Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 13:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
Milu skrev:

Det er jo fantastisk smukt! Tillykke!

Ja der er ikke rigtig andre der kan være med, synes jeg.

Jeg har desværre ikke plads til min fladskærm imellem højttalerne - det kunne ellers være skønt at se koncerter henover.

Mvh.

Takker

Når det gælder tv så kan B&O altså noget helt specielt, syntes jeg.

tror det ville være totalt fedt hos dig med en flad mellem højtalerne og så lade dCS stå for lyden, MUMS

Ja, det kunne være det var sådan noget, der kunne ske, engang i nærmeste fremtid!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

Flot, men nu er der kun plads til to besøgene i morgen  

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2500
Sendt: 09 April 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

har altid sagt om B&O at det er lækkert design men nul lyd.... men det gælder kun deres hifi for lyden i deres tv er da for vild i forhold andre mærker
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 09 April 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

 

Tillykke med den Pierre. heldige Purist

Glæder mig til at få en tur på motor drejesoklen



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 09 April 2010 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

dan a. skrev:
Flot, men nu er der kun plads til to besøgene i morgen  

Det er lige før



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 439
Sendt: 09 April 2010 kl. 20:27 | IP-adresse registreret  

Nøj hvor er det svært at lade være med at savle over det TV, det er bare så topklasse lækkert det B&O, jeg håber selv på en dag at blive B&O fladskærms indehaver, og nu endnu mere .

 

Tillykke med det Pierre, og med et hjem som dit er B&O det eneste rigtige tv i min mening



__________________
Mmmm VTEC!
Til top Vis Peter VTEC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter VTEC Besøg Peter VTEC's Websted
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 09 April 2010 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Welcome back on the dark side, with your new Bang & Olufsen flatscreen

Tillykke med tv'et det pynter, og forhåbentlig mere end det.



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 09 April 2010 kl. 21:16 | IP-adresse registreret  

Hjerteligt tillykke Pierre, det glæder mig virkeligt at du nu endeligt har fundet et rigtigt lækkert TV.
Ud over pragt fuldt billede og lyd, vil du også snart bemærke at du føler en glæde hver gang du
bare ser på det.
 
Det er bare så smukt.        


__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 10 April 2010 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Så fik jeg mit nye BeoVision7-40" mkIV sammen med en BeoLab7,2 højtaler og den lave gulvstand m/ motor

Valgte modellen uden Bluray/dvd da jeg aldrig har haft en B&O dvd som fungerede optimalt samt at BV7 kan styre næsten alle andre 3.parts produkter. Så udover BV7 så har jeg ogsk købt en Oppo BDP-83


Det er noget større end mit 28" B&O Avant og billede er simpelthen bare SMUKT



Fik du så lagt Oppo BDP-83 ind i PUC listen på BV7-40, så du kan styre den via Beo4 & Beo5 !


__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 10 April 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

MoTiNi skrev:
Pierre skrev:

Så fik jeg mit nye BeoVision7-40" mkIV sammen med en BeoLab7,2 højtaler og den lave gulvstand m/ motor

Valgte modellen uden Bluray/dvd da jeg aldrig har haft en B&O dvd som fungerede optimalt samt at BV7 kan styre næsten alle andre 3.parts produkter. Så udover BV7 så har jeg ogsk købt en Oppo BDP-83


Det er noget større end mit 28" B&O Avant og billede er simpelthen bare SMUKT



Fik du så lagt Oppo BDP-83 ind i PUC listen på BV7-40, så du kan styre den via Beo4 & Beo5 !

Jeps der er lagt ind så jeg kan styre den med Beo4

Kan simpelthen ikke finde ud af at kode min Beo5



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
hebri
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Februar 2009
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 10 April 2010 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

Det er simpelthen et af verdens smukkeste tv du har fået dig der Pierre.

Jeg er meget misundelig

Tillykke

Til top Vis hebri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hebri
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 10 April 2010 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

hebri skrev:

Det er simpelthen et af verdens smukkeste tv du har fået dig der Pierre.

Jeg er meget misundelig

Tillykke

Takker, jeg er nu også temmelig glad for det



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 10 April 2010 kl. 13:45 | IP-adresse registreret  

Hold da kæp hest det er et flot tv du har invisteret i der, Pierre
Må man spørge hvad sådan et tv koster?


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 10 April 2010 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

 

Hej Pierre

takker for en hyggelig lytte eftermiddag

Må sige at dit setup bare spiller af høj klasse. Tydeligt at høre at dit lytterum virkelig er blevet bedre efter akustik dæmpningen. Ikke at forglemme dit smækre tv som gav en smule mundvand savle, savle 



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 10 April 2010 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

ja tak for en hyggelig efter middag, det spille jo hæslig  så se nu at få bestilt de furutech stik, så vi kan få trukket performen fra anlæget op over konfi standart.



__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 10 April 2010 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Hov - sådan nogle har jeg da vist liggende, som du må få!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Jakobsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1779
Sendt: 10 April 2010 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

Så fik jeg mit nye BeoVision7-40" mkIV sammen med en BeoLab7,2 højtaler og den lave gulvstand m/ motor

Valgte modellen uden Bluray/dvd da jeg aldrig har haft en B&O dvd som fungerede optimalt samt at BV7 kan styre næsten alle andre 3.parts produkter. Så udover BV7 så har jeg ogsk købt en Oppo BDP-83

Det er noget større end mit 28" B&O Avant og billede er simpelthen bare SMUKT

ja det er klart det flotteste fjernsyn B&O har lavet ... det er rigtig fedt....

Til top Vis Jakobsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jakobsen Besøg Jakobsen's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 11 April 2010 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Hov - sådan nogle har jeg da vist liggende, som du må få!

Mvh.

Hvilke Furutech har du liggende???



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 11 April 2010 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
Milu skrev:

Hov - sådan nogle har jeg da vist liggende, som du må få!

Mvh.

Hvilke Furutech har du liggende???

Jeg var lige inde og kigge i kassen, og det var ikke Furutech jeg havde liggende, men LOK Rhodium. Desværre kun fire styk - du ved Avalon og deres Cardas terminaler der har det bedst med spader...

Så det er ikke Furutech, så du vil nok ikke ha' dem!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 11 April 2010 kl. 00:56 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes