| Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er da nogle søde små babyer
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej dan
jeg har endnu ikke svært ved at gå ned i størrelse... du kan ha ret i det du skriver men der er også mange fordele små/2vejs højtaler frem for de store ikk sandt...men alt det er jo smag og behag...men personlig synes jeg bestemt ikke store højtaler er den hellige gral... mange gange tværtimod.... |
|
|
Det er nok fordi jeg er milijø skadet, min tilgang til high end startede som 4 årig, min beste vens far havde et sæt aktive jbl højtaler, kan ikke husk om det var 15" eller 18" bas enheder der sad i dem.  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe ja man kan hurtig blive miljøskadet.... har det selv med nogle ting... jeg har endnu ikke hørt en JBL hvor jeg kunne lide lyden.... den der kom tættest på var JBL ti 240... men det er mange år siden...er ikke sikker på jeg stadig har det sådan......
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa, man kan sig både gode og dårlige ting om JBL, men den måde de spiller bunden på er der ikke andre der kan gøre dem after. Sjovt nok så spiller både far og søn på JBL ti 250 le i dag.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay.... smag og behag ikk... JBL er bare ikke mig....
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John! Fine små kasser, du har fået slæbt med hjem.  Er det dine, eller er de blot til låns? Hvis de kun er til låns, så burde du lige overveje Confidence 1, nu hvor du alligevel har kig på Dynaudio's sortiment. Men jeg er jo nok også lidt farvet i denne sammenhæng...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej wildstyle
den er nogen jeg hsr hjemme på prøve...
det er vist en hel anden pris dem du nævner der hehe.... har godt fuldt lidt ned på din tråd... de er super fede dem du har....
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fine små kasser de Dynaudio...
Bliver sjovt med en sammenligning med dine Amphion, når du har fået lyttet ordentligt på dem. __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
ja de er da fine...
ja må sige der er forskel.... det er nu en ganske fornuftig højtaler må jeg sige ... er rimelig imponeret over outputtet i den højtaler... men skal da lige ha lyttet meget mere til dem....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John, sider lige med kalenderen, vedr. besøg hos mig kan du så en af dagene i weekenden d.24-25 oktober ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 06:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
godmorgen dan
jeg kan ihvertfald få det lavet sådan at jeg kan dan.... det skulle der umiddelbart ikke blive nogle problemer med
mvh
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
| hej wildstyle
det er vist en hel anden pris dem du nævner der hehe.... har godt fuldt lidt ned på din tråd... de er super fede dem du har.... |
|
|
Jaaa, det er en lidt anden prisklasse - men du MÅ altså lige låne set sæt. Tror du vil blive positivt overrasket.
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej John, kunne du så ikke finde ud af hvilken af de to dage der passer dig best, så lytter vi lidt på skidtet der, det er nemlig den første ledige weekend jeg har. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
john pedersen skrev:
| hej wildstyle
det er vist en hel anden pris dem du nævner der hehe.... har godt fuldt lidt ned på din tråd... de er super fede dem du har.... |
|
|
Jaaa, det er en lidt anden prisklasse - men du MÅ altså lige låne set sæt. Tror du vil blive positivt overrasket. 
|
|
|
het er jeg helt sikker på jeg bliver.... men tror nok det lige er i overkanten af hva konen synes er " fornuftig "... personlig kunne jeg godt overtales til det... 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
hva siger du til den 25-10.... hvor jeg kører hjemmefra så jeg er oppe ved dig ved 15 tiden.... så passer det mig at jeg kan nå at afleverer unger inden jeg driver mod århus....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er helt ok med mig, så siger vi altså 25/10 kl. ca. 15:00, du får bare min adresse i en pb, det er nemt at find, der er kun 5 min. kørsel fra motervejs afkørslen.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
alletiders dan.... har lige fået mig en GPS så jeg ikke farer vild i en telefon boks... så mon ikke jeg kan finde det...
|
| Til top |
|
| |
Hagrid Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 28 September 2009 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa ven...
Så fik jeg langt om sneget mig ind for at følge lidt med og nej hvor jeg dog glæder mig til at komme over og lytte dine nye små gæster hvad dag vil passe dig bedst ven...smid mig lige en sms Tillykke med din gps...desværre skal du jo så ikke låne min mere og det kunne jo have været en mulighed for mig at følge med den og dig når du skal besøge Dan...hehe 
Tænker stadig som en gal over mit rum og hvad jeg skal smide efter min Xindak 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 06:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey ven hyggeligt at møde dig herinde du er da mere end velkommen til at komme over og høre de nye gæster ven.....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 September 2009 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
nu har jeg lyttet til de dynaudio contour 1.4 i et par dage.. og må sige de er nemmere at stille op i forhold til amphion'erne... sweetspot er ikke så kritisk som hos mine egne.....
hvordan spiller de så i rummet her : først og fremmest er jeg imponeret over outputtet fra dem... stereo perspektivet er super mindst lige så godt som på amphion'erne.... især på rørforstærkeren den spiller sødt over hele linien...men ikke nær så magtfuldt ... men det er jo klart...
S og T lyde er meget venlige på de dynaudio mere end på amphion'erne og det er jo noget jeg kan lide da jeg hader S og T lyder lige så meget min x kone hader mig 
dynaudio contour 1.4 slår mine amphion på mange punkter og nogle steder står de lige... men et punkt dynaudioen ikke kan følger amphion'erne er ang. stramheden i lyden... er sikker på det er fordi dynaudio'en spiller mere blødt/lyttevenligt i nedre mellemtone og øvre bas... det giver den en lille smule mere varme i de områder... som for mig er hyggeligt.. ...men det er jo smag og behag.....
mvh john
|
| Til top |
|
| |