lille og det er den jeg udtaler mig omkring. Men jeg mener jo alligevel at der som regel er en gylden tråd igennem et højtalermærke.
Kenneth: Jeg bedømmer den lille Verity ud fra det jeg hørte og det var vel omk 6-8 forskellige numre. Om de stod rigtigt osv det skal jeg ikke udtale mig om, men tror nu at Hans har placeret dem efter alle kunstens regler Oplevelsen af Verity er min og kun min, og den har jeg ret til at have og mener abselut ikke at jeg har "svinet" den til eller ligende. Syntes faktisk at jeg var meget diplomatisk
Men det er alligevel en temmelig dyr højtaler, den lille Verity og der syntes jeg altså at der findes meget som er mere spændende end den og også selvom de skulle stå forkert og med det forkerte udstyr spændt i røven
ABaudio skrev:
|
Mvh
Allan
Mvh, Mikkel - Redaktør.
|
|
|
Allan, det syntes jeg er en tynd omgang bortforklaring 
Hans har vel taget dem ind i bytte eller ligende og vil vel gøre ALT for at få dem solgt..... Og det er vel lige meget om det så er "konkurrentens" mærke, for nu står de der og skal sælges 
Som forhandler ved du vel også at det er dyrt at have vare stående. De skal hurtigt vidre, så der kan komme penge i kassen og det er vel så lige meget om det er ens "konkurenters" produkter....... Eller tager jeg fejl 
Men syntes at vi skulle tage og oprette en anden tråd omkring dette, så vi ikke forurener M4L`s tråd 
Tror sikkert godt at vi kunne få Fløde-drenegen eller brok-hoved til at flytte de forskellige verity indlæg over i en anden tråd 
|
|
|
Mvh, Mikkel - Redaktør.
|
|
|
Det er da selvfølgelig en kedelig tendens og ikke særligt fair forretnings politik 
Nu kender jeg godt nok ikke Hans (mødt første gang igår) men vil nu sige med et 100% sikkerhed at min oplevelse af de små Verity ikke skyltes dårlig placering, udstyr og ligende.
Men håber at Kenneth kan arrangere noget Verity lytning hos M4L, for så er jeg den første som vil stå i kø for at komme og høre dem 
|
| Til top |
|
| |
jensmarius Udelukket fra forum

Tager en pause!!!
Bruger siden: 20 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 302
|
| Sendt: 30 Juli 2010 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
jensmarius skrev:
Brok skrev:
Music4life skrev:
floe skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
Hygge, Brok
|
|
|
Venligst Jens
|
|
|
Hej Jens.
Dokumentationen ved jeg ikke om producenterne gør så meget i. Men ofte fremgår det af producenternes brochurer, tekst på hjemmeside e.a. Min pointe er, at rigtig mange producenter oplyser, at de tilstræber den mest naturtro gengivelse. Jeg leder gerne efter efter nogle konkrete eksempler på den slags beskrivelser fra diverse producenter, hvis du vil?
Hygge, Brok
|
|
|
Brok, forhold dig nu til det konkrete, som er den tekst music4life har sakset fra martens hjemmeside. Her er den igen.
Citat. Marten.se
Det handler udelukkende om højttalere der konstrueret til at kunne spille optimalt i et alm.stuemiljø UDEN at de skal placeres ude midt på gulvet. Din poiente med NATURTRO gengivelse har jo intet med det at gøre. Og ja, du må da meget gerne lede efter nogle konkrete eksempler på andre højttalerproducenter der udvikler højttalere efter samme koncept.
Venligst Jens
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|