Forfatter |
|
BoPtiljudrop Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 1226
|
Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Jeppeknygberg skrev:
Hej igen.
Jeg har d.d. fundet et par cd´er som vi snakkede om i weekenden. Jeg får dem lige sendt til dig en af de nærmeste dage....bare lige så du ikke troede jeg har glemt det.
Mvh Jeppe.
|
|
|
Hej Jeppe
Har modtaget cd'erne i dag, er dog først lige kommet hejm fra arbejde, så jeg har ikke fået lyttet på dem endnu. Jeg skal nok , men har ikke været i Aldi, så ingen cd'er endnu.
Mange tak
Torben |
|
|
|
Til top |
|
|
Jeppeknygberg Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 29 Oktober 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
BoPtiljudrop skrev:
Solvin skrev:
Jeppeknygberg skrev:
Hej igen.
Jeg har d.d. fundet et par cd´er som vi snakkede om i weekenden. Jeg får dem lige sendt til dig en af de nærmeste dage....bare lige så du ikke troede jeg har glemt det.
Mvh Jeppe.
|
|
|
Hej Jeppe
Har modtaget cd'erne i dag, er dog først lige kommet hejm fra arbejde, så jeg har ikke fået lyttet på dem endnu. Jeg skal nok , men har ikke været i Aldi, så ingen cd'er endnu.
Mange tak
Torben |
|
|

|
|
|
Ja sproget er da vist ved at blive lige lovlig frit  Godt reddet BoP
|
Til top |
|
|
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1263
|
Sendt: 01 November 2009 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
I skulle prøve denne forpart fra Jico, så vil i blive meget overrasket, over hvor godt jeres Lp-plader rent faktisk kan lyde ;-)
Mvh
Torben

|
Til top |
|
|
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
Sendt: 21 November 2009 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
I skulle prøve denne forpart fra Jico, så vil i blive meget overrasket, over hvor godt jeres Lp-plader
rent faktisk kan lyde ;-)
Mvh
Torben

|
|
|
Hov! Den forpart kender jeg!
Ellers et nydeligt setup du har dig. Måske man sku' overveje noget rørforstærker?
__________________ Mvh
Flemming
|
Til top |
|
|
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 21 November 2009 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
I skulle prøve denne forpart fra Jico, så vil i blive meget overrasket, over hvor godt jeres Lp-plader rent faktisk kan lyde ;-)
Mvh
Torben

|
|
|
Hov! Den forpart kender jeg!
Ellers et nydeligt setup du har dig. Måske man sku' overveje noget rørforstærker?
|
|
|
Ja det gør du jo Hvis du hører et rigtig godt tube setup, så er jeg sikker på at du er solgt. Når jeg lytter på Lp'er eller tuner, så er der ikke en eneste transistor indblandet i lyden. Øøhh når ja der er godt nok en transistor der er aktiv, men den har ikke noget med lyden at gøre 
Den tænder kun for stereo-lampen.
Mvh
Torben
|
Til top |
|
|
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
Sendt: 21 November 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
I skulle prøve denne forpart fra Jico, så vil i blive meget overrasket, over hvor godt jeres Lp-plader rent faktisk kan lyde
;-)
Mvh
Torben

|
|
|
Hov! Den forpart kender jeg! smileys/smiley2.gif"> Ellers et nydeligt setup du har dig. Måske man sku' overveje noget rørforstærker? smileys/smiley1.gif"> |
|
|
Ja det gør du jo Hvis du hører et rigtig godt tube setup, så er jeg sikker på at du er solgt. Når jeg lytter på
Lp'er eller tuner, så er der ikke en eneste transistor indblandet i lyden. Øøhh når ja der er godt nok en transistor der er
aktiv, men den har ikke noget med lyden at gøre 
Mvh
Torben |
|
|
Den skal gøre det godt så! Der står en ganske fornuftig klasse A transistor ting her
__________________ Mvh
Flemming
|
Til top |
|
|
Solvin Lukket konto

Eget ønske!
|
Sendt: 22 November 2009 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
Halo8 skrev:
Solvin skrev:
Mvh
Torben

|
|
|
Hov! Den forpart kender jeg! smileys/smiley2.gif"> Ellers et nydeligt setup du har dig. Måske man sku' overveje noget rørforstærker? smileys/smiley1.gif"> |
|
|
Ja det gør du jo Hvis du hører et rigtig godt tube setup, så er jeg sikker på at du er solgt. Når jeg lytter på Lp'er eller tuner, så er der ikke en eneste transistor indblandet i lyden. Øøhh når ja der er godt nok en transistor der er aktiv, men den har ikke noget med lyden at gøre 
Mvh
Torben
|
|
|
Den skal gøre det godt så! Der står en ganske fornuftig klasse A transistor ting her
|
|
|
Helt sikker at en klasse-A forstærker, spiller kanon, har selv haft fornøjelsen af et par stykker, men en lækker trioede-amp på 40 watt gør det bestemt lige så godt. 
Mvh
Torben
|
Til top |
|
|