| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:
|
Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?
Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!  
|
|
|
Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen 
Men beholder billedsrøret ind til soveværelset 
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen 
|
|
|
Hvilken skærm har du investeret i ?
Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...
|
|
|
Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film 
Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde Men har fået det til en rigtig sprød pris 
|
|
|
Du er sku da totalt med på moden dér
Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?
|
|
|
Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:
|
Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?
Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!  
|
|
|
Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen 
Men beholder billedsrøret ind til soveværelset 
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen 
|
|
|
Hvilken skærm har du investeret i ?
Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...
|
|
|
Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film 
Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde Men har fået det til en rigtig sprød pris 
|
|
|
Du er sku da totalt med på moden dér
Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?
|
|
|
Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone  |
|
|
Puha.. Det lyder godt nok ikke gratis.. De giver dig da vist for meget i løn nede i restauranten  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:
|
Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?
Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!  
|
|
|
Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen 
Men beholder billedsrøret ind til soveværelset 
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen 
|
|
|
Hvilken skærm har du investeret i ?
Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...
|
|
|
Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film 
Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde Men har fået det til en rigtig sprød pris 
|
|
|
Du er sku da totalt med på moden dér
Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?
|
|
|
Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone 
|
|
|
Puha.. Det lyder godt nok ikke gratis.. De giver dig da vist for meget i løn nede i restauranten
|
|
|
Man kan sku da aldrig få for meget i løn  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi vil se dit nye TV. Får dog muligheden på Lørdag og så tager jeg sgu det med hjem
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
simonga Forum Bruger


Bruger siden: 07 Februar 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Vi vil se dit nye TV. Får dog muligheden på Lørdag og så tager jeg sgu det med hjem
|
|
|
Så har han også haft det i 1 dag. Det må sgu være rigeligt 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:
|
Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?
Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!  
|
|
|
Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen 
Men beholder billedsrøret ind til soveværelset 
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen 
|
|
|
Hvilken skærm har du investeret i ?
Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...
|
|
|
Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film 
Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde Men har fået det til en rigtig sprød pris 
|
|
|
Du er sku da totalt med på moden dér
Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ?
|
|
|
Nope, det sidste nye. Valgte det uden BD da B&O aldrig har kunne lave dvdafspillere, så ville hellere have en stand alone 
|
|
|
Puha.. Det lyder godt nok ikke gratis.. De giver dig da vist for meget i løn nede i restauranten
|
|
|
Man kan sku da aldrig få for meget i løn  |
|
|
God mad og betjening = mange drikkepenge   __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha tillykke Pierre!
B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!
Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
...og den Oppo har jeg også i søgelyset.... men mere om det senere...
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Uha tillykke Pierre!
B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!
Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!
Mvh. |
|
|
Jooouw.. Gizmo´en fra Densen  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Milu skrev:
|
Uha tillykke Pierre!
B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!
Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!
Mvh.
|
|
|
Jooouw.. Gizmo´en fra Densen
|
|
|
Gizmo er en fin fjernbetjening, men har altså ikke helt Beo4`s nemme opbygning og brug  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Milu skrev:
|
Uha tillykke Pierre!
B&O laver det fedeste udstyr, på deres måde!
Især har deres fjernbetjening, altid været det jeg har målt andre fjernbetjeninger op imod - og ingen kommer i nærheden!
Mvh.
|
|
|
Jooouw.. Gizmo´en fra Densen
|
|
|
Gizmo er en fin fjernbetjening, men har altså ikke helt Beo4`s nemme opbygning og brug  |
|
|
Jeg er uenig, men sådan skal det nok være  Men Beo4 er lækker. Kan dog bedre lide de hårde knapper på Densen og kan ikke rigtig vænne mig til at man skal trykke på TV, og ikke bare på TEXT en gang til når man skal tilbage til tv-billede fra text-tv. Synes desuden den mangler en bedre opdatering/integration af de nye funktioner der er på de nye tv. Synes nedenstående billede viser det meget godt. Jeg gider ikke huske på at "1" og "2" skal bruges til fx. undertekster, og kan aldrig huske hvilken af farverne "Pause"  Har ikke prøvet deres nye remote men den ser fancy ud !  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Jeg er uenig, men sådan skal det nok være
Men Beo4 er lækker. Kan dog bedre lide de hårde knapper på Densen og kan ikke rigtig vænne mig til at man skal trykke på TV, og ikke bare på TEXT en gang til når man skal tilbage til tv-billede fra text-tv.
Synes desuden den mangler en bedre opdatering/integration af de nye funktioner der er på de nye tv. Synes nedenstående billede viser det meget godt. Jeg gider ikke huske på at "1" og "2" skal bruges til fx. undertekster, og kan aldrig huske hvilken af farverne "Pause"
Har ikke prøvet deres nye remote men den ser fancy ud !

|
|
|
Nu er de funktioner jo ikke ved direkte betjening af Bang & Olufsen TV, jeg ved ikke i hvilken sammenhæng du har gaflet dette billede. __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
MoTiNi skrev:
thuekay skrev:
Jeg er uenig, men sådan skal det nok være
Men Beo4 er lækker. Kan dog bedre lide de hårde knapper på Densen og kan ikke rigtig vænne mig til at man skal trykke på TV, og ikke bare på TEXT en gang til når man skal tilbage til tv-billede fra text-tv.
Synes desuden den mangler en bedre opdatering/integration af de nye funktioner der er på de nye tv. Synes nedenstående billede viser det meget godt. Jeg gider ikke huske på at "1" og "2" skal bruges til fx. undertekster, og kan aldrig huske hvilken af farverne "Pause"
Har ikke prøvet deres nye remote men den ser fancy ud !

|
|
|
Nu er de funktioner jo ikke ved direkte betjening af Bang & Olufsen TV, jeg ved ikke i hvilken sammenhæng du har gaflet dette billede.
|
|
|
My bad  Hvordan styrer man så funktioner såsom "Kapitel Frem/Tilbage", "Undertekster", "Play/Pause" ? Layoutmæssigt er den meget lækker, men betjeningen af visse funktioner er lidt omsonst imo. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
My bad Hvordan styrer man så funktioner såsom "Kapitel Frem/Tilbage", "Undertekster", "Play/Pause" ? Layoutmæssigt er den meget lækker, men betjeningen af visse funktioner er lidt omsonst imo.
|
|
|
Det er lige til  Play = GOPause = STOPUndertekst = GRØN KNAPAudio = RØD KNAPKapitel frem = PIL OPKapitel tilbage = PIL NED__________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
... __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
puhaa pierre den er fin... de rige har mange glæder og os fattige mange børn
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er jo fantastisk smukt! Tillykke!
Ja der er ikke rigtig andre der kan være med, synes jeg.
Jeg har desværre ikke plads til min fladskærm imellem højttalerne - det kunne ellers være skønt at se koncerter henover.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
puhaa pierre den er fin... de rige har mange glæder og os fattige mange børn  |
|
|
Efter dette køb, så burde jeg også have mange børn  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
|
Det er jo fantastisk smukt! Tillykke!
Ja der er ikke rigtig andre der kan være med, synes jeg.
Jeg har desværre ikke plads til min fladskærm imellem højttalerne - det kunne ellers være skønt at se koncerter henover.
Mvh.
|
|
|
Takker 
Når det gælder tv så kan B&O altså noget helt specielt, syntes jeg.
tror det ville være totalt fedt hos dig med en flad mellem højtalerne og så lade dCS stå for lyden, MUMS  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 09 April 2010 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
john pedersen skrev:
puhaa pierre den er fin... de rige har mange glæder og os fattige mange børn  |
|
|
Efter dette køb, så burde jeg også have mange børn 
|
|
|
det kan også være det snart kommer 
|
| Til top |
|
| |