Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 08:42   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Pass & Avalon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 112
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 08 April 2010 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:

Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?

Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!

Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen

Men beholder billedsrøret ind til soveværelset

Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen


Hvilken skærm har du investeret i ?

Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...

Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk  bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film

Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde  Men har fået det til en rigtig sprød pris


Du er sku da totalt med på moden dér

Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?

Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 08 April 2010 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:

Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?

Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!

Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen

Men beholder billedsrøret ind til soveværelset

Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen


Hvilken skærm har du investeret i ?

Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...

Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk  bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film

Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde  Men har fået det til en rigtig sprød pris


Du er sku da totalt med på moden dér

Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?

Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone


Puha.. Det lyder godt nok ikke gratis.. De giver dig da vist for meget i løn nede i restauranten


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 08 April 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:

Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?

Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!

Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen

Men beholder billedsrøret ind til soveværelset

Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen


Hvilken skærm har du investeret i ?

Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...

Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk  bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film

Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde  Men har fået det til en rigtig sprød pris


Du er sku da totalt med på moden dér

Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?

Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone


Puha.. Det lyder godt nok ikke gratis.. De giver dig da vist for meget i løn nede i restauranten

Man kan sku da aldrig få for meget i løn



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Music4life
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 3776
Sendt: 08 April 2010 kl. 22:50 | IP-adresse registreret  

 

Vi vil se dit nye TV. Får dog muligheden på Lørdag og så tager jeg sgu det med hjem

 



__________________
"Det er musikken det drejer sig om"
Til top Vis Music4life's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Music4life
 
simonga
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 Februar 2010
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 67
Sendt: 08 April 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Music4life skrev:

 

Vi vil se dit nye TV. Får dog muligheden på Lørdag og så tager jeg sgu det med hjem

 

Så har han også haft det i 1 dag. Det må sgu være rigeligt

Til top Vis simonga's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af simonga
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 08 April 2010 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:

Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?

Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!

Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen

Men beholder billedsrøret ind til soveværelset

Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen


Hvilken skærm har du investeret i ?

Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...

Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk  bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film

Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde  Men har fået det til en rigtig sprød pris


Du er sku da totalt med på moden dér

Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?

Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone


Puha.. Det lyder godt nok ikke gratis.. De giver dig da vist for meget i løn nede i restauranten

Man kan sku da aldrig få for meget i løn

God mad og betjening = mange drikkepenge

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 08 April 2010 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Uha tillykke Pierre!

B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!

Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 08 April 2010 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

...og den Oppo har jeg også i søgelyset.... men mere om det senere...

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 09 April 2010 kl. 11:14 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Uha tillykke Pierre!

B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!

Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!

Mvh.


Jooouw.. Gizmo´en fra Densen




__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 09 April 2010 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
Milu skrev:

Uha tillykke Pierre!

B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!

Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!

Mvh.


Jooouw.. Gizmo´en fra Densen


Gizmo er en fin fjernbetjening, men har altså ikke helt Beo4`s nemme opbygning og brug 



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 09 April 2010 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:
thuekay skrev:
Milu skrev:

Uha tillykke Pierre!

B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!

Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!

Mvh.


Jooouw.. Gizmo´en fra Densen


Gizmo er en fin fjernbetjening, men har altså ikke helt Beo4`s nemme opbygning og brug 


Jeg er uenig, men sådan skal det nok være

Men Beo4 er lækker. Kan dog bedre lide de hårde knapper på Densen og kan ikke rigtig vænne mig til at man skal trykke på TV, og ikke bare på TEXT en gang til når man skal tilbage til tv-billede fra text-tv.

Synes desuden den mangler en bedre opdatering/integration af de nye funktioner der er på de nye tv.
Synes nedenstående billede viser det meget godt. Jeg gider ikke huske på at "1" og "2" skal bruges til fx. undertekster, og kan aldrig huske hvilken af farverne "Pause"

Har ikke prøvet deres nye remote men den ser fancy ud !



__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 09 April 2010 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:

Jeg er uenig, men sådan skal det nok være

Men Beo4 er lækker. Kan dog bedre lide de hårde knapper på Densen og kan ikke rigtig vænne mig til at man skal trykke på TV, og ikke bare på TEXT en gang til når man skal tilbage til tv-billede fra text-tv.

Synes desuden den mangler en bedre opdatering/integration af de nye funktioner der er på de nye tv.
Synes nedenstående billede viser det meget godt. Jeg gider ikke huske på at "1" og "2" skal bruges til fx. undertekster, og kan aldrig huske hvilken af farverne "Pause"

Har ikke prøvet deres nye remote men den ser fancy ud !



Nu er de funktioner jo ikke ved direkte betjening af Bang & Olufsen TV, jeg ved ikke i hvilken sammenhæng du har gaflet dette billede.


__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 09 April 2010 kl. 17:47 | IP-adresse registreret  

MoTiNi skrev:
thuekay skrev:

Jeg er uenig, men sådan skal det nok være

Men Beo4 er lækker. Kan dog bedre lide de hårde knapper på Densen og kan ikke rigtig vænne mig til at man skal trykke på TV, og ikke bare på TEXT en gang til når man skal tilbage til tv-billede fra text-tv.

Synes desuden den mangler en bedre opdatering/integration af de nye funktioner der er på de nye tv.
Synes nedenstående billede viser det meget godt. Jeg gider ikke huske på at "1" og "2" skal bruges til fx. undertekster, og kan aldrig huske hvilken af farverne "Pause"

Har ikke prøvet deres nye remote men den ser fancy ud !



Nu er de funktioner jo ikke ved direkte betjening af Bang & Olufsen TV, jeg ved ikke i hvilken sammenhæng du har gaflet dette billede.

My bad
Hvordan styrer man så funktioner såsom "Kapitel Frem/Tilbage", "Undertekster", "Play/Pause" ?
Layoutmæssigt er den meget lækker, men betjeningen af visse funktioner er lidt omsonst imo.


__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
MoTiNi
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Juli 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 540
Sendt: 09 April 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

thuekay skrev:
My bad
Hvordan styrer man så funktioner såsom "Kapitel Frem/Tilbage", "Undertekster", "Play/Pause" ?
Layoutmæssigt er den meget lækker, men betjeningen af visse funktioner er lidt omsonst imo.


Det er lige til

Play = GO
Pause = STOP
Undertekst = GRØN KNAP
Audio = RØD KNAP
Kapitel frem = PIL OP
Kapitel tilbage = PIL NED


__________________
Morten

Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.

Mit B&O HD Cinema set-up
Til top Vis MoTiNi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MoTiNi Besøg MoTiNi's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

...



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2500
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

puhaa pierre den er fin... de rige har mange glæder og os fattige mange børn
Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret  

Det er jo fantastisk smukt! Tillykke!

Ja der er ikke rigtig andre der kan være med, synes jeg.

Jeg har desværre ikke plads til min fladskærm imellem højttalerne - det kunne ellers være skønt at se koncerter henover.

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

john pedersen skrev:
puhaa pierre den er fin... de rige har mange glæder og os fattige mange børn

Efter dette køb, så burde jeg også have mange børn



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:

Det er jo fantastisk smukt! Tillykke!

Ja der er ikke rigtig andre der kan være med, synes jeg.

Jeg har desværre ikke plads til min fladskærm imellem højttalerne - det kunne ellers være skønt at se koncerter henover.

Mvh.

Takker

Når det gælder tv så kan B&O altså noget helt specielt, syntes jeg.

tror det ville være totalt fedt hos dig med en flad mellem højtalerne og så lade dCS stå for lyden, MUMS



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
john pedersen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 August 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2500
Sendt: 09 April 2010 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Pierre skrev:

john pedersen skrev:
puhaa pierre den er fin... de rige har mange glæder og os fattige mange børn

Efter dette køb, så burde jeg også have mange børn

det kan også være det snart kommer

Til top Vis john pedersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af john pedersen
 

<< Forrige Side af 112 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes