| Forfatter |
|
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 28 April 2010 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Killingbeans Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 27
|
| Sendt: 28 April 2010 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
| Jeg kan ikke helt se hvad du skal undskylde for - folk er jo selv herre over hvordan de vil gribe en ting an - trådstarter antyder jo selv han ikke kan lave den, men efterspørger et værksted.
Jeg er selv tidligere radiomekaniker, så jeg kender desværre kun alt for godt til det med at begynde at skifte "på mistanke" - periodiske fejl er noget fanden har skabt i vrede |
|
|
Min undskyldning var nu også mest et udtryk for at jeg baskede mig selv hårdt i hovedet, da det gik op for mig, hvor amatøragtigt jeg greb problemet an.
Jeg er selv lige blevet udlært som elektronikfagtekniker et sted hvor ESD-sikring og HF-afskærmning var en by i Rusland samtidig med at nedskrevne fejlfindingsprocedurer og generel dokumentation var mindst lige så mangelfulde. Jeg har med andre ord fået ubehageligt mange dårlige vaner 
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 28 April 2010 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Killingbeans skrev:
jan_stevns skrev:
| Jeg kan ikke helt se hvad du skal undskylde for - folk er jo selv herre over hvordan de vil gribe en ting an - trådstarter antyder jo selv han ikke kan lave den, men efterspørger et værksted.
Jeg er selv tidligere radiomekaniker, så jeg kender desværre kun alt for godt til det med at begynde at skifte "på mistanke" - periodiske fejl er noget fanden har skabt i vrede |
|
|
Min undskyldning var nu også mest et udtryk for at jeg baskede mig selv hårdt i hovedet, da det gik op for mig, hvor amatøragtigt jeg greb problemet an.