| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Så har jeg sku lige hentet en OPPO BDP-83 hos Tape Connection, så mangler jeg bare en fladskærm Men sådan en skulle gerne dumpe ind på fredag 
Jeg går stadigvæk og venter på at modtage PS Audio Juicebar II og et 3m AC-10 strømkabel. |
|
|
Så lang tid kan det da heller ikke tage at få lavet den slange  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Pierre skrev:
|
S� har jeg sku lige hentet en OPPO BDP-83 hos Tape Connection, s� mangler jeg bare en fladsk�rm Men s�dan en skulle gerne dumpe ind p� fredag 
Jeg g�r stadigv�k og venter p� at modtage PS Audio Juicebar II og et 3m AC-10 str�mkabel.
|
|
|
Hva har du købt hva? 
|
|
|
Det "tør" jeg ikke sige      __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Pierre skrev:
|
Så har jeg sku lige hentet en OPPO BDP-83 hos Tape Connection, så mangler jeg bare en fladskærm Men sådan en skulle gerne dumpe ind på fredag 
Jeg går stadigvæk og venter på at modtage PS Audio Juicebar II og et 3m AC-10 strømkabel.
|
|
|
Så lang tid kan det da heller ikke tage at få lavet den slange |
|
|
Ja helt seriøst, hvad sker der...........
Tag en alm elledning og betræk med noget tykt filt eller ligende og vupti, så er har de et hammer dyrt kabel  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
så blev det ikke til nyt højtaler køb denne gang pierre.... kender ikke de zu men dine avalon er da helt klart pænest... har du så opgivet det eller leder du stadig....
mvh
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
så blev det ikke til nyt højtaler køb denne gang pierre.... kender ikke de zu men dine avalon er da helt klart pænest... har du så opgivet det eller leder du stadig....
mvh
|
|
|
Jeg leder som sådan ikke efter nye højtalere. Syntes bare at de ZU lød hammer spændende ud fra hvad jeg kunne læse og da jeg så fik det pæne tilbud om at få dem hjem til en lytning. Så slog jeg sku til 
Men nu er kapitalerne sku også brugt for nu. Mundorf og PS kabler, Oppo bluray og fladskærm inden for et par måneder, Puha det har rykket lidt på kontoen . Fruen i huset hader mig   __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe ja de er ikke nemme at ha med at gøre de koner.... men det er nu dejligt de forstår man har en hobby ( en dyr ëen )  ... får besøg af en kammerat som har en rouge cronus med... leder nemlig lidt efter en ny forstærker.... så det bliver spændende....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hehe ja de er ikke nemme at ha med at gøre de koner.... men det er nu dejligt de forstår man har en hobby ( en dyr ëen ) ... får besøg af en kammerat som har en rouge cronus med... leder nemlig lidt efter en ny forstærker.... så det bliver spændende.... |
|
|
Den spiller garanteret godt på de Focal. Den er i hvert fald blevet rost til skyerne.. Bliver spændende at høre lytteindtryk __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 17:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
glæder mig også til at hører den.... han tager en kammerat med som måske tager noger emivotiv... tror jeg det hed... kender det ikke men skulle lyde godt siger han... det er vist noget kinøjser grej men ????!!!!
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hehe ja de er ikke nemme at ha med at gøre de koner.... men det er nu dejligt de forstår man har en hobby ( en dyr ëen ) ... får besøg af en kammerat som har en rouge cronus med... leder nemlig lidt efter en ny forstærker.... så det bliver spændende.... |
|
|
Sådan en Cronus er ikke helt tosset  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har ikke rigtig lagt øre til den men den har fået god kritik herinde... men glæder mig nu også til det andet sæt... for det kender jeg OVERHOVEDET slet ikk....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej thue
glæder mig også til at hører den.... han tager en kammerat med som måske tager noger emivotiv... tror jeg det hed... kender det ikke men skulle lyde godt siger han... det er vist noget kinøjser grej men ????!!!! |
|
|
Mon ikke det er Emotiva. Har aldirg hørt det eller set det live, men det er vist "bang for the buck"-produkter. Men er det ikke amerikansk ? __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
jo det hedder det for det står lige på gulvet så kan se du har ret ... mener bare det er noget kinøjser... men det får vi nok klarlagt i løbet af aftnen 
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sku træls at komme hjem her til aften, med en OPPO BDP-83 og ikke kan slutte den til 
Men må jo bare vente til på fredag hvor jeg får en flad  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Det er sku træls at komme hjem her til aften, med en OPPO BDP-83 og ikke kan slutte den til 
Men må jo bare vente til på fredag hvor jeg får en flad  |
|
|
Det lyder jo helt moderne det du har gang i  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 07 April 2010 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Pierre skrev:
|
Men må jo bare vente til på fredag hvor jeg får en flad 
|
|
|
Det lyder jo helt moderne det du har gang i
|
|
|
Jamen jeg kan jo ikke blive ved med at leve i stenalderen sammen med mit billedrørs tv. Det er nok også de færreste som går fra et 28" billederør over til en 32" LCD og vidre til en 50" plasma og så ned til et 28" billedrørstv igen Men det kan jeg PRALE af 
Så nu glæder jeg mig til at 40 gode tommer ind i stuen  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvaee, er der ikke noget S-video ud fra den Oppo?
Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!   __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
|
Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!  
|
|
|
Jamen nu hopper jeg jo så ind i strømmen igen 
Men beholder billedsrøret ind til soveværelset 
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
Brok skrev:
|
Fedt at du går mod strømmen, og kaster dig ud i langtidsholdbar investering af et godt, gedigent billedrørsfjernsynsapparat. Sådan!  
|
|
|
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen  |
|
|
Hvilken skærm har du investeret i ? Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud  Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden... __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:
|
|
|
|
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen 
|
|
|
Hvilken skærm har du investeret i ?
Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...
|
|
|
Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film 
Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde Men har fået det til en rigtig sprød pris  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 08 April 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
thuekay skrev:
Pierre skrev:
Brok skrev:
|
|
|
|
Det kan sku godt være at den har noget S-video, men har ikke kigget........ Får jo min fladskærm imorgen 
|
|
|
Hvilken skærm har du investeret i ?
Glæd dig til at smække en BluRay på. Det ser bare godt ud Jeg er jo heller ikke så "moderne" når det kommer til billedprodukter, men BluRay fylder mere og mere i filmhylden...
|
|
|
Jeg har skam haft bluray før, men solgte den da jeg ikke havde nogen flad. Så der står omk 80stk bluray`s begravet i en flytte kasse sammen med omk 700 dvd film 
Jeg har købt et BeoVision 7-40" m/ drejefod og stereohøjtaler. Når det gælder tv, så er jeg sku lidt besværlig. har ikke de største krav til selve billede. men en masse andre krav, som det åbentbart kun er B&O som kan opfylde Men har fået det til en rigtig sprød pris  |
|
|
Du er sku da totalt med på moden dér  Uhm. Et helt lækker tv... Min far har det i 32". Er det en ældre model siden det er uden indbygget Bluray ? __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |