| Forfatter |
|
Fasen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke covers bruger du til dine cd'er.? Er det pap eller.? Og hvor er de købt
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Fasen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, tak for info
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
søren N skrev:
Det er virkelig nogle fede ting du har stående der.  Jeg er meget misundelig på dine avalon højtalere.
|
|
|
Jamen Søren, så må du jo bare se at få skiftet de Dali ud med nogle Avalons 
Rene har nogle brugte inde, se om du ikke kan få solgt dine Dali og så køb Avalon. Du har jo konge effekt og cd, så du er jo allerede godt kørende  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 12:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon setup, Pierre !!  .....selvom jeg jo synes at det er synd at gemme den slags guf væk i et skab !  hihi
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger


Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser sgu godt ud pierre... Jeg kunne godt tænke mig at høre din effekt på Avalon'erne. ...Se hvad den kan i forhold til 150'eren.
Men jeg tror vores systemer ligner hinanden lidt lydmæssigt...og der kan jeg jo bare sige THUMBS UP! Det spiller dælme musik så man aldrig har lyst til at slukke :-)
__________________ Pass Labs
Dali Epicon
Rega
Cambridge Audio
Musical Surroundings
Kharma
Van den Hul
Mogami
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
chubbz skrev:
Det ser sgu godt ud pierre... Jeg kunne godt tænke mig at høre din effekt på Avalon'erne. ...Se hvad den kan i forhold til 150'eren.
|
|
|
Du skal være mere end velkommen til at medbringe din 150`r her så vi kan høre forskellen på de 2.
Du smider bare en PM vist lysten melder sig, så finder vi ud af noget  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
Kanon setup, Pierre !! .....selvom jeg jo synes at det er synd at gemme den slags guf væk i et skab ! hihi |
|
|
Det er det man kalder skabs guf  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Grislingen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 65
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre.
Ser super godt ud!
Hvor har du købt de "feet of silince" henne og er det noget der virker? __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der  |
|
|
Men de fungerer FANTASTISK  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grislingen skrev:
|
Hej Pierre.
Ser super godt ud!
Hvor har du købt de "feet of silince" henne og er det noget der virker?
|
|
|
De er købt hos lydstuen og ja det er noget som virker.
Kan ikke andet en anbefale at købe et sæt. Der er 10 dage returret, så intet at miste __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fede billeder Pierre 
De er gude smukke de højttalere 
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der  |
|
|
Men de fungerer FANTASTISK 
|
|
|
Har set dem i virkeligheden hos Pierre og synes at de integrerer fint i stuen. På billederne ser de noget mere klodsede ud. Virkningsgraden er derimod fantastisk og jeg har hørt Pierres setup med og uden. Det har løftet lyden betydeligt. Sjælden har jeg hørt så kontrolleret bund.
Iøvrigt smukke billeder . Er det med spejlrefleks digi? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Pierre skrev:
kennethjensen skrev:
Flot stue... Er dog ikke så vild med de traps der  |
|
|
Men de fungerer FANTASTISK 
|
|
|
Har set dem i virkeligheden hos Pierre og synes at de integrerer fint i stuen. På billederne ser de noget mere klodsede ud. Virkningsgraden er derimod fantastisk og jeg har hørt Pierres setup med og uden. Det har løftet lyden betydeligt. Sjælden har jeg hørt så kontrolleret bund.
Iøvrigt smukke billeder . Er det med spejlrefleks digi?
|
|
|
Ja de snyder lidt på billederne. Syntes nemlig også at de falder meget godt ind i rummet.
Billederne er taget med et "alm" digital FujiFilm kamera. Det er dog ikke alle der syntes at billederne er gode. Vel, Neon^  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er vist noget jeg har set før  , flot opdatering af billederne  . Skulle vi snart prøve at lytte på den juicebar vs quintet ? det bliver hos dig, min pass skal en tur til odense  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Der er vist noget jeg har set før , flot opdatering af billederne . Skulle vi snart prøve at lytte på den juicebar vs quintet ? det bliver hos dig, min pass skal en tur til odense |
|
|
Jeps lad os det. Så håber jeg bare at jeg ikke bliver skuffet over mit valg af juicebar fremfor quintet 
Jeg kan måske lege på fredag. Hvad siger du til det???? __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror min kone ville nyde æstetikken i dit set-up, Pierre (må hellere lad være med at vise hende billederne  ). Og lyden fejler sikkert heller ikke noget. Tillykke med anlægget.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du set at du skal på roskilde festival i år Pierre? 
Og aaaah! Er først gået op for mig i dag hvor meget de DAAD'ere koster. Ikke så underligt at de virker skide godt Oh well, jeg må bare i gang med at se på sort skumgummi endnu engang. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 20 April 2010 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
dan a. skrev:
Der er vist noget jeg har set før , flot opdatering af billederne . Skulle vi snart prøve at lytte på den juicebar vs quintet ? det bliver hos dig, min pass skal en tur til odense |
|
|
Jeps lad os det. Så håber jeg bare at jeg ikke bliver skuffet over mit valg af juicebar fremfor quintet 
Jeg kan måske lege på fredag. Hvad siger du til det???? |
|
|
Det kan vi godt, hvornår på dagen havde du tænkt på ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |