| Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft og har stadig nogle af følgende: Dali 400/470/850/870. Jeg vil sige at der er utroligt meget bund i 400/470 i forhold til størrelsen. Du kan godt mærke når du kommer op i 850/870 at den har lidt mere at give af, men de kræver også det mere effekt. Du kan også kigge efter et sæt Audiovector. Jeg kender desværre ikke så meget til deres forskellige serier, men selv de højttalere jeg har hørt fra dem selv med mindre dimensioner har leveret en stor lyd og en fornuftig bund. Men som der bliver skrevet et der et hav af gode højttalere der ude, så du bør nok tage at lytte til lidt forskelligt. Jeg er dog helt sikkert glad for mine Dali'er  - men jeg har overvejet at prøve noget nyt næste gang. Men nu må vi se hvornår det sker
__________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|