Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
......du kan kun selv vurderer om din forstærker er god nok,smag og behag er jo forkellig.Men du vil helt sikkert få mere ud af dine vega´r med en kraftigere forstærker.
__________________ The world is watching America...and America is watching tv.
Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
Køb da en brugt C372 jeg er ret sikker på at du ikke vil blive skuffet.Den har masser af kræfter og overskud.........du kunne da tage i Hi-Fi klubben og låne den nye C375 så du kan få en idé om hvordan c372 lyder?
Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 300
Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
Der er ikke noget galt i at stole på sine egne ører. Hvis du er glad for det du har, er der ikke nogen grund til at købe nyt.
Brug google.com eller audioreview.com eller thevintageknob.org, til at søge info om det har fundet......og vurder så om det er spændende.
Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
Den tror jeg sgu ik´at jeg ville købe...bare min mening. Tror sgu bare at det er en gang hakket kalv og flæsk hvor Nad´n nok er lidt mere til Rumpsteak siden
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum