Jeg har faktisk en harman kardon HS 500 forstærker med indbygget dvd/cd afspiller men der kommer ikke bas ud af højtalerne er det ikke fordi den er berejnet til de højtalere der høre med?
Kan jeg ændre det så der kommer bas ud af mine højtalere med den forstærker? Hvordan?
Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
Sendt: 04 Oktober 2009 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
Pinkfloyd skrev:
Benjamin14 skrev:
leakker-fyr skrev:
køb en denon avr 1400 fx og køb cls6 og centeren kan ike huske de modeller og så en ve28 subwoofer så har du god lyd
Jeg ville faktsik godt have surround og det ville jo være fedt med cerwin vega!
Kan dennon avr 1400 godt trække mine CLS-12 ?
Det kan den nok sådan lige men det er langt fra sådan en forstærker jeg ville anbefale.
For det første er det kun en pro logic surround forstærker (Det ældste surround der kan opdrives) For det andet har den slet ikke de muskler der skal til for at få dine Cerwin Vega til rigtigt at arbejde.
Stort set enhver 60 til 100 watt almindelig stereofortærker vil gøre det bedre.
Hej. Jeg ville holde mig fra Denon hvis jeg var dig,de har generalt ikke kræfter nok hvis der skal spilles højt. Deres strømforsyninger er tit meget underdimensionerede forhold til de fleste andre mærker.Instrumenterne i musikken bliver noget rod at høre på da der slet ikke er strøm nok at gí af til at markerer anslag og detaljer....specielt i surround vil dette være et problem.Hvis der fx nu kommer et ordentligt tordenskrald i én af højtalerene og der på samme tid sker noget voldsomt i en af de andre højtalere vil en forstærker med lille strømforsyning komme til kort......Har selv haft 3 forskellige Denon forstærkere,den seneste var det største fejlkøb EVER!Det var en PMA-1500AE...havde den kun i 4 måneder hvor den så røg til salg.
__________________ The world is watching America...and America is watching tv.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum