Sendt: 20 Maj 2009 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen nu ved ved jeg jo ikke om det er generelt, eller om der bare er byttet om på trådene i min spille. Men det skete fordi jeg monterede mit kabel forkert da jeg skruede det sammen og så lød det det bare meget bedre! Først troede jeg jo det var de her netkabler der virkelig gjorde en forskel, man da de herrer her på tråden havde fortalt mig hvor fasen ligger i vægstikket, så prøvede jeg at vende det "rigtigt" , hvor efter den store forbedring forsvandt totalt.
Senest har jeg jo så målt efter med min ny erhvervede Elfix. Og jo, fasen vender rigtigt i netstøjsfilteret, men cd'en udstråler mindst når jeg vender den. Meget klar forskel. Elfix slår stort ud den ene vej og slet ikke den anden.
Men sæt dig ned og lyt! Vend så stikket og lyt igen. Hos mig var forskellen meget klar. MEGET bredere stereoperspektiv og mere fyldig bas og nedre mellemtone.
Men det kan jo være det er andeledes hos dig. Jeg var selv meget slukøret ved at være nødt til at lytte mig frem. For man skal jo slukke det hele, vende stikket, tænde igen og lige lade det hele varme op igen. Så jeg forventede ikke at jeg ville kunne huske forskellen hen over den pause - men der var slet ingen tvivl!
OG SOM SAGT DET ER KLART MÅLBART! SÅ INGEN GRUND TIL KABELSKEPSIS HER!  __________________ Hovetelefoner hjemme: Isotek Orion - Rega Saturn - Kimber Pbj - Rudistor rpx-33evo8 - ATH-w1000
Ude: Cowon IAudio 7 - Future Sonics Atrio M5
|