Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 03:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Michael Jackson er død (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 08:43 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes at man skal droppe alle de der beskyldninger som ALDRIG er blevet bevist og mindes en person som har lavet nogle af verdens bedste popalbums og været en inspiration for rigtigt mange nye pop/ R`n B musikere. Uden ham ville pop musikken ikke være der den er idag.

Jeg husker stadigvæk da albummet Triller udkom i `82 (jeg var 7år gammel). Det var så stort. ALLE i skolen havde deres gettoblasters med og spillede Thriller/ Billy Jean på kassette bånd (et par dage siden, ved jeg godt )

Men man kan ikke komme uden om at MJ var en

Jeg har besluttet mig for at når jeg kommer hjem iaften og sætter min ned for at lytte musik, så skal det udelukkende stå på Michael Jackson - The King Of Pop

jesper olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Jeg synes sgu at han var stor.

Har betydet en stor del af min - generation X liv.

Fede plader og ikke mindst respektabel lyd - og det er alle hans plader. Hvem kan ellers bryste sig

af det?

Æret være hans minde. Den stakkel.

Venligst

Mikkel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Nu var en af de drenge der i min barndom havde mine væge klisteret til med alt hvad jeg kunne finde af MJ i div. aviser og ugeblade. Han var noget helt specielt for mig.

Men jeg er  rigtig glad for at jeg fik muligheden for at se ham live til hans verdenspræmiere på "History" i Prag - han var en super performer på scenen...dem findes der sgu ikke mange af mere, desværre.

Jeg er ikke en af dem der siger at MJ har ændret mit liv og alt det der, men han har været en stor del af min barndom, da jeg stortset kun hørte hans musik. Så lidt berørt er jeg da - nok lidt som den generation som hørte Elvis eller bare kendte en smule til ham. Så uanset om man kan lide hans musik eller ej, så er det lidt underligt at han ikke er iblandt os mere.

Men vi skal jo alle den vej - men en ting er sikkert - hans talent kan man ikke tage fra ham!

Hvil i fred MJ og tak for alt!

Til top Vis Mikkel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel

sigma6
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 09:08 | IP-adresse registreret  

Sønnen skrev:
sigma6 skrev:

Sønnen skrev:
Jeg forstår godt R-L-B´s indlæg.

Manden havde retsager hængende over hovedet mht verdens værste ting > Børnepilleri

Hans næse var ved at falde af

Han kunne ikke gå uden for en dør uden at skulle dække hoved og hale til

Han har i flere år lignet en der var ved at falde fra hinanden.

Han skulle efter sigende også sove i en speciel iltkiste for at kunne blive 150 år

Er der bare det mindste sandt i beskyldningerne mht børnepilleri, så sgu han ha været afsted for længe siden

Jeg kommer ikke til at savne ham eller hans musik

Nej...det gør du sikkert ikke. Men måske han har familie og venner der vil savne ham. Det er da ganske alm empati det handler om. Åbenbart ikke noget du har nogen anelse om hvad er!!!!

Jo men jeg ved også hvad børn er

Det ved man når man har børn selv

Det kan godt være man skal tale pænt om folk der ikke er her mere, men jeg har aldrig rigtig brudt mig om ham plus at han havde disse grimme ting hængene over sig.

Det er jo ikke kun én gang og så er der vel bare lidt om snakken

Jeg er ved at brække mig hver gang jeg hører om pædofile. Jeg tror også han var pædofil, og det er forfærdelig han ikke blev straffet. Men det er et mnneske der er død, og jeg er sikker på at nogle nære venner og familie vil savne ham....trods alt. Men han har jo givet utrolig mange penge til nødlidte børn, så han har i virkeligheden også reddet nogle mennesker.

Til top Vis sigma6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sigma6

flpdk
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 01 Juni 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

Han er/var en at de store og har vel nok lavet et af de bedste popnumre nogensinde, nemlig "Billy Jean".

Om han var pædofil ved jeg ikke, men der går sjældent røg af en brand, uden at der er ild. Dog vil jeg aldtid huske ham for hans musik.

Måske blev presset for stort for ham, så selvmord kan ikke udelukkes, men lad os se hvad obduktionen fortæller os (hvis ellers vi får sandheden).

Synes nu det er trist han ikke er her mere.

ZzZzleepY
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Der er ikke noget der er så godt at det ikke også er skidt for noget.
Der er ikke noget der er så skidt at det ikke også er godt for noget.

STOR musiker.
kender ham ikke som menneske.. så kan ikke udtale mig der.

lige pt tænker jeg bare..
hvis hans næse kommer til salg blir den nok solgt for en svimlende pris....

HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
Til top Vis ZzZzleepY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ZzZzleepY Besøg ZzZzleepY's Websted

Hurin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Det var da det bedste der kunne ske for hans stedbørn. Nu har de da endelig muligheden for et normalt liv.

Prøv at forestille dig, at vokse op sammen med MJ, og hver gang du skal et sted hen skal du have maske på og er omgivet af sikkerhedsfolk.

Til top Vis Hurin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurin

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

Vi har sgu mistet kongen af pop. Godt klar over det er længe siden der er kommet noget guf fra ham, men Thriller, Bad og og et par stykker til, er og bliver klasse. Kanon godt indspillet og musikken holder bare år efter år. Det vil det blive ved med.

Mht. hans privat liv, tjjjaaa Det har ikke interesseret mig specielt. Men hans musik, det rykker sgu..

R.I.P.

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 10:06 | IP-adresse registreret  

Har jer der skriver, at det er bedst et menneske dør siddet skævt på potten.
Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

6000JGA
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2008
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Jeg vil aldrig glemme ham! elsker hans music!

det her bliver bedere og større end elvis' død det er sikkert. bare vent, folk i america og verden over er jo tudefærdige.

har selv lyst til at

R.I.P my maaan!

Til top Vis 6000JGA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 6000JGA

l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

André Jensen skrev:
Har jer der der skriver, at det er bedst et menneske dør siddet skævt på potten.
I mit tilfælde er det sgu nok røget Dog kunne jeg ikke finde poå at sige det var godt han døde på baggrund af min opfattelse af ham og den omkringliggende verden.

Hvordan kan så mange mennesker der ikke kendte ham eller havde andet forhold til ham end hans musik og medier udtale sig så bastant om manden, om han var pædofil eller ej og hvordan hans psyke og selvopfattelse var. Det går langt udover min fatteevne, på trods den ikke er specielt begrænset. Jeg kan ikke andet end  af hvor meget indsigt folk har.

Mvh. l´Blundt

Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt

NAD-nørd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Nu må i altså lige holde op!!!

Jackson er da ikke død ?!?

Han er da bare taget tilbage.............OOOOH

Jeg synes a han er/ var KING OF POP Og meget musik der er produceret efter thriller, har jo hentet inspiration fra manden.

Om manden var pædofil.....?! Hvad kan jeg bruge det til i forhold til om manden var en talentfuld musiker?

Til top Vis NAD-nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-nørd

Dennisk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Den mand kan sgu bare noget når det kommer til at lave musik!
Desuden en ordentlig THUMBS UP til at stort set alt hans musik er velproduceret. Det er der mange som kunne lære noget af!

Kender i det med, at der er nogle sange, der er så gode, at man bare ikke kan høre dem højt nok? Sådan har jeg det med MJ's musik, så han er
bl.a. grunden til, at jeg hele tiden drømmer om bedre og bedre anlæg.

Han prøvede virkelig med mange af sine sange, at gøre verden til et bedre sted - hvem kan ikke se sig skyldig i at få bare en smule dårlig
samvittighed hver gang man hører Man In The Mirror? Hvis alle bare var som ham... (jeg vælger at se helt bort fra alt det med pædofili, da ingen
ved om han er skyldig eller ej - vi må jo antage at han er uskyldig indtil det modsatte er bevist).

Og så kommer jeg i tanke om at jeg har skrevet hele indlægget som om han stadig lever. Det er vist ikke helt gået op for mig at han er død..
Til top Vis Dennisk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dennisk

Sønnen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Dobbeltprofil, Heltny

Bruger siden: 16 April 2009
Lokalitet: Øerne
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 12:11 | IP-adresse registreret  

Ingen tvivl om at hans musik har gjort noget imponerende og musikken vil med sikkerhed hænge ved i meget meget lang tid.
Til top Vis Sønnen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sønnen

bitnissen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Ingen tvivl om mandens talent, og han har sgu lavet superfed musik, der nok skal leve meget længe endnu

RIP King of Pop - nu har du fået fred fra en Verden der nok aldrig forstod dig, og som du måske heller aldrig helt forstod.

snegom07
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2006
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Kan man være sikker på at han er død, kan det ikke bare være et stort fupnummer, jeg tænker, nu er der blevet solgt billetter til 50 koncerter, som han sikkert ikke kunne gennemføre, og man kan ikke få refunderet pengene, jeg tror han er imigreret til Kina eller et andet land, hvor han kan være i fred for pressen og TV, men de er glade, for nu kan de rigtig sælge Deres aviser    
Til top Vis snegom07's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af snegom07

Filmtosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juni 2004
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

bitnissen skrev:

RIP King of Pop - nu har du fået fred fra en Verden der nok aldrig forstod dig, og som du måske heller aldrig helt forstod.

Rigtig godt skrevet

RIP King of pop

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

snegom07 skrev:
Kan man være sikker på at han er død, kan det ikke bare være et stort fupnummer, jeg tænker, nu er der blevet solgt
billetter til 50 koncerter, som han sikkert ikke kunne gennemføre, og man kan ikke få refunderet pengene, jeg tror han er imigreret til Kina eller et
andet land, hvor han kan være i fred for pressen og TV, men de er glade, for nu kan de rigtig sælge Deres aviser    

Der findes sikkert forums på nettet, hvor du kan finde ligesindet. Her kan man læse om folk, der blevet
bortført af rumvæsner, folk der med sikkerhed ved Elvis, lever i Umbaktutu    .
Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Bigmaac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2008
Lokalitet: København
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Jeg tror blot han er gået under jorden, og nu bor dør om dør med Elvis og Amdi Petersen i en penthouse lejlighed i Miami.

Til top Vis Bigmaac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bigmaac

nAlen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2005
Sendt: 26 Juni 2009 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Medmindre han har pillet ved nogen af jer der ytrer sig om dette, så bør man klappe kaje på godt jysk.. Man er uskyldig til det modsatte er bevist, hvilket de jo så ikke nåede at be/afvise, og så bør man vel lade det ligge der ?

Er vel mere fair at dømme manden på hans musik, end på hvad han muligvis har gjort i sin fritid ?

Om jeg kommer til at savne ham.... Tjaah, tror det ikke. Nød bedst af hans tidlige udgivelser, de nyere fængede aldrig rigtig mig, og vil betvivle kraftigt at en fremtidig udgivelse ville..

Men synd og skam er det da, for de der ventede et nyt album og deslige..

R.I.P er vel på sin plads..
Til top Vis nAlen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nAlen

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum