Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Primare a20 foran dali 450 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1040
Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
Så vil jeg ikke sige at 850'eren er en højttaler for dig. Har kun hørt 450'eren meget kort, så den vil jeg ikke udtale mig om.

Der er meget få Dali højttalere jeg bryder mig om (har naturligvis ikke hørt alle), men man skal op i Helicon serien før der virkelig sker noget - og der er der stadig tror "fejl" i mine ører.

Englene kan godt komme til at synge for de penge, men så skal du kigge andetsteds.

Du skal derimod kigge efter de lidt ældre ting såsom Snell, JBL og lign.
Det er nogle højttalere som giver fuld valuta for pengene og lyder skide godt.


Det er jo så smag og behag.
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 26 Oktober 2009 kl. 23:23 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:

Det er jo så smag og behag.


Uden tvivl - men trådstarter bør vide, at der findes andet end blot Dali og som spiller vidt forskellig fra Dali.
Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 
Vessel
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 83
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 07:40 | IP-adresse registreret  

virious skrev:
tonykart007 skrev:

Det er jo så smag og behag.


Uden tvivl - men trådstarter bør vide, at der findes andet end blot Dali og som spiller vidt forskellig fra Dali.

Men jeg glæder mig da til at høre jeres forslg til modeller. Kravene er 40 kvm, Primare a20 og der skal være bund (uden at  buldre).... Derudover er grænsen for budget ca. 3000,-.

Tak indtil videre for jeres hjælp

//LB

Til top Vis Vessel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vessel
 
polmann
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 928
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft og har stadig nogle af følgende: Dali 400/470/850/870. Jeg vil sige at der er utroligt meget bund i 400/470 i forhold til størrelsen. Du kan godt mærke når du kommer op i 850/870 at den har lidt mere at give af, men de kræver også det mere effekt.

Du kan også kigge efter et sæt Audiovector. Jeg kender desværre ikke så meget til deres forskellige serier, men selv de højttalere jeg har hørt fra dem selv med mindre dimensioner har leveret en stor lyd og en fornuftig bund.

Men som der bliver skrevet et der et hav af gode højttalere der ude, så du bør nok tage at lytte til lidt forskelligt. Jeg er dog helt sikkert glad for mine Dali'er - men jeg har overvejet at prøve noget nyt næste gang. Men nu må vi se hvornår det sker


__________________
Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
Til top Vis polmann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af polmann
 
almarx
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 122
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

På DBA er der to sæt AVANCE Epsilon til salg hos den samme mand. Der sidder super Scan Speak enheder i . Er der ikke bas nok i den ene,er der sikkert i den anden. Prøv at google dem.
Til top Vis almarx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af almarx
 
virious
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1508
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

Til top Vis virious's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af virious Besøg virious's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes