| Forfatter |
|
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
det du skriver synes jeg nu det har, selvfølgelig kan det fås bedre helt sikkert, men set ud fra det man betaler synes jeg faktist man får meget og kommer et godt stykke mod det forjættede high-end ... og målet må jo værer at få så meget som muligt for x antal små penge... og det synes jeg feks. xindak er et meget godt eks. på.... men det er min mennig ( og mange tidsskrifter... )
jamen jamen dan det bliver jo spændende så ...
havde forresten lige mit nordost kabel med over til henrik idag... det lød ikke godt med hans nye højtaler... lidt for spids... hvorimod et monster cd ref... faktisk lød godt synes vi så det ville han lige lytte videre på... |
|
|
Jeg er også spændt på det bona kabel, vil tro det er noget mørk i lyden siden red dawn ikke bliver spids hos dig. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 12 Oktober 2009 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmm synes egenlig ikke det er mørkt men har godt ikke prøvet det på mange højtaler... synes bare der er rigtig fint hul igennem og med stram bas og åben mellemtone....men det er jo alt sammen sådan det spiller hernede.....
ang. nordost bruge jeg det på rørforstærkeren det gør jo også lidt at det bliver behageligt...til de penge jeg har givet for det kan jeg ikke se det har nogen konkurence... uden at komme ind på prisen....hehe ...for det ville ikke være fair...
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Oktober 2009 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey ven
jo jo det ser rigtig fint ud min.... især den sidste,,, den er sikkert dyr...
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey ven...
Hygger lige lidt med Pink Floyd...Delicate Sound og nej hvor det bare spiller Har i dag fået min nye sofa så der bliver lige smidt et billede op af stuen Håber vi snart ses, ven...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
halløj der ven
tillykke med din nye sofa glæder mig til at se den og ikke mindst sidde i den for den gamle var ikke nem at komme op af igen ....
dejligt at høre du høre god musik med lækker lyd... så må du jo også være tilfreds med lyden... dejligt at høre.. det er trodsalt billigere når man er tilfreds med lyden....
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
halløj der ven
tillykke med din nye sofa glæder mig til at se den og ikke mindst sidde i den for den gamle var ikke nem at komme op af igen ....
dejligt at høre du høre god musik med lækker lyd... så må du jo også være tilfreds med lyden... dejligt at høre.. det er trodsalt billigere når man er tilfreds med lyden....
|
|
|
Det har du så evigt ret i ven og du kan godt glæde dig til min nye sofa gamle dreng for den er bare nem at komme ud af...ja det ikke så meget op mere og det betyder jo også at hovedet er fri af ryglænet når man lytter 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
cool ven det er alletiders for det er sgu dyrt i længden at leje en kran når vi skulle op fra din gamle sofa....
men vi må jo se om vi ikke kan slå hovederne sammen weekenden....
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har skrevet lidt med Wildstyle i dag og han mener en MF A5 vil være et godt match til mine Focal...men de koster sgu lidt mere end jeg har lige nu, hvis man da er så heldig at finde en...
Hvad med dig og min Xindak...er I bare blevet uadskillelige 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hagrid skrev:
|
Har skrevet lidt med Wildstyle i dag og han mener en MF A5 vil være et godt match til mine Focal...men de koster sgu lidt mere end jeg har lige nu, hvis man da er så heldig at finde en...
Hvad med dig og min Xindak...er I bare blevet uadskillelige  |
|
|
hvis du ellers er frisk på handel fra england, så burde du kunne finde en billiger på ebay.co.uk __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Oktober 2009 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe ja den koster jo lidt mere end vi har snakket om... den MF... men sikkert god.. jamen det kommer jo an på hva vi kan finde ud af ven....hva med dig.....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm nul musik og hifi leg idag... en træls barnedåb er kommet i vejen... lidt et minus når man leger med akustikken i stuen.... men men et plus er der da nemlig GOD MAD... så lidt trøst i al elendigheden er der.... ....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hmm nul musik og hifi leg idag... en træls barnedåb er kommet i vejen... lidt et minus når man leger med akustikken i stuen.... men men et plus er der da nemlig GOD MAD... så lidt trøst i al elendigheden er der.... ....
mvh john |
|
|
"GOD MAD" hvornår skal vi komme ?  , nå spøg til side, får du tapet vægene og loftet til med de plader ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
jeg håber sgu det er god mad ellers går jeg igen.... nu har jeg fastet hele weekenden så er ved at være klar til at spise 
jeg har sat trolltek plader op bag ved højtalerne og bag ved hoved hvor jeg sidder og lytter... nu vil jeg prøve at sætte nogle reflektorer op på væggen lige under loftet... det er det jeg vil prøve at lege med.. men hvis de ikke hjælper noget må jeg ud og købe noget mere trolltek... så der er nok og se til....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Joh
Tror nu det bliver pænere hvis du vælger at montere trolltek pladerne som fast loft i hele stuen, så kan du altid se om det er nødvendig at montere nogle på vægen, men tvivler på at det er nødvendig, trolltek har en fantastisk evne til at dæmpe rummet. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
|
Hej Joh
Tror nu det bliver pænere hvis du vælger at montere trolltek pladerne som fast loft i hele stuen, så kan du altid se om det er nødvendig at montere nogle på vægen, men tvivler på at det er nødvendig, trolltek har en fantastisk evne til at dæmpe rummet.
|
|
|
hej dan
jeg må jo se hva der hva der bliver bedst.. men der skal nok dæmpes en del her... men må jo prøve mig frem....
mvh john
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Oktober 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej ven
ja det er da noget af et anlæg han har ham på linket.... men der er dælme ikke meget stue i han's lytterum... ... men super fed anlæg kan kun savle............
mvh den gale
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så John. Er det ikke snart på tide med nogle billeder af det akustik du leger med  __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 19 Oktober 2009 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo thue men skal lige ha det hele på plads.... det der trolltek virker sgu ellers godt nok synes jeg...
hva så spiller dine nye babyer bedre end de gamle eller hva.. er klar de spiller anderledes...
mvh john
|
| Til top |
|
| |