| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
|
Har du set at du skal på roskilde festival i år Pierre? 
|
|
|
Har lige set det og har ikke kunne få armene ned siden 
Har aldrig været på roskilde og gider heller ikke være der en uge. Men har lige købt billet for en hel uge, da jeg bare ville være sikker på at kunne komme ind og se PRINCE     __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Der er vist noget jeg har set før , flot opdatering af billederne . Skulle vi snart prøve at lytte på den juicebar vs quintet ? det bliver hos dig, min pass skal en tur til odense |
|
|
Jeps lad os det. Så håber jeg bare at jeg ikke bliver skuffet over mit valg af juicebar fremfor quintet 
Jeg kan måske lege på fredag. Hvad siger du til det????
|
|
|
Det kan vi godt, hvornår på dagen havde du tænkt på ? |
|
|
Det finder jeg lige ud af  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 21 April 2010 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
PUHA det er sku hårdt at være på job idag.........
Sad oppe til kl. 03.15 og hørte Prince og så op kl. 06.50 
Men hold da helt kæft den lille "dværg" kan lave musik. Glæder mig helt vildt til han kommer på Roskilde til sommer  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 21 April 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altid hyggeligt at se en seriøs og dedikeret fans samling
Også selvom man måske ikke helt deler hans smag (lige på dette område)
Men fedt billede __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 22 April 2010 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Savklinge Forum Bruger


Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 22 April 2010 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Så er der lige blevet købt nogle XRCD i 24bit.


Disse 2 er kommet og så venter jeg på at disse 2 kommer.


De er hammer dyre, men lyden skulle være FANTASTISK på dem 
Er der andre herinde som har investeret i XRCD`er?????? Glæder mig til at høre hvor gode de egenligt er 
|
|
|
Hej Pierre!
Du kan godt glæde dig til du får Dire Straits hjem, dynamisk
nærværende masser af detaljer .
M V H SAVKLINGE
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 22 April 2010 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 22 April 2010 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
lyder spændende, den dire straits plade er nok en af de mest spillet plader i gennem de sidste 15 år her i huset, måske man skulle prøve den fine udgave. Hvad med i morgen ?
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 22 April 2010 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
| lyder spændende, den dire straits plade er nok en af de mest spillet plader i gennem de sidste 15 år her i huset, måske man skulle prøve den fine udgave. Hvad med i morgen ? |
|
|
Jeg ringer lige omk middag imorgen. Jeg skal måske på job 
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 22 April 2010 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
| lyder spændende, den dire straits plade er nok en af de mest spillet plader i gennem de sidste 15 år her i huset, måske man skulle prøve den fine udgave. Hvad med i morgen ? |
|
|
Jeg ringer lige omk middag imorgen. Jeg skal måske på job 
|
|
|
ok
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
De der skiver der.
Det lyder da spændende. Specielt at de kan spille på en almindelig cd-afspiller som ikke kan spille sacd.
Du skriver dyre. Tør man spørge hvor dyre? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
| lyder spændende, den dire straits plade er nok en af de mest spillet plader i gennem de sidste 15 år her i huset, måske man skulle prøve den fine udgave. Hvad med i morgen ? |
|
|
Er altså også en fantastisk plade. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
De der skiver der.
Det lyder da spændende. Specielt at de kan spille på en almindelig cd-afspiller som ikke kan spille sacd.
Du skriver dyre. Tør man spørge hvor dyre?
|
|
|
De koster fra ca. 220,- og op ad. Den dyerste jeg har set ville koste lidt over 500,- bobs 
Dire Straits XRCD kan fåes til 270,- hos hificable og det er jo ca. 5 gange højere end de normale 50,- kr som den koster på alm cd. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Brian7500 skrev:
|
De der skiver der.
Det lyder da spændende. Specielt at de kan spille på en almindelig cd-afspiller som ikke kan spille sacd.
Du skriver dyre. Tør man spørge hvor dyre?
|
|
|
De koster fra ca. 220,- og op ad. Den dyerste jeg har set ville koste lidt over 500,- bobs 
Dire Straits XRCD kan fåes til 270,- hos hificable og det er jo ca. 5 gange højere end de normale 50,- kr som den koster på alm cd.
|
|
|
Uha da. Ja det var dyrt.
Men man er vel nysgerrig __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænk og give 270kr for en CD, som man kan få på LP til 30kr  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Tænk og give 270kr for en CD, som man kan få på LP til 30kr  |
|
|
Jamen du ved...... LP er noget gammelt noget, som hørte til i det forige århundrede. Klart at det er billigt 
Men når man nu ikke har en pladespiller, så ville det være temmeligt dumt at gå du og købe den på LP og egenligt også temmeligt dyrt i længden  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hrm, er da godt at høre at de der XRCD lyder godt, fordi i princippet er de jo bare en normal cd der er masteret ordenligt. Gad vide hvordan Brothers in Arms SACD lyder i forhold til den XRCD. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ney_ skrev:
|
Hrm, er da godt at høre at de der XRCD lyder godt, fordi i princippet er de jo bare en normal cd der er masteret ordenligt. Gad vide hvordan Brothers in Arms SACD lyder i forhold til den XRCD.
|
|
|
Ser du, det har jeg jo så ingen mulighed for at prøve. Da jeg ingen SACD afspiller har .
Men helt sikkert et interessant spørgsmål. __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 23 April 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
NEY_: Det er jo egenligt noget fis jeg siger 
Jeg har jo min OPPO som kan afspille SACD, så mangler jeg bare Brothers in Arms på SACD. Nogle der her en jeg kan låne  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |