Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 07:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 29 April 2010 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

tak for svaret. de står her på søndag, jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror nu godt at min 30 watt pass kan klare dem 

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 29 April 2010 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
tak for svaret. de står her på søndag, jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror nu godt at min 30 watt pass kan klare dem 

Nu tror jeg lige at jeg blev lidt misundelig  

Søren, jeg bliver nød til at komme til KBH og høre dem. Gir du en kop et eller andet og et lyt  ?????



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

søren N skrev:
tak for svaret. de står her på søndag, jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror nu godt at min 30 watt pass kan klare dem 

Nu tror jeg lige at jeg blev lidt misundelig  

Søren, jeg bliver nød til at komme til KBH og høre dem. Gir du en kop et eller andet og et lyt  ?????



Søren drikker kun væske med alkohol i

Anywho, jeg vil dælme også være med så! Tillykke med dem Søren.

Så kan det være jeg får mulighed for at disse BÅDE dit og Pierres billige l**tegrej in person


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

I skal være meget velkomne, nu håber jeg at handlen går igennem, hvis det går som gennemtænkt så er de her som sagt på søndag.

Det krævede godt nok overtalelse af Maj før jeg fik lov til at slæbe sådan nogle store højtalere hjem. Jeg husker svagt i vores højlydte diskution igår, at jeg måske nævnte at hvis jeg fik lov til at have disse store klodser stående i vores stue, så kunne jeg godt leve uden vores fjernsyn, som også er en øjenbæ (og en kapitalistisk tidsrøver) ifølge maj

Hun har faktisk ikke set dem live, men kun på billeder, så jeg er spændt på hvor længe de får lov til at blive stående.

og er også spændt på om hun kan huske den bemærning med tvét.



__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
floe
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3160
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:

I skal være meget velkomne, nu håber jeg at handlen går igennem, hvis det går som gennemtænkt så er de her som sagt på søndag.

Det krævede godt nok overtalelse af Maj før jeg fik lov til at slæbe sådan nogle store højtalere hjem. Jeg husker svagt i vores højlydte diskution igår, at jeg måske nævnte at hvis jeg fik lov til at have disse store klodser stående i vores stue, så kunne jeg godt leve uden vores fjernsyn, som også er en øjenbæ (og en kapitalistisk tidsrøver) ifølge maj

Hun har faktisk ikke set dem live, men kun på billeder, så jeg er spændt på hvor længe de får lov til at blive stående.

og er også spændt på om hun kan huske den bemærning med tvét.



Du sender dem bare over til mig hvis ikke de får lov at blive stående. Så kan Maj få nogle små hyggelige standerhøjttalere i bytte. Det bliver hun sgu glad for


__________________
Floes Pro-Ject god lyd på kontoret

Floes gamle vin på nye flasker
Til top Vis floe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af floe
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Pierre skrev:

søren N skrev:
tak for svaret. de står her på søndag, jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror nu godt at min 30 watt pass kan klare dem 

Nu tror jeg lige at jeg blev lidt misundelig  

Søren, jeg bliver nød til at komme til KBH og høre dem. Gir du en kop et eller andet og et lyt  ?????



Søren drikker kun væske med alkohol i

Anywho, jeg vil dælme også være med så! Tillykke med dem Søren.

Så kan det være jeg får mulighed for at disse BÅDE dit og Pierres billige l**tegrej in person

Jeg gider ikke vist Fløde-drengen kommer, så meget brænder jeg sku heller ikke for at høre dem

Kunne være fedt vist vi kunne lave en lille druk/ Avalon lytning og Floe skal selvfølgelig også med



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Hey Pierre, jeg har sendt dig en PB, men den kan ikke sende den da din indbakke er fyldt.

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Hey Pierre, jeg har sendt dig en PB, men den kan ikke sende den da din indbakke er fyldt.

Så kulle der gerne være lidt plads igen



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1409
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:53 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:

I skal være meget velkomne, nu håber jeg at handlen går igennem, hvis det går som gennemtænkt så er de her som sagt på søndag.

Det krævede godt nok overtalelse af Maj før jeg fik lov til at slæbe sådan nogle store højtalere hjem. Jeg husker svagt i vores højlydte diskution igår, at jeg måske nævnte at hvis jeg fik lov til at have disse store klodser stående i vores stue, så kunne jeg godt leve uden vores fjernsyn, som også er en øjenbæ (og en kapitalistisk tidsrøver) ifølge maj

Hun har faktisk ikke set dem live, men kun på billeder, så jeg er spændt på hvor længe de får lov til at blive stående.

og er også spændt på om hun kan huske den bemærning med tvét.

Hvordan ialverden kan det fine Pioneer blive betegnet som en øjenbæ?!?! Kapitalistisk tidsrøver kan jeg dog godt gå med til

Og nu må i snart stoppe med alt det Pass og Avalon, jeg kommer jeg snart til at se sådan her ud  af bar misundelse!!



__________________
Mvh. Bjørn.
Til top Vis Ney_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ney_
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 29 April 2010 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Ney_ skrev:
søren N skrev:

I skal være meget velkomne, nu håber jeg at handlen går igennem, hvis det går som gennemtænkt så er de her som sagt på søndag.

Det krævede godt nok overtalelse af Maj før jeg fik lov til at slæbe sådan nogle store højtalere hjem. Jeg husker svagt i vores højlydte diskution igår, at jeg måske nævnte at hvis jeg fik lov til at have disse store klodser stående i vores stue, så kunne jeg godt leve uden vores fjernsyn, som også er en øjenbæ (og en kapitalistisk tidsrøver) ifølge maj

Hun har faktisk ikke set dem live, men kun på billeder, så jeg er spændt på hvor længe de får lov til at blive stående.

og er også spændt på om hun kan huske den bemærning med tvét.

Hvordan ialverden kan det fine Pioneer blive betegnet som en øjenbæ?!?! Kapitalistisk tidsrøver kan jeg dog godt gå med til

Og nu må i snart stoppe med alt det Pass og Avalon, jeg kommer jeg snart til at se sådan her ud  af bar misundelse!!

Kan godt forstå at du kommer til at se sådan ud  Får Pass og Avalon spiller også bare af BÆ



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1409
Sendt: 29 April 2010 kl. 13:02 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Kan godt forstå at du kommer til at se sådan ud  Får Pass og Avalon spiller også bare af BÆ

Ja det fik du jo i høj grad demonstreret da vi var på besøg

Udgangsmodulet på min amp døde og er nu til reperation, så der ryger lige et indhug i opsparingen til et sæt nye kasser til stuen



__________________
Mvh. Bjørn.
Til top Vis Ney_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ney_
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 29 April 2010 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
tak for svaret. de står her på søndag, jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror nu godt at min 30 watt pass kan klare dem 


Du går en hård tid i møde, Søren!

Vær klar på at blødende ører bliver en del af hverdagen.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 29 April 2010 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
tak for svaret. de står her på søndag, jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror nu godt at min 30 watt pass kan klare dem 

Har du plads til dem

Men tillykke med dem... Rigtig god højtaler



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 29 April 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

søren N skrev:
tak for svaret. de står her på søndag, jeg glæder mig som et lille barn. Jeg tror nu godt at min 30 watt pass kan klare dem 

Nu tror jeg lige at jeg blev lidt misundelig  

Søren, jeg bliver nød til at komme til KBH og høre dem. Gir du en kop et eller andet og et lyt  ?????

Så kunne du jo passende svinge forbi Holbæk og høre Verity også



__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 30 April 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

Hmm. jeg SKAL have plads til dem

jeg tænker faktisk at de er lettere at pladsere i min stue, rent akustisk end mine dalier med bagvendt bas port.


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1870
Sendt: 30 April 2010 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Hmm. jeg SKAL have plads til demjeg tænker faktisk at de er lettere at pladsere i min stue, rent akustisk end mine dalier med bagvendt bas port.


Den lyd der kommer ud af basporten er så langt nede i frekvens at højttaleren alligevel er tæt på rundtstrålende. Det gør ikke den store forskel om porten vender den ene eller anden vej, akustisk set. Rent optisk kan man sagtens blive snydt til at tro at den ikke "spiller direkte ind i bagvæggen".

Man skal se højttalerens placering i forhold til "grænsefladerne" istedet.
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 30 April 2010 kl. 11:10 | IP-adresse registreret  

øv.. ok så

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 1870
Sendt: 30 April 2010 kl. 11:11 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
øv.. ok så


Men derfor kan du da stadig godt være heldig at konstruktionen i det hele taget er bedre afstemt til din akustik
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 05 Maj 2010 kl. 09:45 | IP-adresse registreret  

Fik omtermineret mine Mundorf signalkabler igår aftes. Havde først sat Neutrik stik på men fandt senere ud af at Furutechs 701/702 stik var betydligt bedre. Så de kom på igår

Forskellem mellem de 2 stik er markant. Mellemtonen er blevet mere fyldig/ fået mere krop, der er kommet en helt mere naturlig klang og anslaget er blevet kraftigere. Det skal ikke forståes som om at det lyder som et helt andet kabel, for det gør det bestemt ikke. Men det har bare fået en mere naturlig klang

Så kan ikke andet en enbefale at bruge de få kroner mere de Furutech stik koster. Men kan heller ikke lade være med at tænke på hvad Furutechs de helt store/ dyre stik kan gøre ved lyden  Kunne være sjovt at prøve.



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 05 Maj 2010 kl. 11:18 | IP-adresse registreret  

Kan der også kun bruges spader til dine avaloner?

__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes