Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 22:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Erfaringer med tape connection? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
floe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 07 November 2009 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Har handlet en del med TC på Vesterbrogade.

Har altid fået rigtig god service, og aldrig oplevet nogle problemer what so ever!

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 07 November 2009 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Stanley skrev:
tonykart007 skrev:
Stanley skrev:

tonykart007 skrev:
Jeg synes tit man hører dårlige ting om tape connection. Jeg var for noget tid siden i færd med at købe nogle kabler hos dem , men det turde jeg ikke alligevel. Jeg vil ikke udsættes for Tape connectionens behandling.

Der spørges til erfaringer med TC og dine erfaringer er altså at du ikke har handlet med dem. Alligevel synes du lige at du vil deltage i endnu en offentlig tilsvining af en forhandler som du reelt ikke ved noget om ? Jeg troede/håbede at du havde lært lidt af dine uheldige indlæg da du prøvede at tilsvine Hifiklubben og konstant måtte ændre dine gætterier og selvmodsigelser. Kunne vi dog ikke blive enige om at holde os til konkrete fakta hvis det absolut er nødvendigt at hænge andre mennesker ud offentligt.

Det lader jo osse til TC er en god nok forretning, så få har oplevet noget uheldigt med desværre, sådan er det nok alle steder, men ikke desto mindre blev jeg advaret. Om advarslen har noget på sig som ikke er andet end dårlig dialog eller hva der ellers kan skyldes en dårlig oplevelse, ved jeg så ikke .

Jeg giver såmænd bare mit besyv hvor jeg beskriver mine berymringer ang. denne forretning.
Jeg er af en ven blevet advaret mod TC, derfor har jeg valgt at handle andre steder. En desidret tilsvinning vil jeg da ikke kalde det, jeg skriver jo ikke noget direkte negativt om forretningen, bare  hvad jeg har hørt og du har ret jeg kender ikke meget til TC derfor søgte jeg erfaringer fra en ven.
Uanset hvad du så siger , så kan man jo læse sig til at TC har kvajet sig ENORMT.

Det virker dog som om du generalt har et problem med mig, udover meningsforskellene.

For det første, jeg har absolut ikke noget problem med dig personligt. Vi har før været uenige, men det er fint nok, det er jo et debatforum.

Det er muligt at jeg er ret gammeldags, men jeg mener altså at man skal være varsom med at kritisere andre mennesker offentligt. Den offentlige gabestok er officielt afskaffet som straf og jeg mener ikke den skal genindføres. Jeg havde selv nogle problemer sidst jeg købte hifi. Da handelen var helt afsluttet, skrev jeg en mail til den ansvarlige i butikken hvor jeg forklarede mine oplevelser i forbindelse med handelen.  Jeg blev efterfølgende ringet op af den sælger jeg havde handlet med og han beklagede at han havde begået nogle fejl og glemt nogle aftaler p.g.a. travlhed. Jeg betragter derfor sagen som afsluttet. Jeg konfronterede altså butikken direkte istedet for anonymt at hænge dem ud på nettet.

Hvis man alligevel vælger at skrive noget dårligt om andre, bør man have en meget god grund til det og holde sig til kendsgerninger. Det mener jeg ikke at du gjorde i tråden jeg omtalte med Hifiklubben og da du nu skrev et negativt indlæg om TC samtidig med at du skriver du aldrig har handlet med dem, synes jeg at du var på vej ud af samme spor igen. Derfor blev det dit indlæg jeg svarede på.

Om TC har kvajet sig eller ej, har jeg altså ikke udtalt mig om. Årsagen til denne tråd kender vi ikke, da det er meget sparsomt med oplysninger. Kunden selv føler sig dog godt behandlet.

Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

Stanley
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 07 November 2009 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:

Jeg synes tit Stanley rager sig uklar med flere herinde. Har en ven herinde som osse måtte udsættes for hans angreb. Dette synes jeg er meget ærgeligt, men denne provokatør ånder åbentbart for at skabe problemer med andre brugere herinde

tonykart007 skrev:

Har slettet mit barnlige svar om Stanley da det var en tilsvining, jeg undskylder hermed

Du behøver skam ikke undskylde, men jeg vil da gerne vide det hvis jeg har generet en anden bruger. Jeg går ikke af vejen for en god debat og nogle indlæg kan måske opfattes provokerende. Jeg mener dog ikke at jeg bruger personlige angreb og jeg vil da gerne have mulighed for at undskylde hvis det er sket. Men det kræver jo lidt flere facts, så et link til tråden kunne være rart. Det er lidt svært når du bare skriver "en ven" har været uheldig med TC og "en ven" har været uheldig med mig.

Til top Vis Stanley's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stanley

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 07 November 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Er denne tråd ikke inderligt overflødig ?

sunmusic
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007
Lokalitet: København
Sendt: 07 November 2009 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Jeg har en erfaring med TC, på vesterbro i kbh.

Jeg ringede dem op en fredag for at høre om de havde flere tilbage af en dvdafspiller der var på tilbud. Jeg fik sat en til side, da jeg ringede fredag lige før lukketid. Jeg skulle arbejde lørdag, så aftalen var at jeg skulle afhente mandag.

Den blev alligevel udsolgt, men jeg fik istedet tilbudt en lidt ældre model i demoudgave, til en ok pris. jeg takkede dog nej da jeg ikke var tilfreds med specs på opskaleringen.

Jeg følte at min tid var blevet spildt...
Til top Vis sunmusic's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sunmusic

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes