Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 09:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Reciever til lille dali concept 5.1 anlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Langendorf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 06 August 2009 kl. 02:51 | IP-adresse registreret  

Det havde jeg ikke lige bemærket. :)

Så er den sikkert fin til dine behov lige nu. Men du skal presse den lidt ned i pris så du ikke kommer til at tabe for meget på den når skal skiftes. Når du for en ps3
Til top Vis Langendorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Langendorf

MadsTejlgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2009
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 August 2009 kl. 06:00 | IP-adresse registreret  

Heheh, jooo...det må jeg lige se på...

Forhåbentligt skal der ikke opgraderes igen alt for tideligt...jeg skal liiiige bruge nogen måneder på at vende mig til at have "rigtigt" udstyr i stedet for små aktive minijackstickhøjtalere :P
Til top Vis MadsTejlgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadsTejlgaard

MadsTejlgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 August 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Langendorf: Jeg endte med at følge dit råd og købe en Onkyo 705 forstærker, faktisk den du henviste til her på hifi4all ksb...for bandeord da den var hård og slæbe hjem med bussen her i sommerheden =P

Men den boede jo her i århus, og jeg fik den for 3k...og efter at have læst om hd lyd, rumkalibrering, avancerede DAC's, HDCP og hvad den kan af skalering af videoindhold...plus den hønisse jeg havde lavet en aftale om, omkring 742 forstærkeren, sprang tilsyneladende godt og grundigt fra =P

Og så virkede Onkyoen simpelthen som en rigtig gedigen hjørnesten til mit setup, som sikkert kan holde lang tid frem.

Nu skal jeg så til gengæld have fundet et lydkort som kan snakke med den fra min pc, for nu skal jeg jo pludselig bruge hdmi til at forbinde til den... men det kommer der en ny tråd om...

Mange tak for hjælpen allesammen, det er rart og vide at nogen har gidet kigge mine overvejelser efter for at checke at de ikke var helt tåbelige
Til top Vis MadsTejlgaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MadsTejlgaard

Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 10 August 2009 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

MadsTejlgaard skrev:
Langendorf: Jeg endte med at følge dit råd og købe en Onkyo 705 forstærker, faktisk den du henviste til her på hifi4all ksb...for bandeord da den var hård og slæbe hjem med bussen her i sommerheden =P

Men den boede jo her i århus, og jeg fik den for 3k...og efter at have læst om hd lyd, rumkalibrering, avancerede DAC's, HDCP og hvad den kan af skalering af videoindhold...plus den hønisse jeg havde lavet en aftale om, omkring 742 forstærkeren, sprang tilsyneladende godt og grundigt fra =P

Og så virkede Onkyoen simpelthen som en rigtig gedigen hjørnesten til mit setup, som sikkert kan holde lang tid frem.

Nu skal jeg så til gengæld have fundet et lydkort som kan snakke med den fra min pc, for nu skal jeg jo pludselig bruge hdmi til at forbinde til den... men det kommer der en ny tråd om...

Mange tak for hjælpen allesammen, det er rart og vide at nogen har gidet kigge mine overvejelser efter for at checke at de ikke var helt tåbelige

Du kan sagtens klare dig med optisk ud hvis du har det!

MadsTejlgaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 August 2009 kl. 06:50 | IP-adresse registreret  

Det blev et ASUS HDAV 1.3 deluxe, fordi jeg gerne vil have fornuftige analoge udgange og falde tilbage på, hvis hdmi'en giver bøvl pga. hdcp og andet... =P

Langendorf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 16 August 2009 kl. 03:53 | IP-adresse registreret  

Det lyder godt. Håber du bliver glad for den :)

Kan det lydkort sende billede via hdmi?
Til top Vis Langendorf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Langendorf

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes