| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Milu skrev:
|
Det er jo fantastisk smukt! Tillykke!
Ja der er ikke rigtig andre der kan være med, synes jeg.
Jeg har desværre ikke plads til min fladskærm imellem højttalerne - det kunne ellers være skønt at se koncerter henover.
Mvh.
|
|
|
Takker 
Når det gælder tv så kan B&O altså noget helt specielt, syntes jeg.
tror det ville være totalt fedt hos dig med en flad mellem højtalerne og så lade dCS stå for lyden, MUMS 
|
|
|
Ja, det kunne være det var sådan noget, der kunne ske, engang i nærmeste fremtid! 
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot, men nu er der kun plads til to besøgene i morgen __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
har altid sagt om B&O at det er lækkert design men nul lyd.... men det gælder kun deres hifi for lyden i deres tv er da for vild i forhold andre mærker
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med den Pierre . heldige Purist
Glæder mig til at få en tur på motor drejesoklen  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 20:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Flot, men nu er der kun plads til to besøgene i morgen |
|
|
Det er lige før  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Peter VTEC Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 439
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nøj hvor er det svært at lade være med at savle over det TV, det er bare så topklasse lækkert det B&O, jeg håber selv på en dag at blive B&O fladskærms indehaver, og nu endnu mere .
Tillykke med det Pierre, og med et hjem som dit er B&O det eneste rigtige tv i min mening __________________ Mmmm VTEC!
|
| Til top |
|
| |
Emilos88 Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Welcome back on the dark side, with your new Bang & Olufsen flatscreen
Tillykke med tv'et det pynter, og forhåbentlig mere end det. __________________ Get HIFI or die trying c",
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjerteligt tillykke Pierre, det glæder mig virkeligt at du nu endeligt har fundet et rigtigt lækkert TV.
Ud over pragt fuldt billede og lyd, vil du også snart bemærke at du føler en glæde hver gang du
bare ser på det.
Det er bare så smukt. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Så fik jeg mit nye BeoVision7-40" mkIV sammen med en BeoLab7,2 højtaler og den lave gulvstand m/ motor 
Valgte modellen uden Bluray/dvd da jeg aldrig har haft en B&O dvd som fungerede optimalt samt at BV7 kan styre næsten alle andre 3.parts produkter. Så udover BV7 så har jeg ogsk købt en Oppo BDP-83 
Det er noget større end mit 28" B&O Avant og billede er simpelthen bare SMUKT  |
|
|
Fik du så lagt Oppo BDP-83 ind i PUC listen på BV7-40, så du kan styre den via Beo4 & Beo5 ! __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
Pierre skrev:
|
Så fik jeg mit nye BeoVision7-40" mkIV sammen med en BeoLab7,2 højtaler og den lave gulvstand m/ motor 
Valgte modellen uden Bluray/dvd da jeg aldrig har haft en B&O dvd som fungerede optimalt samt at BV7 kan styre næsten alle andre 3.parts produkter. Så udover BV7 så har jeg ogsk købt en Oppo BDP-83 
Det er noget større end mit 28" B&O Avant og billede er simpelthen bare SMUKT 
|
|
|
Fik du så lagt Oppo BDP-83 ind i PUC listen på BV7-40, så du kan styre den via Beo4 & Beo5 !
|
|
|
Jeps der er lagt ind så jeg kan styre den med Beo4 
Kan simpelthen ikke finde ud af at kode min Beo5   __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
hebri Forum Bruger

Bruger siden: 11 Februar 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 34
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er simpelthen et af verdens smukkeste tv du har fået dig der Pierre.
Jeg er meget misundelig
Tillykke
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hebri skrev:
|
Det er simpelthen et af verdens smukkeste tv du har fået dig der Pierre.
Jeg er meget misundelig
Tillykke
|
|
|
Takker, jeg er nu også temmelig glad for det  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da kæp hest det er et flot tv du har invisteret i der, Pierre  Må man spørge hvad sådan et tv koster?
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pierre
takker for en hyggelig lytte eftermiddag
Må sige at dit setup bare spiller af høj klasse. Tydeligt at høre at dit lytterum virkelig er blevet bedre efter akustik dæmpningen. Ikke at forglemme dit smækre tv som gav en smule mundvand savle, savle __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja tak for en hyggelig efter middag, det spille jo hæslig så se nu at få bestilt de furutech stik, så vi kan få trukket performen fra anlæget op over konfi standart. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hov - sådan nogle har jeg da vist liggende, som du må få!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger


Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 10 April 2010 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Så fik jeg mit nye BeoVision7-40" mkIV sammen med en BeoLab7,2 højtaler og den lave gulvstand m/ motor 
Valgte modellen uden Bluray/dvd da jeg aldrig har haft en B&O dvd som fungerede optimalt samt at BV7 kan styre næsten alle andre 3.parts produkter. Så udover BV7 så har jeg ogsk købt en Oppo BDP-83 

Det er noget større end mit 28" B&O Avant og billede er simpelthen bare SMUKT 
|
|
|
ja det er klart det flotteste fjernsyn B&O har lavet ... det er rigtig fedt....
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 11 April 2010 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Hov - sådan nogle har jeg da vist liggende, som du må få!
Mvh.
|
|
|
Hvilke Furutech har du liggende??? __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 11 April 2010 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Milu skrev:
|
Hov - sådan nogle har jeg da vist liggende, som du må få!
Mvh.
|
|
|
Hvilke Furutech har du liggende???
|
|
|
Jeg var lige inde og kigge i kassen, og det var ikke Furutech jeg havde liggende, men LOK Rhodium. Desværre kun fire styk - du ved Avalon og deres Cardas terminaler der har det bedst med spader...
Så det er ikke Furutech, så du vil nok ikke ha' dem! 
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 11 April 2010 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |