| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John, kan se du har fået et bud på den xindak amp, sådan af nysgerihed hvad er du blevet budt ?
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 06:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
det var bare en som ville høre en pris i ren handel... ville jo helst bytte med noget andet spændende men nu må vi se
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis prisen er rigtig, er det så ikke lige meget, der er da nok brugt til salg, så har du næsten frit valg.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
jo jo det kan du da ha ret i... men nu må vi se om nogen er interesseret ... men ellers spiser den jo ikke brød.... ellers kan knægten få den.... ...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
hmm synes min interesse for vores kære hobby er nede på et lav punkt for tiden så tænker på at skifte hele gøemøget ud med noget mindre som feks et BOSE eller B&O som man kan smide på væggen gvor det ikke fylder en skid....
kender en der fik et kæmpe chok da jeg nævnte det for ham.... men bruger alt for meget tid og kræter på det herhjemme... og må sige tror der er andre ting der er vigtigere pt ...
så nu må vi se om det hele ikke bliver sat hen i et hjørne og samler støv....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej john, er det et forsøg på dårlig humor ? du har jo ikke snakket om andet en nyt udstyr og tapet væge og loft til med akustisk regulering, så har svært ved at tro hvad du skriver.
|
| Til top |
|
| |
nonnegativ Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm.... en vinterdepression ??
Kur: Glem alt om teknik, og sæt dig ned og lyt til noget musik..
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej allesammen
hmm synes min interesse for vores kære hobby er nede på et lav punkt for tiden så tænker på at skifte hele gøemøget ud med noget mindre som feks et BOSE eller B&O som man kan smide på væggen gvor det ikke fylder en skid....
kender en der fik et kæmpe chok da jeg nævnte det for ham.... men bruger alt for meget tid og kræter på det herhjemme... og må sige tror der er andre ting der er vigtigere pt ...
så nu må vi se om det hele ikke bliver sat hen i et hjørne og samler støv....
mvh john
|
|
|
Prøv det da, så er du den erfaring rigere = så gør du det sikkert ikke igen 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe nej har sgu ikke vinter dep. så bare rolig.... tager bare en time out fra tankerne " hva kan blive bedre.... og hvis jeg gør sådan bliver det så bedre måske... så trækker lige fingeren ud af stikkontaken og puster ud.....
mvh john
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
men bare rolig det meste for lov at blive.... der kun lige xindak amp der må flytte for den står bare og står... så den rydder sig tur  ... men ellers får det andet lov at blive men må dog sige det kører på lav blus hderhjemme....
|
| Til top |
|
| |
nonnegativ Forum Bruger

Bruger siden: 02 Marts 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skader såmænd heller ikke at man lader opgraderingsræset (og tankerne..) få lidt fred. Alt for mange går for meget op i Hifi - og for lidt op i musik...
Kuren har jeg omtalt tidligere - slap af og nyd dén gode lyd du allerede har opnået.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej nonnegativ
du har fuldstændig ret.. det bliver sgu for meget hele tiden at værer på jagt efter nyt kabel , ny forstærker, bedre underlag og bedre akustik.... synes efter hånden det hang mig langt ud af halsen... så det er det jeg mener med jeg trækker stikket ud og lige puster ud... OG NYDER LIDT MUSIK... og sælger noget det jeg ikke bruger eller har til overs....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde det på samme måde, indtil jeg fandt kuren..................... AVALON 
Det kan godt være trættende hele tiden at lede efter nyt. Den eneste grund til at man bliver ved, er at man ikke er 100% tilfreds. Det går så du over musikken og lytte glæden og man glemmer hvad det hele drejer sig om. Nogle fede MUSIK oplevelser  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bare fordi du har mistet lysten til opgradere, er der vel ingen grund til at nedgradere? Behold det du har, tag en slapper og køb nogle nye skiver i stedet
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 08 November 2009 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Bare fordi du har mistet lysten til opgradere, er der vel ingen grund til at nedgradere? Behold det du har, tag en slapper og køb nogle nye skiver i stedet 
|
|
|
Vise ord!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
|
Jeg havde det på samme måde, indtil jeg fandt kuren..................... AVALON 
Det kan godt være trættende hele tiden at lede efter nyt. Den eneste grund til at man bliver ved, er at man ikke er 100% tilfreds. Det går så du over musikken og lytte glæden og man glemmer hvad det hele drejer sig om. Nogle fede MUSIK oplevelser 
|
|
|
hej pierre
min trang var bare at hele tiden lede efter noget grej så det kunne blive bedre og bedre... men har sgu fundet ud jeg heller vil nyde musikken for det lyder jo egentlig godt som det spiller nu....
mvh john
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
|
|
|
hej anda8000
det gør jeg også det har jeg også skrevet... sælger kun det jeg har til overs... som feks en ekstra forstærker for hva skal jeg da med den.....
puha jeg synes jeg får nye skiver hele tiden så det er ikke dem jeg mangler....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm pis også nu har jeg lige flyttet om på anlægget for at det ikke skal syne af så meget...i stuen.
problemet nu at HT kablet er så tykt at jeg bøvler med at få lukket døren.. ( vi har katte så døren skal lukkes når vi ikke er hjemme ) så enden bliver nok jeg skal ha købt mig et flad HT kabel... det havde jeg nu ikke lige haft på ønskeseddelen ... men det ender det jo nok med....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hmm pis også nu har jeg lige flyttet om på anlægget for at det ikke skal syne af så meget...i stuen.
problemet nu at HT kablet er så tykt at jeg bøvler med at få lukket døren.. ( vi har katte så døren skal lukkes når vi ikke er hjemme ) så enden bliver nok jeg skal ha købt mig et flad HT kabel... det havde jeg nu ikke lige haft på ønskeseddelen ... men det ender det jo nok med....
mvh john |
|
|
Hvis det ikke skal koste noget videre, http://www.rega-synergyav.co.uk/acatalog/Rega_Quattro.html__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
det er jeg bange for jeg ikke kan leve med... vil ikke gå ned i lydkvalitet.... selv om jeg gear ned med den tid jeg bruger med hifi.... så er det ikke en nedpriotering af hobbyen kun tiden jeg vil bruge... ikke så meget det økonomiske dan....
men sælger ud af alt det l**t jeg har liggende... gider ikke det fylder sådan mere...
men HVIS jeg skal købe nyt så SKAL kvaliteten stadig være der.... så nej tak til rega kabel 
mvh john
|
| Til top |
|
| |