Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. juni 2024 | 04:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: High-End Aurum Cantus Nye billeder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

power watt skrev:
RAZZER skrev:
power watt skrev:
RAZZER skrev:
power watt skrev:

jamen du skal ikke værer sur over at værer nr 2...

ja men har boet i Danmark og købte Aurum så flytte jeg til sverige efter du må da gerne kalde

V 6-7-8 for storer højtaler men hvad er så V10 og Grand supreme  ? alle kan da skaffe

modellerne hjem jeg kan da let få V6F til Grand hvad skulle værre svært ved det ?

der kan gå lidt tid hvis de ikke har på lager

 

nu jeg kender goldenagemusic som er importør til norden har snarkke med dem

+ har skrivet med Aurum Cantus

+ jeg skriver med personer fra USA da flere har modellerne der

Tro nogle fylder dig med noget fine historie ???

 

 

Hej jeg prøver at skære det ud i pap, det jeg mener er at Kennet kører en anden form for marketing end de andre DANSKE forhandlere, da jeg ikke har set andre som markedsfører sig af hele AC programmet, at de så kan leverer alt er jo en anden sag. Kennet startede også med at introducere mærket med 10 rabat, det er der heller ikke andre som har gjort i DK. Og som et

markedsfører betyder for dig man skal ha næsten hele programmet hjemme i butikken ?

hvis man få 10% få man ikke mere end jeg har fået uden at sige hvilken rabat jeg har fået og butikkerne i kbh har sat priserne ned med mere end 10% så alle har gjort det i DK.men rigtig han er den første som har solgt V6F & V7F & V8F men det tyder bare på et par jyder har sat nogle penge af til det og ikke andet da jeg mega tæt på at købe Grand til 50000 kr som var et tilbud fra goldenagemuisk men valgte at bruge penge til noget andet, selv vil jeg ikke købe V6F & V7F da de har små G - bånddiskandt i sig og V8F kan ikke få i sapele pomele.

bevis på at hans marketing har været anderledes kan afledes af hans salg da han er den første i DK som har solgt en kombination v6ere og v7ere og v8ere og ikke kun leisure og de andre mellem store standere.

 

 

Power Watt tror din gentagne misforståelse af hvad jeg skriver er at du ikke ved hvad marketing er! Jeg siger ikke marketing handler om at have alle modeller hjemme, men det handler om at han promoverer alle modellerne, i kennets tilfælde er sker det ved han viser han billeder af

KF scanaudio kører osse med alle modellerne = marketing og man kan finde alle billederne hos

www.aurumcantus.com billeder offentlig tilgængelig.

http://www.goldenagemusic.se/swe/hifi/index.html pris/billeder virker ikke lige nu

da goldengaemuisc ved at lave om på deres side ellers normalt kan man se det. 

du skriver udenom jeg siger alle modellerne er blivet sat ned med mere end 10%

i hele DK. så det er offentlig tilgængelig.butikken få jo en pris fra goldenagemusic

som styrer hele norden og som igen bliver styret fra Aurum Cantus igen ikke noget at komme

efter der, så hifi4real og andre butikker må ratte sig efter det.

10% introduktions kampagne er noget butikken finder på man tag bare fra overskydet.

eller 5% man få ved at købe over 3 par højtaler.igen ikke noget Aurum = guld over det...

Der kun Aurum Cantus højtalerne som giver helt lærkket lyd/håndarbejde/pris fra sig.

alle modeller samt oplyser priser på alle modeller, modsat hvad andre dk forhandler gør. Det handler ikke om hvad du har fået af rabat, samtalen handler jo om marketing, når han kører med 10% introduktions kampagne pris så er det jo marketing, og at din forhandler har givet dig rabat uden den er offentlig tilgængelig men kun vedgår dig er jo ikke marketing, for der er jo ingen andre som ved at han giver rabat og hvor meget. Diskussionen handler kort sagt om at jeg mener at Kennet markedsfører sig anderledes og han er endnu kun i opstartsfasen.

Mvh Rasmus

 

Kære Power watt jeg snakker ikke udenom men jeg har ikke kunnet tolke eller kunnet forstå hvad du skriver, men det du åbenbart mente var at det er en generel politik der hedder 10% rabat, men denne rabat må jo være skjult når listeprisen er givet af golden age music i sverige og derfor bliver det stadig ikke marketing. Marketing er jo rekleme og hvis der ikke reklemeres med 10 rabat så er det jo ikke marketing, derfor har kennet jo skilt sig ud. 

Og hvordan ved du  egentligt at der har været et prisfald på AC du købte dine hter for nogle år siden, Ardency Audio solgte det ene V8f sæt de havde til 24.000kr dengang Kennet kørte introduktionstilbud og gav 10% på alle ht inkl v8f. Kort tid efter stiger priserne nemlig fastsat fra fabrikken, så bild mig ikke ind at det har været officiel politik at der skulle gives 10 % rabat og så slet ikke før en pristigning, det er jo at skyde sig selv i foden. Det virker som om du mangler forståelse for økonomi generelt. Det kan være at butikkerne får lov af Golden age music til at give max 10 rabat men det betyder jo ikke de gør det og så længe det ikke står nogle steder er det jo ikke marketing. Diskussionen handler altså stadig kun om der er forskel på Kennet og de andres marketing.

Power watt sagde: "KF scanaudio kører osse med alle modellerne = marketing og man kan finde alle billederne hos www.aurumcantus.com billeder offentlig tilgængelig."

Nej det er jo kun marketing hvis man promoverer sig af det og KF scanaudio gør det ikke, jeg kan ikke engang se at det sælger AC inde på deres hjemmeside, hverken under højtalere og under hvilke mærker de forhandler er AC nævnt. Så de laver faktisk ingen marketing overhovedet. Og det er jo heller ikke marketing fra deres side at du kan søge på nettet og finde billeder og information på AC egen hjemmeside.

Men jeg kan se denne diskussion er værdiløs når du ikke forstår de parametre som der diskuteres

mvh

Stud.Oecon 

Rasmus Thomsen 

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

rette så der er plas til andet hifi sludder power watt

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

power watt skrev:
RAZZER skrev:
power watt skrev:
RAZZER skrev:
power watt skrev:
RAZZER skrev:
power watt skrev:

jamen du skal ikke værer sur over at værer nr 2...

ja men har boet i Danmark og købte Aurum så flytte jeg til sverige efter du må da gerne kalde

V 6-7-8 for storer højtaler men hvad er så V10 og Grand supreme  ? alle kan da skaffe

modellerne hjem jeg kan da let få V6F til Grand hvad skulle værre svært ved det ?

der kan gå lidt tid hvis de ikke har på lager

 

nu jeg kender goldenagemusic som er importør til norden har snarkke med dem

+ har skrivet med Aurum Cantus

+ jeg skriver med personer fra USA da flere har modellerne der

Tro nogle fylder dig med noget fine historie ???

 

 

Hej jeg prøver at skære det ud i pap, det jeg mener er at Kennet kører en anden form for marketing end de andre DANSKE forhandlere, da jeg ikke har set andre som markedsfører sig af hele AC programmet, at de så kan leverer alt er jo en anden sag. Kennet startede også med at introducere mærket med 10 rabat, det er der heller ikke andre som har gjort i DK. Og som et

markedsfører betyder for dig man skal ha næsten hele programmet hjemme i butikken ?

hvis man få 10% få man ikke mere end jeg har fået uden at sige hvilken rabat jeg har fået og butikkerne i kbh har sat priserne ned med mere end 10% så alle har gjort det i DK.men rigtig han er den første som har solgt V6F & V7F & V8F men det tyder bare på et par jyder har sat nogle penge af til det og ikke andet da jeg mega tæt på at købe Grand til 50000 kr som var et tilbud fra goldenagemuisk men valgte at bruge penge til noget andet, selv vil jeg ikke købe V6F & V7F da de har små G - bånddiskandt i sig og V8F kan ikke få i sapele pomele.

bevis på at hans marketing har været anderledes kan afledes af hans salg da han er den første i DK som har solgt en kombination v6ere og v7ere og v8ere og ikke kun leisure og de andre mellem store standere.

 

 

Power Watt tror din gentagne misforståelse af hvad jeg skriver er at du ikke ved hvad marketing er! Jeg siger ikke marketing handler om at have alle modeller hjemme, men det handler om at han promoverer alle modellerne, i kennets tilfælde er sker det ved han viser han billeder af

KF scanaudio kører osse med alle modellerne = marketing og man kan finde alle billederne hos

www.aurumcantus.com billeder offentlig tilgængelig.

http://www.goldenagemusic.se/swe/hifi/index.html pris/billeder virker ikke lige nu

da goldengaemuisc ved at lave om på deres side ellers normalt kan man se det. 

du skriver udenom jeg siger alle modellerne er blivet sat ned med mere end 10%

i hele DK. så det er offentlig tilgængelig.butikken få jo en pris fra goldenagemusic

som styrer hele norden og som igen bliver styret fra Aurum Cantus igen ikke noget at komme

efter der, så hifi4real og andre butikker må ratte sig efter det.

10% introduktions kampagne er noget butikken finder på man tag bare fra overskydet.

eller 5% man få ved at købe over 3 par højtaler.igen ikke noget Aurum = guld over det...

Der kun Aurum Cantus højtalerne som giver helt lærkket lyd/håndarbejde/pris fra sig.

alle modeller samt oplyser priser på alle modeller, modsat hvad andre dk forhandler gør. Det handler ikke om hvad du har fået af rabat, samtalen handler jo om marketing, når han kører med 10% introduktions kampagne pris så er det jo marketing, og at din forhandler har givet dig rabat uden den er offentlig tilgængelig men kun vedgår dig er jo ikke marketing, for der er jo ingen andre som ved at han giver rabat og hvor meget. Diskussionen handler kort sagt om at jeg mener at Kennet markedsfører sig anderledes og han er endnu kun i opstartsfasen.

Mvh Rasmus

 

Kære Power watt jeg snakker ikke udenom men jeg har ikke kunnet tolke eller kunnet forstå hvad du skriver, men det du åbenbart mente var at det er en generel politik der hedder 10% rabat,

Lol hvis du ikke kan tolke hvordan kan du svare på det ?

men denne rabat må jo være skjult når listeprisen er givet af golden age music i sverige

hvordan kan værer skjult normalt hvis alle kan gå ind på hjemmesiden ?

og derfor bliver det stadig ikke marketing. Marketing er jo rekleme og hvis der ikke reklemeres

hvis du læser blade om KF sacnaudio har jeg flere med billeder/ose på hjemme siden har jeg set flere gange højtalerne med rebat.

med 10 rabat så er det jo ikke marketing, derfor har kennet jo skilt sig ud. 

nej hele market har gået fra høj pris til laver pris end 10% som har svinget op og ned hele tiden

Og hvordan ved du  egentligt at der har været et prisfald på AC du købte dine hter for nogle år siden, jeg ved det for man kan jo gå normalt ind og kikke på goldenagemusic

 Ardency Audio solgte det ene V8f sæt de havde til 24.000kr dengang Kennet kørte introduktionstilbud og gav 10% på alle ht inkl v8f. Kort tid efter stiger priserne nemlig fastsat fra fabrikken der er ikke nogel der ved det kun at det svinget igen fra goldenagemusic, så bild mig ikke ind at det har været officiel politik at der skulle gives 10 % rabat og så slet ikke før en pristigning ja det skrive de om men bliv skyd ud eller blive ikke rigtig til noget der var lidt svingerne på prisen som der har været hele tiden på Aurum Cantus.

, det er jo at skyde sig selv i foden. Det virker som om du mangler forståelse for økonomi generelt. Det kan være at butikkerne får lov af Golden age music til at give max 10 rabat men det

det er ikke noget med få lov goldenagemusic giver en pris hvis du gå under det skyder butikke sig selv i foden.

 betyder jo ikke de gør det og så længe det ikke står nogle steder er det jo ikke marketing. Diskussionen handler altså stadig kun om der er forskel på Kennet og de andres marketing.

Power watt sagde: "KF scanaudio kører osse med alle modellerne = marketing og man kan finde alle billederne hos www.aurumcantus.com billeder offentlig tilgængelig." se er der ikke billeder

Nej det er jo kun marketing hvis man promoverer sig af det og KF scanaudio gør det ikke, jeg kan ikke engang se at det sælger AC inde på deres hjemmeside ja lige nu har han ikke på siden det betyder ikke man laver marketing men har set det i flere hifiblade men du læser nok ikke rigtig meget for tiden kan man høre,det var her fra jeg fandt ud af Aurum Cantus før dig før hifi4real  

 hverken under højtalere og under hvilke mærker de forhandler er AC nævnt. Så de laver faktisk ingen marketing overhovedet. Og det er jo heller ikke marketing fra deres side at du kan søge på nettet og finde billeder og information på AC egen hjemmeside.

Men jeg kan se denne diskussion er værdiløs når du ikke forstår de parametre som der diskuteres

mvh

Stud.Oecon 

Rasmus Thomsen 



Det er en nytteløs diskussion når du ikke forstår hvilke parametre jeg taler ud fra og ikke forstår hvad jeg skriver, jeg skriver i øst du svarer i vest. Du er læser hifi blade og jeg læser økonomi på universitetet, så forskellige er vi og dermed også vores opfattelser af tingene i verden. Du har din holdning og jeg har min.

Tilbage til trådens emne mit anlæg
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 15 Februar 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

 

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
svennefriis
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 25 Februar 2009 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg håber kamphanerne er faldet til ro og måske har overskud til at svare på et spørgsmål fra en jomfruelig Aurum Cantus Volla ejer. Efter 2
måneder er de ved at være spillet til, de har åbnet helt utroligt i den tid og G1 diskanten er noget guderne har skabt.

Nu får jeg lyst til at få en Aurum center, Rhythm ville selvfølgelig være fantastisk, men den sprænger prisrammen. Pt har jeg en ældre center på
prøve, MR-C mkII til en billig penge. Men så har en anden forhandler en V4C og er den mon bedre ???

Har I lyttet til andre center-modeller før I sprang ud i en Rhythm ?

vh
Svenne

__________________
vh.Svenne
Til top Vis svennefriis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af svennefriis
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 26 Februar 2009 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Den center du prøver har jeg haft MR-C og det var den center som bane vejen til hele mit sæt. jeg kender V4C den har min ven og Rhythm har jeg selv nu ja det lidt som trip trap træsko men helt klart MR-C kan noget i center som verken V4C eller Rhythm kan men så kan de så meget andet tro du skal se på hvad du kan li at se på og hvor stort rummet er i din lejelighed MR-C til max 20 kvm ... V4C til max 25 kvm ... Rhythm til max 30 kvm men så kommer i hvilken farve der passer ind til din Volla der vil jeg sige Rhythm den kan fåes i alle modellernes farver....

men tit er jeg hos min ven med V4C når man har flytte sig ligger man sku ikke mærke til den lille forskæld der er mellem modellerne han har osse Volla men det er op til dig selv  p.t man han har osse et mindre rum.

 

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
svennefriis
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 26 Februar 2009 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Interessant - du har hørt alle modeller !! Min stue er ca 28kvm, lytteposition ca 3m fra center.

Du skriver at MR-C kan noget som V4C/Rhythm ikke kan - kan du beskrive det yderligere ?!

Læser man spec's på MR-C og V4C er de meget ens, samme mellemtoneenheder, næsten samme diskant, kabinettet er også i fysisk mål næsten
ens - hvad får man ekstra i en V4C for merprisen ??

__________________
vh.Svenne
Til top Vis svennefriis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af svennefriis
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 27 Februar 2009 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

jeg har det samme stueforhold ca 28-30 kvm din Volla er skabt til det ...

ja lyden i MR-C er mere tydlige i stemmer kommer længer frem men lige det men virker lidt mere lyst i lyden ,2 ting der er i forskæld er V4C er mere stærk bygget har et andet filter får mere fart i bunden og mellem tingene men taber meget lidt i toppen hvorfor ja ????

Rhythm kan mere af det hele men har osse en stopper det viker som om der skal mere power på så rykker den osse men taber lidt ved lavt lyd i bunden

men jeg kan li alle 3 for lyden har ikke hørt noget der kan værer med så det du læser er meget meget småt i betydning hvis det var mig vil jeg spare op til Rhyrhm du få mere rigtig lyd hele vejen rundt i stuen med G1 næsten samme bas ja jeg kan blive ved

 

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
svennefriis
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 02 Marts 2009 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Kære Power watt

Aurum verdenen er lille, det erfarede jeg i lørdags da jeg aflagde min højttaler-pusher et besøg, den søde Kristopher /KF audio... Det er jo din
aflagte MR-C jeg har lånt med hjem på prøve, lidt morsomt !!

Som jeg læser din lyd-opfattelse, så har V4C lidt mere bundniveau og dynamik uden helt at miste den vigtige stemmegengivelse, det lyder da
som noget jeg forstår at værdsætte. Min erfaring med mine Volla er at de kræver 2-3 måneders tilspilning før de "lukker" op for alvor, det er
sikkert det samme med en center.
Er der forskel på spredningsevnen ?

Rhythm er stor rent fysisk, det vil min bedre halvdel nok ikke værdsætte. Måske et senere køb, med lidt opsparing. V4C blir solgt til en go pris,
lidt dyrere end dine aflagte, men et forholdsvis lille merbeløb.

Iøvrigt vil jeg så anbefale dig at prøve et sæt Duelund kabler til dine Volla, for pokker der er ubesværet hul igennem i hele lydbilledet og bassen
er tør og kontant. Det er dyrt, men svært at undvære når man først har lagt øre til usminket trylleri. Nu har jeg også bestilt Duelund balancerede
kabler mellem cd og pre.... glæder mig allerede !!!

__________________
vh.Svenne
Til top Vis svennefriis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af svennefriis
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

Hej Svennefriis jeg har ikke lyttet til MR-C men har lyttet til V4C'eren ja det var faktisk den som kenneth har til salg, så igen kan du blive bekræftiget i at verden er lille  V4C spiller meget ligesom rhythm, den størtste forskel kan kort sagt siget med menneskeord at være at rhythm har mere bas og sammen med g1 diskanten giver den et større lydbillede.

Lyder spændende med duelund men hvad er prisen på kablerne, er de ikke noget peprede ifht. prisen på dine vollaer. Har du dem også som ht kabel?
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

svennefriis skrev:
Kære Power watt

Aurum verdenen er lille, det erfarede jeg i lørdags da jeg aflagde min højttaler-pusher et besøg, den søde Kristopher /KF audio... Det er jo din
aflagte MR-C jeg har lånt med hjem på prøve, lidt morsomt !!

Som jeg læser din lyd-opfattelse, så har V4C lidt mere bundniveau og dynamik uden helt at miste den vigtige stemmegengivelse, det lyder da
som noget jeg forstår at værdsætte. Min erfaring med mine Volla er at de kræver 2-3 måneders tilspilning før de "lukker" op for alvor, det er
sikkert det samme med en center.
Er der forskel på spredningsevnen ?

Rhythm er stor rent fysisk, det vil min bedre halvdel nok ikke værdsætte. Måske et senere køb, med lidt opsparing. V4C blir solgt til en go pris,
lidt dyrere end dine aflagte, men et forholdsvis lille merbeløb.

Iøvrigt vil jeg så anbefale dig at prøve et sæt Duelund kabler til dine Volla, for pokker der er ubesværet hul igennem i hele lydbilledet og bassen
er tør og kontant. Det er dyrt, men svært at undvære når man først har lagt øre til usminket trylleri. Nu har jeg også bestilt Duelund balancerede
kabler mellem cd og pre.... glæder mig allerede !!!

hehe det kabel har jeg prøvet og gud hvor er der huld i gemmen men jeg vil ha det hele vejen rundt til min højtaler-udstyr ja du ved pris så det har lange udsigt Duelund er det best jeg har hørt til Aurum lyd ...

men det virker lidt mere som de har spille centerne til for alle 3 stk jeg har hørt var mere lige til men klart de skal lige ha lidt tid... spredningsevnen er nok meget det samme ....

hehe så skal jeg se på min gammel center igen hos KF scanaudio

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
svennefriis
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Duelund HT-kabeler er ej billig, jeg ville nok aldrig montere Duelund til baghøjtalerne, der må være en grænse ;-)
Men til stereolytning 90% af tiden vil jeg gerne ha maksimalt hul igennem og det aspekt behersker de !!!
Og da jeg oplever Volla spille som en langt dyrere højttaler synes jeg prisforholdet er iorden. Iøvrigt honorer Volla i høj grad at få godt grej spændt
for. Jeg spiller med Primare SP31, CD31 og Icepower ASP1000 eff. foran Volla.
Afprøver en Purepower i disse dage, halløjsa, som tingene står knivskarpt på sort baggrund...

__________________
vh.Svenne
Til top Vis svennefriis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af svennefriis
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 03 Marts 2009 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

svennefriis skrev:
Duelund HT-kabeler er ej billig, jeg ville nok aldrig montere Duelund til baghøjtalerne, der må være en grænse ;-)
Men til stereolytning 90% af tiden vil jeg gerne ha maksimalt hul igennem og det aspekt behersker de !!!
Og da jeg oplever Volla spille som en langt dyrere højttaler synes jeg prisforholdet er iorden. Iøvrigt honorer Volla i høj grad at få godt grej spændt
for. Jeg spiller med Primare SP31, CD31 og Icepower ASP1000 eff. foran Volla.
Afprøver en Purepower i disse dage, halløjsa, som tingene står knivskarpt på sort baggrund...


Jeg er enig i at volla fortjener godt grej spændt for, det er en fantastisk ht, utroligt at aurum cantus er så lille et mærke i dk, især når vi danskere er kendt for at elske at få meget for pengene. Jeg har også kun oplevet at mine v8er vokser med opgaven hver gang der spændes bedre grej på.
Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

Tro det har flere ting med sig,,,

mærket bilver ikke nok marketing i blade / hjemmesider ...

mærket er nok ikke fint nok til nogle som går op i hvad anboen mener ...

mærket er ikke kendet af nok mensker så de kan sige det vidre = men lidt ved vende meget stille

mærket kommer ikke nok på messer = stort minuis

mærket kan ikke høres lige rundt omhjørnet = stort minuis

fordel : pris - håndarbejde - lyd

det er vildt hver gang jeg spænder noget mere lærkket bagved højtalerne sker der

noget i lyden nogle gange et vildt spræng gud vide hvor det stopper den må da har

et stoppested ?

men nu tænker jeg på at få Volla bagtil og så skal de ha noget af leve for + jeg få

HD lyd som giver mere lyd bagtil

Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 586
Sendt: 28 Maj 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Lækker bio, Aurum Cantus er godt nok flotte, har dog aldrig hørt dem. Dit møbel er også ret fedt, hvor er det købt?
Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

MathiasLarsen skrev:
Lækker bio, Aurum Cantus er godt nok flotte, har dog aldrig hørt dem. Dit møbel er også ret fedt, hvor er det købt?

Hej tak for rosen Mathias, møblet er fra ikea, det var super flot men for stort til min stue, så jeg har fået nyt.

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 09 Oktober 2009 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Lidt nye billeder




Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 13 Oktober 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

Så kom der en ny cdafspiller cary audio 360 sacd WOW hvilken lyd.

Første billeder i lidt dårlig kvalitet flere kommet til senere




 

 

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 
power watt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 948
Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 08:49 | IP-adresse registreret  

hilken land kommer det fra cary audio 360 ? 
Til top Vis power watt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af power watt Besøg power watt's Websted
 
RAZZER
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Maj 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 803
Sendt: 20 Oktober 2009 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Hej Power watt den kommer fra det amerikanske land ;)

Til top Vis RAZZER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RAZZER
 

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes