| Sendt: 28 Oktober 2009 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
sunmusic skrev:
| folk er oftest til at stole på. tag chancen!
|
|
|
Hej sunmusic jeg vil gerne have et sæt Audioengine a2 det er nemlig et meget vellydende sæt højtaler MEN som jeg skriver i mit forhåbentligt sidste indlæg omkring små vellydende placeringsvenlige M-audio av40/Audioengine a2 final part 4, jeg har lyttet til et sæt M-audio av40 som jeg synes lyder meget godt, utrolig behalig at lytte til og samtidig har de en åben lyd, det er et sæt jeg ved lyder godt. Men hvad jeg skal vælge ved jeg ikke, da jeg ikke har hørt Audioengine a2 sættet, om forstærkeren brummer tydeligt,hvor behalig og neutral diskanten er eller noget andet vigtigt. Så derfor skal jeg undersøge hvad man synes om højtalerne, deres forskel i lyden,hvor neutral diskanten er, forskellen i bassen (f.eks skulle a2'eren have en meget kraftig bas og av40'eren lyder meget godt uden bass boost aktiveret), max lydtryk, kort sagt,højtalernes indbyrdes fordele,ulemper lydmæssigt før jeg beslutter mig for hvilket sæt højtaler jeg vil vælge, for Audioengine a2 koster 800kr og M-Audio av40 koster ca 1000kr (aner ikke om der er incl transport) så det skal være den lydmæssige forskel der her er afgørende for hvad jeg vælger ikke prisen.
|