Forfatter |
|
Futfut Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 41
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vigtigt hvis man gerne vil melde sig ud af noget, som man måske ikke vil deltage i mere.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Rappo Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 375
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Futfut skrev:
Det er vigtigt hvis man gerne vil melde sig ud af noget, som man måske ikke vil deltage i mere.
|
|
|
Det ville da helt og aldeles ødelægge et forum, hvis der pludselig forsvinder flere tusind indlæg fordi en bruger gerne vil have "slettet sine spor". Hvad så med alle de indlæg hvor brugeren citeres af andre brugere - skal de indlæg også slettes?  __________________ Hi-Fi: Avi ADM 9.1T, Rega Planet, Boston Horizon HPS 8Wi.
Head-Fi: Heed Canamp, Cambridge DacMagic, FiiO E10, HiFiMAN HE-400, Fischer Audio FA-003, Sennheiser HD25-1 mkII & Superlux HD-662.
|
Til top |
|
|
Ilcommamdante Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2009 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 157
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Futfut skrev:
Det er vigtigt hvis man gerne vil melde sig ud af noget, som man måske ikke vil deltage i mere. |
|
|
Man kunne måske også tænke sig om inden man deltog( og måske endda sætte sig ind i hvad der kan lade sig gøre og ikke). __________________ Husk nu musikken og ikke grejet
Mit Anlæg:
Denon PMA-1510AE
Denon DVD -3800BD
Phonar Veritas P5
Stax SRM 252II og SR202
|
Til top |
|
|
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er måske vigtigt at kunne slette en del , det kan jo blive et krav i en eller anden forsikrings
situation  __________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
Det er måske vigtigt at kunne slette en del , det kan jo blive et krav i en eller anden forsikrings
situation 
|
|
|
Det kræver vist en nærmere forklaring.
Men hvis det er gamle indlæg I vil have mulighed for at få slettet, kan jeg nu ikke se nogen grund til det. Hvis man har skrevet et læserbrev i en avis kan man heller ikke fortryde efter avisen er trykt. Man må bare stå ved det man har skrevet (og måske tænke sig om inden man trykker "Indryk indlæg"). Hvis man skriver i et offentligt forum efterlader man spor, og det kan jeg ikke se noget galt i.
Jeg tror nu forøvrigt heller ikke at det er det Spencer mener, han virker da som en fornuftig mand som jeg vil savne herinde.
|
Til top |
|
|
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
piobyte skrev:
situation  |
|
|
I så fald kan man rette de indlæg, hvor der er problemer.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
|
|
|
Ja, medmindre man er blevet citeret. 
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
virious skrev:
|
|
|
Ja, medmindre man er blevet citeret. 
|
|
|
Så må man hive fat i en moderator/administrator.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Så må man hive fat i en moderator/administrator.
|
|
|
Okay, jeg var bare ikke sikker på at det var muligt efter Mastervol skrev dette i en anden tråd :
"SonusFaber har anmodet om at få tråde slettet via den kontrakt der på et tidspunkt skulle indgås, for at SonusFaber og MJ kunne færdiggøre sagen. Jeg kan ikke huske om Mark Johansen direkte har bedt os om at slette trådene.
SonusFaber har naturligvis fået et nej, og det samme med MJ, hvis han har spurgt direkte. Det vil simpelthen aldrig ske, at vi sletter tråde på andres opfordring."
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er også helt korrekt.
Vi vil heller ikke gå ind og slette en hel tråd, men rette de enkelte indlæg til, så der ikke er bøvl med forsikringen.
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Vi vil heller ikke gå ind og slette en hel tråd, men rette de enkelte indlæg til, så der ikke er bøvl med forsikringen.
|
|
|
Okay, men i det tilfælde Mastervol kommenterer drejer det sig om første indlæg i tråden. Et langt indlæg med hele beskrivelsen af en "forhandlersag". Hvis man slettede det indlæg ville hele tråden være meningsløs, og det ville måske være mere rimeligt at slette hele tråden. Det har I jo så også afvist.
Jeg har dog stadig ikke forstået hvordan et gammelt indlæg på forum kan give problemer med forsikringen. Hvilke "forsikringsproblemer" kan få jer til at slette/rette et indlæg hvis en aftale mellem en bruger og en forhandler ikke kan.
Mit spørgsmål er ikke ment som kritik, kun et forsøg på at forstå reglerne. Som jeg skrev tidligere ser jeg ikke noget problem i at bordet fanger når man skriver i et offentligt forum.
|
Til top |
|
|
Sir.HiFi Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 22
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Futfut skrev:
Det er vigtigt hvis man gerne vil melde sig ud af noget, som man måske ikke vil deltage i mere. |
|
|
Det kommer vist ikke til at ske - se lige de regler du har accepteret ved oprettelse af profilen! Så fut fuuuut! 
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
'Slet min profil nu-tråden' er jo et eftermæle.Det ligger i tiden.....'SE MIG,MOR'!  Det er absurd at oprette en tråd om emnet
Jeg har selv engang fået lukket min konto i 4 dage  Men jeg vil sgu ha' adgang(opdagede jeg),for jeg var tit på som 'ghost'.Det var ikke så fedt og jeg fik jo også åbnet kontoen igen.Og det er 4life  .Og nu er niveauet et andet end før,og det er meget fint
Måske man bliver nødt til at begrænse sig selv hvis man bruger for meget tid på nørderiet?
Men en tråd om det....??Helt ærligt,mand __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Futfut skrev:
Hej alle
Vi må simpelthen kræve at man selv kan slette sin profil og alt der hænger ved den, eller boykotte hifi4all....
M.v.h.
|
|
|
Prøv lige at styr hysteriet - så kan man sgu bare lade være med at skrive. Hvor svært kan det være at forstå?
At skulle kunne slette alle sine indlæg, ville lægge forummet fuldstændigt i smadder og sætte alt ud af kontekst. Det er endnu mere utroligt at de folk der foreslår det, ikke selv fatter den del - istedet bliver de opmærksomhedskrævende og hyler op som om at det er det værste der er sket i deres liv, at tænke sig at deres indlæg skulle stå til evig tid i et forum efter at de har lukket deres profil.
Ak ja, der er mange problemer i verden....... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Buyer no 1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 210
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
virious skrev:
|
|
|
Okay, men i det tilfælde Mastervol kommenterer drejer det sig om første indlæg i tråden. Et langt indlæg med hele beskrivelsen af en "forhandlersag". Hvis man slettede det indlæg ville hele tråden være meningsløs, og det ville måske være mere rimeligt at slette hele tråden. Det har I jo så også afvist.
Jeg har dog stadig ikke forstået hvordan et gammelt indlæg på forum kan give problemer med forsikringen. Hvilke "forsikringsproblemer" kan få jer til at slette/rette et indlæg hvis en aftale mellem en bruger og en forhandler ikke kan.
Mit spørgsmål er ikke ment som kritik, kun et forsøg på at forstå reglerne. Som jeg skrev tidligere ser jeg ikke noget problem i at bordet fanger når man skriver i et offentligt forum.
|
|
|
Jeg forstår heller ikke helt hvad det er er for "bøvl med forsikringen" man kan komme ud for, på baggrund af at man har postet indlæg på et hiFi-forum. Kan der gives et eksempel, gerne fiktivt, på hvad det kunne dreje sig om?
|
Til top |
|
|
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi4all har en vag holdning til forums og tør ikke sætte sig op mod deres annoncører mv, og trods det er spencer der vil melde sig ud, forstår jeg ham godt, sikke en gang vrøvl fra moderatorer i tråden som gjorde udfaldet for spencer, og i andre tråde, der er da heldighvis andre forums end lige dette, det kan sq ikke passe at en tråd skal ligges død fordi der kommer nogle indlæg som ikke lige passer i deres kram.
et stort selvmål for hifi4all
smeden
ps. jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste dette, så undskyld hvis det støder nogen...... __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
Til top |
|
|
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buyer no 1 skrev:
Stanley skrev:
virious skrev:
|
|
|
|
|
|
Jeg forstår heller ikke helt hvad det er er for "bøvl med forsikringen" man kan komme ud for, på baggrund af at man har postet indlæg på et hiFi-forum. Kan der gives et eksempel, gerne fiktivt, på hvad det kunne dreje sig om?
|
|
|
Jeg tror, der henvises til tråde, hvor man viser billeder af sit grej eller på anden måde oplister, hvad man har stående.
Der er forlydender om, at forsikringen kan nægte at udbetale erstatning ved indbrud, såfremt det kommer frem, at man på et internetfora har vist billeder af sit udstyr.
/Henrik
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Futfut skrev:
Hej alle
Vi må simpelthen kræve at man selv kan slette sin profil og alt der hænger ved den, eller boykotte hifi4all....
M.v.h.
|
|
|
Måske skulle du bare starte med at læse H4A`s regelsæt inden du opretter dig som bruger 
Du boykotter bare alt det du vil, med lad være med at trække os andre med ned på dit niveau  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|