| Forfatter |
|
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sune Thomsen skrev:
carcass skrev:
Jeg siger det lige igen! SVS,eller som du selv nævner det Velodyne.......SPL 1200R/ultra skulle vist være rimelig seriøse |
|
|
Og så læser man tråde som SVS Vs. Velodyne, hvor folk sviner hinanden til!
Det er fandeme ikke nemt! |
|
|
Nå ja men Lamborghinni og Ferrari folk sviner garanterret også hinanden til......men det er jo pænt fede biler begge to __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
Kratz Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sune Thomsen skrev:
carcass skrev:
Jeg siger det lige igen! SVS,eller som du selv nævner det Velodyne.......SPL 1200R/ultra skulle vist være rimelig seriøse |
|
|
Og så læser man tråde som SVS Vs. Velodyne, hvor folk sviner hinanden til!
Det er fandeme ikke nemt!
|
|
|
Nu kan det godt være jeg er gammeldags, men jeg ville altså ikke stole så meget på forum tråde, som deciderede reviews.
Det kan godt være WhatHifi ikke er så velsete på disse kanter, men jeg synes nu især deres reviews af 'lyd' er ganske fornuftige. Deres anmeldelser er selvfølgelig ikke så omfattende som andre - nørdeforum's vil jeg tillade mig at kalde dem. Men for os almindeligt dødelige, som gerne bare vil have præsenteret fakta lidt kort og præcist, uden at skulle kæmpe sig gennem et 20 siders review, synes jeg stadig de klarer det fint.
|
| Til top |
|
| |
Arete Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 95
|
| Sendt: 30 September 2009 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
SV1 er da en fin sub, men som flere skriver betaler du også for designet, og du kan derfor få mere sub for pengene et andet sted. Men at sige PV1 er dårlig er da en overdrivelse. Den er kendt for at være en meget musikalsk sub.
Men hvis designet ikke betyder noget, ville jeg personligt kigge efter M&K, SVS og Velodyne i tilfædlig rækkefølge. Især SVS og Velodyne har god EQ implementeret, som jeg anser som vigtigt, for at få indstillet en sub korrekt. Noget du ikke får i en SV1
|
| Til top |
|
| |
Tech Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 01 Oktober 2009 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder næsten i samme situation. Skal nemlig købe en ny subwoofer til mine B&W 683, HTM61 og DS3.
Har også kigget på PV1, men samtidig også B&W 610XP. Det er virkelig en svær beslutning at træffe, for det er mange penge at kaste ud af hånden.
Har siddet og overvejet det meget stærkt i over 1 uge, men er ikke kommet frem til noget. 
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 01 Oktober 2009 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tech skrev:
|
Jeg sidder næsten i samme situation. Skal nemlig købe en ny subwoofer til mine B&W 683, HTM61 og DS3.
Har også kigget på PV1, men samtidig også B&W 610XP. Det er virkelig en svær beslutning at træffe, for det er mange penge at kaste ud af hånden.
Har siddet og overvejet det meget stærkt i over 1 uge, men er ikke kommet frem til noget. 
|
|
|
Jeg tror jeg er kommet frem til Velodyne eller SVS, nu skal jeg bare beslutte mig for hvilke en det skal være :)
PV1 er muligvis design, men synes ikke den er pæn, så synes jeg at en firkantet sub i sort højglans er pænere at kigge på, og det jeg søger er en sub der kan klare en god action film :)
Jeg har fået tilbudt en Velodyne SPL 1200 Ultra til 11.000 kr incl porto til danmark, det er vist en ok pris, ellers SPL 1200R til 9500 kr og SVS SB12 plus til 6500 kr incl porto til danmark...
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 01 Oktober 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sub-tests Her har du et par tests af forskellige sub´s der iblandt også PV1. Hvis ikke det skal være en lille nuttet sub du skal have så vil jeg anbefale dig at kigge lidt på Elemental Designs. Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 01 Oktober 2009 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|