Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 02:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: blue-ray priser (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
luis figo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

Der er også gode tilbud på BluRay-film fra amazon.co.uk. Jeg har f.eks. lige fået tre film hjem:

I-robot, L.A. Confidential og Robin Hood (Kevin Costner)

Jeg har betalt 227 kr for de tre film. De har ofte gode tilbud f.eks. køb 3 og betal for 2. I skal nok gange prisen med ca. 11 for at få prisen i danske kroner inkl. moms og transport. Spil og bøger er ligeledes billige, jeg har lige købt en bog for 230 kr. som koster 450 kr. herhjemme og et PS3 spil som koster 250 kr. herhjemme gav jeg 150 kr. for.

Link: http://www.amazon.co.uk/Blu-Ray-DVD-Movies/b/ref=sa_menu_blu 1?ie=UTF8&node=293962011&pf_rd_p=218610391&pf_rd _s=left-nav-1&pf_rd_t=101&pf_rd_i=468294&pf_rd_m =A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_r=1Y6X13FKGXP1FP6VY8SE

Til top Vis luis figo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af luis figo

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 21 Juni 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Nogen ville nok mene, at det bedste, der kunne ske for os alle, var at se Kevin Kostner gå i højopløsning... "L.A.Confidential" er en god film, og "I, Robot" er OK. Ingen af disse film (inkl. Robin) er imidlertid særligt nye - og jeg tror, at nyhedsværdien er meget væsentlig på det brede marked, køb el. leje ufortalt.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 19:23 | IP-adresse registreret  

Jeg tror at DVD markedet er ved at udvikle sig til et marked hvor langt størsteparten af kunderne venter til prisen er 50 kr. Det er evt muligt at leje nye film, og så købes de når der er gået et halvt år efter udgivelsen på DVD, for så koster de kun 50 kr i Stereo Studio.

Kevin Costner har lavet gode film, og LA Confidential er en rigtig god film, men den har været i TV flere gange, og jeg har den liggende på harddisken, så det er nok svært at få selv 50 kr for den film. Af andre KC film synes jeg Open Range er god, det er simpelt hen en tæske god western. Med Robert Duval og Kevin Coster. Open Range er nyere end alle de øvrige nævnt men kan slet ikke fåes på Blueray, men koster 50 kr på DVD. Også De Uovervindelige er suveræn.

HenrikW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Sendt: 22 Juni 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Hermann. skrev:

Jeg tror at DVD markedet er ved at udvikle sig til et marked hvor langt størsteparten af kunderne venter til prisen er 50 kr. Det er evt muligt at leje nye film, og så købes de når der er gået et halvt år efter udgivelsen på DVD, for så koster de kun 50 kr i Stereo Studio.

Sådan har jeg faktisk altid gjort, både når det kom til VHS og DVD  Og nu gør jeg det igen med BluRay  Faktisk kender jeg ikke særlig mange der gider at give "fuld pris" for en cd/dvd/bluray/? - vi venter til de falder.

Mvh. Henrik

luis figo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 Juni 2009 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Jeg har også tidligere købt hos amazon.co.uk:

Zodiac, For Your Eyes only, Da vinci mysteriet, Flygtningen, Mission impossible, Kingdom of Heaven, The Departed.

I alt blev det 640 kr. for syv bluray film, så i gennemsnit betaler jeg ca. 90 kr. per film.

Planet earth kostede ca. 210 kr.

Jeg synes det er udmærkede priser set i forhold til herhjemme.

Til top Vis luis figo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af luis figo

Mikkel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 01 Juli 2009 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Jeg handler BR-film herinde http://www.dvd.co.uk/ 

Man skal dog lige ligge 1£ pr item for forsendelse. Ikke alle filmene har DK-undertekster, men det kan man lige tjekke herinde inden man køber filmen:

http://www.hdfreak.dk/UK%20Blu-Ray%20m.%20DK%20tekst.htm

Jeg har sammen med 2 kollegaer købt for næsten 3500,- på et halvt år hos dem - og der har INGEN problemer været, what so ever. Havde vi bestilt samme varer herhjemme, så hvade vi hurtigt rundet kr.5000,- (vi lavede regnestykket og blev ret så positivt overrasket).

Kan kun anbefale dem herfra!

God dag.

Til top Vis Mikkel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes