| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
nå så fik jeg mig endelig taget sammen til at købe et nyt møbel til grejet... samme træ og farve som højtalerne.... så det ser ganske pænt ud nu 
mvh |
|
|
Du kan da ikke skrive sådan noget uden der følger et billede med  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
bare rolig danni mand der kommer billeder i aften har skam taget dem...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|

så kom der lige lidt nye billeder med nyt stereo møbel.... og mit kabel jeg fik dan til at lave til mig.... men ellers er der ikke sket det vilde... men har lidt i tankerne... men derom senere..
mvh john
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser godt ud John. Det nye møbel passer godt til dine højttalere jo ! Men er det ikke meningen at tv´et skal hænge lige 
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo træet er meget ens med højtalerne.... så længe jeg har dem....
jo jeg skal lige ha flyttet fjernsyner ca 25 cm.... men må ikke bore om aften her så det må vente......
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser jo nydelig ud John  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak dan skal bare lige ha flyttet fjernsynet ca 25 cm til venstre.....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
går ellers med tanken og at skifte højtaler.... har nogle BKS i tankerne.. men nu må vi se... de spiller jo... men det gør mine egne jo også....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm så lige på KBS at en vil bytte sine martin logan source ud med gode dynamiske højtaler... hmm måske det var noget her hos casa del john..... de ser fede ud men kender godt nok ikke rigtig lyden... men spændende mulighed.....
mvh
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John
Har du fået nogle interessante bytte-tilbud på dine højttalere ? Og har du fået hørt andre højttalere som kunne have interesse ?
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
ja jeg har fået 2... og især den ene kan være spændende..... et martin logan source.... har været inde og læse om dem... de lyder spændende....
de andre var et sæt aurum cantus v7f.... men det bliver for dyrt tror jeg, kunne godt tænke mig noget elektrostat at lege med
mvh
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
hej thue
ja jeg har fået 2... og især den ene kan være spændende..... et martin logan source.... har været inde og læse om dem... de lyder spændende....
de andre var et sæt aurum cantus v7f.... men det bliver for dyrt tror jeg, kunne godt tænke mig noget elektrostat at lege med
mvh |
|
|
Lyder spændende med de Martin Logan´s. Har aldrig hørt nogle af deres højttalere, men har set dem rost flere steder. Det er garanteret en noget anden lyd end dine Amphion  Men skal de ikke have mere Power end din rørforstærker kan levere ? __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej thue
mvh
|
|
|
Hvad mener du med at det bliver for dyrt ?
ML er yldra flotte at høre på, men har hørt fra to tidliger ejere af ML, at de bliver lidt kedelig at lytte på i længden, men nu har jeg jo ikke haft dem selv, så det er bare slader __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thue
mvh
|
|
|
Lyder spændende med de Martin Logan´s. Har aldrig hørt nogle af deres højttalere, men har set dem rost flere steder. Det er garanteret en noget anden lyd end dine Amphion
Men skal de ikke have mere Power end din rørforstærker kan levere ?
|
|
|
hmm det må jeg jo se på... så må jeg ha en anden forstærker hehe... har heller ikke selv hørt dem... men ja de bliver jo rost som du skriver så hvis vi kan finde ud af det skal det prøves
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thue
mvh
|
|
|
Hvad mener du med at det bliver for dyrt ?
ML er yldra flotte at høre på, men har hørt fra to tidliger ejere af ML, at de bliver lidt kedelig at lytte på i længden, men nu har jeg jo ikke haft dem selv, så det er bare slader
|
|
|
de andre jeg havde fået tilbud om ville ha nogle penge i byt... ved ikke hvor mange men kan forstille mig de er dyre.... de koster vist en dl fra ny jo.....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thue
mvh
|
|
|
Lyder spændende med de Martin Logan´s. Har aldrig hørt nogle af deres højttalere, men har set dem rost flere steder. Det er garanteret en noget anden lyd end dine Amphion
|
|
|
hmm det må jeg jo se på... så må jeg ha en anden forstærker hehe... har heller ikke selv hørt dem... men ja de bliver jo rost som du skriver så hvis vi kan finde ud af det skal det prøves
mvh |
|
|
Du må jo lige melde tilbage med lytteindtryk så ! __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Marts 2010 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
hej thue
mvh
|
|
|
|
|
|
mvh
|
|
|
Du må jo lige melde tilbage med lytteindtryk så !
|
|
|
vi må jo se om det bliver til noget han kan jo hoppe fra endnu...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 Marts 2010 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
så fik jeg vist lavet en aftale til her i weekenden.. hvor han vil kigge forbi så vi kan lytte til hinandens højtaler.... så må vi se om vi bliver enig...
men personlig synes jeg det lyder spændende... skal dog siges jeg aldrig har hørt martin logan her på matriklen... spændende om min forstærker kan trække dem... det ser ud til de har en bedre drifteffekt end mine.. men nu må vi se...
om ikke andet så kan det jo være jeg så endelig kan få mig taget sammen til at købe ny forstærker hvis det kniber ....skattefar har jo lige skrevet at vi får en potion penge tilbage her den 26..... ... så det er bare dejligt
mvh john
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
nå så sprang han sgu fra alligevel.... det var noget med han kunne få komtanter i stedet for.... skrev han her til morges..... men det gør nu ikke så meget... for i går aftes smadrede jeg sgu lige vores bil.... så har jo lidt andet at tænke på.....
henrik og jeg har også aftalt vi skal prøve hinandes højtaler... han kan godt lide lyden fra mine og jeg kan også godt lide hans... selvfølgelig ikke den samme bas men nu er jeg jo ikke en bas freaks så det kunne blive spændende....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
seba Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 Februar 2010 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 327
|
| Sendt: 06 Marts 2010 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
En så søgende natur som du,ender med se triode og horn,så du er velkommen til et lyt hos mig..
|
| Til top |
|
| |