| Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 21 September 2009 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja men denne gang er det mig der er kvinden  ...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 21 September 2009 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver du så også pige sur hvis du ikke får din vilje  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 September 2009 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja sgu da opfører mig som et rigtig tøsebarn  ...men det er værest sidst på måneden
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 21 September 2009 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
så skal det nok lykkes  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 September 2009 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ikk det regner jeg også med.... nej hun har givet mig grønt lys....men så skulle jeg også snart holde en pause.... ja ja sagde jeg så.... men hun ved vist godt jeg er håbløs der.... tror hun har hørt den plade før
|
| Til top |
|
| |
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 06:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for svar og 12 stk for 400 er da okey
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 September 2009 kl. 06:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
godmorgen power watt
ja det er billig nok.. dertil skal du så lægge et par 100 kr til malling... for de har en kedelig grå farve... lidt grunder først også den farve du vil have... men være opmærksom på de suger helt vildt.... derfor grunder først....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 24 September 2009 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John, er disse dynaudio noget.
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=130023
Jeg har aldrig hørt denne model, men har læst en test af denne se model, den skulle være rigtig god til billig penge dog på bekostning af venyl finish i stedet for træfiner. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 06:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
go morgen dan
hmm nej det tror jeg ikke... tror jeg springer op til contour 1.4 modellen hvis det skal være stander model... jeg skal ned til now in stereo og snakke på søndag så må vi se hvilken model det bliver som jeg skal have med hjem og prøve her i stuen.... spændende 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej allesammen
nå så går den til kolding søndag for at kigge på dynaudio højtaler.... satser i første omgang på dynaudio contour 1,4 men vil selvfølgelig lige have kurt fra now in stereo indover... om det bliver den endelige anbefaling ???? men det må vi jo se...
men det bliver jo nok dyrt for hvem siger mit ellers dejlige bona HT kabel passer der !!! men det må jeg jo se på ... og hva med forstærkerne ????. det kan jo være inden man for set sig om man har helt nyt anlæg igen igen igen .. jeg ved mclntosh køre godt på dynaudio... men så ved jeg også jeg får lidt af et forklarings problem med konen ... men nu må vi det bliver ihvertfald spændende synes jeg....
men umiddelbart vil jeg tro at stander højtaler vil passe rigtig godt her i stuen.. basseret på gamle erfaringer så......
mvh john
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende John.
Nu er Dynaudio ret neutral, ligesom Amphion. Så smid endelig lytteindtryk op __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
ja selvfølgelig gør jeg det.... hva jeg kender til dynaudio synes jeg at amphion er lige en smule mere neutral for jeg synes at dynaudio har en smule mere varme i bassen... men det kan godt være det ikke er sådan mere... men sådan synes det jeg min dynaudio contour 3.0 spillede og det er jo også en stor 3 vejs.....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej John, hvad er entlig grunden til at du vil ha en stander højtaler ?, er bunden for svær at styre i dit rum eller er der andre overvejelser bag.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej thue
ja selvfølgelig gør jeg det.... hva jeg kender til dynaudio synes jeg at amphion er lige en smule mere neutral for jeg synes at dynaudio har en smule mere varme i bassen... men det kan godt være det ikke er sådan mere... men sådan synes det jeg min dynaudio contour 3.0 spillede og det er jo også en stor 3 vejs.....
|
|
|
Det kan være der bare er mere styr på bassen i dine Amphion.
De må være nemmere at styre end de Contour 3.0. De skal sku have nogle muskler bag sig... __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey dan
hmm nej det ved jeg ikke om det er vanskeligere end andre rum... jeg er ikke udpræget utilfreds med mine amphion'er men det er jo altid sjovt at prøve noget nyt ikk... har før kørt med dynaudio her og det kørte rigtig godt.... men nu må vi se skifter ikke bare for at skifte... der skal jo være et pænt løft ellers bliver de her... men savner en smule varme i øvre mellemtone og diskant synes jeg... det er sådan set en del af grunden.... så jeg må jo prøve et eller andet..
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej thue
jamen de er også meget stramme i bassen... tror faktisk de ville være noget for dig...mener jeg kan huske at bassen var en smule mere ja rund men stoppede meget hurtig alligevel i contour 3.0 men kan være jeg husker forkert..... synes ikke de var svære at trække for jeg har trukket de 3.0 med en nelson pass 20 w og en monster forstærket fra hiraga på 8w i ren klasse A i begge... kunne selvfølgelig ikke spille vildt og voldsomt højt slet ikke på den monster men det gik da nogenlunde .... men der var jo hellere ikke andet en strømforsynning i de 2 forstærker især monsteren var helt vild..... 3,200000 mikro farad var der i den.... ved ikke om du kender den...
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej thue
jamen de er også meget stramme i bassen... tror faktisk de ville være noget for dig...mener jeg kan huske at bassen var en smule mere ja rund men stoppede meget hurtig alligevel i contour 3.0 men kan være jeg husker forkert..... synes ikke de var svære at trække for jeg har trukket de 3.0 med en nelson pass 20 w og en monster forstærket fra hiraga på 8w i ren klasse A i begge... kunne selvfølgelig ikke spille vildt og voldsomt højt slet ikke på den monster men det gik da nogenlunde .... men der var jo hellere ikke andet en strømforsynning i de 2 forstærker især monsteren var helt vild..... 3,200000 mikro farad var der i den.... ved ikke om du kender den...
|
|
|
Kender den ikke. Man det jeg har hørt af Dynaudio skulle have lidt krafter bag for at det virkelig rykkede.
Men du må prøve dem. Har også selv et godt øje til dem __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
siden du har haft dynaudio før, har du så nogen sinde hørt Confidence 5, det er jo ved at være en ældere sag, har aldrig selv hørt den, men ses af og til 2nd-hand til fornuftige penge, har selv savlet over dem, aner ikke hvordan de lyder, men syntes bare de ser så fede ud  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hey dan
hmm nej det ved jeg ikke om det er vanskeligere end andre rum... jeg er ikke udpræget utilfreds med mine amphion'er men det er jo altid sjovt at prøve noget nyt ikk... har før kørt med dynaudio her og det kørte rigtig godt.... men nu må vi se skifter ikke bare for at skifte... der skal jo være et pænt løft ellers bliver de her... men savner en smule varme i øvre mellemtone og diskant synes jeg... det er sådan set en del af grunden.... så jeg må jo prøve et eller andet..
mvh |
|
|
Det lyder som om du bare skal ha et sæt VA, he-he  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 September 2009 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
kender ikke lyden fra den dynaudio du nævner dan men sikkert dyr ....
hmm det jeg har hørt af VA tiltalte mig ikke lige.. men som jeg har skrevet i en tidligere tråd som var opstillingen ikke optimal... synes det lød af ingenting... men er sikker på det også var opstillingen....
mvh
|
| Til top |
|
| |