Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Fasen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 20 April 2010 kl. 11:05 | IP-adresse registreret  

Hvilke covers bruger du til dine cd'er.? Er det pap eller.? Og hvor er de købt
Til top Vis Fasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fasen
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Fasen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 452
Sendt: 20 April 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Ok, tak for info
Til top Vis Fasen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fasen
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 11:47 | IP-adresse registreret  

søren N skrev:
Det er virkelig nogle fede ting du har stående der. 
Jeg er meget misundelig på dine avalon højtalere.

Jamen Søren, så må du jo bare se at få skiftet de Dali ud med nogle Avalons

Rene har nogle brugte inde, se om du ikke kan få solgt dine Dali og så køb Avalon. Du har jo konge effekt og cd, så du er jo allerede godt kørende



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Frankie
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 December 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 749
Sendt: 20 April 2010 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Kanon setup, Pierre !!  .....selvom jeg jo synes at det er synd at gemme den slags guf væk i et skab !  hihi
Til top Vis Frankie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frankie
 
chubbz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 492
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Det ser sgu godt ud pierre... Jeg kunne godt tænke mig at høre din effekt på Avalon'erne.
...Se hvad den kan i forhold til 150'eren.

Men jeg tror vores systemer ligner hinanden lidt lydmæssigt...og der kan jeg jo bare sige THUMBS UP!
Det spiller dælme musik så man aldrig har lyst til at slukke :-)




__________________
Pass Labs
Dali Epicon
Rega
Cambridge Audio
Musical Surroundings
Kharma
Van den Hul
Mogami

Til top Vis chubbz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chubbz
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret  

chubbz skrev:
Det ser sgu godt ud pierre... Jeg kunne godt tænke mig at høre din effekt på Avalon'erne.
...Se hvad den kan i forhold til 150'eren.



Du skal være mere end velkommen til at medbringe din 150`r her så vi kan høre forskellen på de 2.

Du smider bare en PM vist lysten melder sig, så finder vi ud af noget 



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

Frankie skrev:
Kanon setup, Pierre !!  .....selvom jeg jo synes at det er synd at gemme den slags guf væk i et skab !  hihi

Det er det man kalder skabs guf



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2146
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der

__________________
Kenneth
Til top Vis kennethjensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kennethjensen Besøg kennethjensen's Websted
 
Grislingen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Oktober 2009
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 65
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Hej Pierre.

Ser super godt ud!

Hvor har du købt de "feet of silince" henne og er det noget der virker?



__________________
Mvh
Flemming
Til top Vis Grislingen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Grislingen
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der

Men de fungerer FANTASTISK



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Grislingen skrev:

Hej Pierre.

Ser super godt ud!

Hvor har du købt de "feet of silince" henne og er det noget der virker?

De er købt hos lydstuen og ja det er noget som virker.

Kan ikke andet en anbefale at købe et sæt. Der er 10 dage returret, så intet at miste



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Medlem
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 03 August 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2084
Sendt: 20 April 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Fede billeder Pierre

De er gude smukke de højttalere

Til top Vis Medlem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Medlem
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 20 April 2010 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

kennethjensen skrev:
Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der

Men de fungerer FANTASTISK

Har set dem i virkeligheden hos Pierre og synes at de integrerer fint i stuen. På billederne ser de noget mere klodsede ud. Virkningsgraden er derimod fantastisk og jeg har hørt Pierres setup med og uden. Det har løftet lyden betydeligt. Sjælden har jeg hørt så kontrolleret bund.

Iøvrigt smukke billeder. Er det med spejlrefleks digi?



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 16:14 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:
Pierre skrev:

kennethjensen skrev:
Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der

Men de fungerer FANTASTISK

Har set dem i virkeligheden hos Pierre og synes at de integrerer fint i stuen. På billederne ser de noget mere klodsede ud. Virkningsgraden er derimod fantastisk og jeg har hørt Pierres setup med og uden. Det har løftet lyden betydeligt. Sjælden har jeg hørt så kontrolleret bund.

Iøvrigt smukke billeder. Er det med spejlrefleks digi?

Ja de snyder lidt på billederne. Syntes nemlig også at de falder meget godt ind i rummet.

Billederne er taget med et "alm" digital FujiFilm kamera. Det er dog ikke alle der syntes at billederne er gode. Vel, Neon^



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 20 April 2010 kl. 16:41 | IP-adresse registreret  

Der er vist noget jeg har set før , flot opdatering af billederne . Skulle vi snart prøve at lytte på den juicebar vs quintet ? det bliver hos dig, min pass skal en tur til odense

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 20 April 2010 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Der er vist noget jeg har set før , flot opdatering af billederne . Skulle vi snart prøve at lytte på den juicebar vs quintet ? det bliver hos dig, min pass skal en tur til odense

Jeps lad os det. Så håber jeg bare at jeg ikke bliver skuffet over mit valg af juicebar fremfor quintet

Jeg kan måske lege på fredag. Hvad siger du til det????



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 20 April 2010 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Jeg tror min kone ville nyde æstetikken i dit set-up, Pierre (må hellere lad være med at vise hende billederne). Og lyden fejler sikkert heller ikke noget. Tillykke med anlægget.
Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
Ney_
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1409
Sendt: 20 April 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Har du set at du skal på roskilde festival i år Pierre?

Og aaaah! Er først gået op for mig i dag hvor meget de DAAD'ere koster. Ikke så underligt at de virker skide godt  Oh well, jeg må bare i gang med at se på sort skumgummi endnu engang.



__________________
Mvh. Bjørn.
Til top Vis Ney_'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ney_
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 20 April 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

dan a. skrev:
Der er vist noget jeg har set før , flot opdatering af billederne . Skulle vi snart prøve at lytte på den juicebar vs quintet ? det bliver hos dig, min pass skal en tur til odense

Jeps lad os det. Så håber jeg bare at jeg ikke bliver skuffet over mit valg af juicebar fremfor quintet

Jeg kan måske lege på fredag. Hvad siger du til det????

Det kan vi godt, hvornår på dagen havde du tænkt på ?

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes