| Forfatter |
|
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 16 August 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
hold da kæft det ser dyrt ud dan puha....men den der super fusor ser ellers okay ud dan.... men kan ikke rigtig finde nogle priser...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 August 2009 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
 jo okay hvis jeg nu gad åben mine øjne så er der jo en pris  ...lidt dyrer end de andre men også meget pænere
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 16 August 2009 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det ikke meget nornalt, alt akustisk regulering der er til at holde ud at se på koster spidsen af en jetjager.
__________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 August 2009 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo jo dan det har du fuldstændig ret i.... synes faktisk det er meget pænt det du fandt der... det skal fremvises for bossen i morgen... så må vi se om hun åbner muldvarpe skindet ... jeg kan se der er en forretning i middelfart som er nabo byen til hvor jeg bor der forhandler det.. så der skal nok lige aflægges et besøg der i den nærmeste fremtid.....
mvh
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 16 August 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk interflora bringer ud  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 August 2009 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo jo jeg har en plan læggende i baghoved den skal hun nok bide på.. hehe... alle forhindringer kan overvindes alle kvinder kan omskoles..... næsten da  ... det skal nok gå...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
|
Hej John, hvad med noget Vicoustic wave wood ( fåes også i hvid og sort), aage sælger Vicoustic flexi wood, så de kan nok også skaffe wave wood.
http://www.soundworks.dk/vi_woodline.htm
Det er ikke en bass fælde med det vil helt sikker gøre noget ved det ekko du omtalte tidliger.
|
|
|
hej dan viste lige konen dem her... dem var hun helt vilde med.... og hvis vi skulle have noget op på væggen skulle det være dem... så hellere betale lidt mere som hun sagde...
så lur mig om jeg ikke skal en tur til middelfart på et tidspunkt for der er en forhandler der som sælger dem... så der sker måske snart noget på den front inden længe.... 
mvh john
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det bliver spændende og du slap for at punge ud til roser og chokolade eller ?  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
|
Det bliver spændende og du slap for at punge ud til roser og chokolade eller ? 
|
|
|
ja ja endnu men lur mig om hun ikke forlanger en romantisk middag for 2 med lys på bordet og hva der ellers høre til på sådan en aften..... .... nen det kan jo kun blive en vin vin situation ikk 
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
John skal din stue til at ligne dette

|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej dan
hmm lige knap tror jeg skal have lidt flere møbler ... nej det tror jeg ligegodt ikke jeg får lov til ... men lidt mindre har jo også ret ikk....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja de er faktisk også pæne thuekay... ja og det jo egentlig absorbering/dæmpning jeg skal bruge når man tænker på klappe testen som jeg har nævnt i et tidligere indlæg... de er jo egentlig hellere så dyre igen... 12 stk for 2800 kr.... jeg er helt sikker på at sådan en invistering er noget af det bedste man ka gøre for lyden i sin stue..... jeg har endnu ikke hørt en stue som er perfekt uden der er gjort noget ved akustikken..... ( har du )
mvh john
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
UHA nu skal jeg til at vælge !!!!
om jeg vil have et x sæt højtaler eller de absorbering/dæmper...hmm nu bliver det ko svært...
ellers må jeg jo lige høre bossen om hun synes der er plads til begge dele... ... man vil jo gerne det hele ikk....
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
ja de er faktisk også pæne thuekay... ja og det jo egentlig absorbering/dæmpning jeg skal bruge når man tænker på klappe testen som jeg har nævnt i et tidligere indlæg... de er jo egentlig hellere så dyre igen... 12 stk for 2800 kr.... jeg er helt sikker på at sådan en invistering er noget af det bedste man ka gøre for lyden i sin stue..... jeg har endnu ikke hørt en stue som er perfekt uden der er gjort noget ved akustikken..... ( har du )
mvh john
|
|
|
Wave wood line, reflekter og dæmper på samme til, prøv at se videoen her.
http://www.youtube.com/watch?v=Z5rsCEAw3EI&eurl=http%3A% 2F%2Fwww%2Evicoustic%2Ecom%2F&feature=player_embedded
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
mvh john
|
|
|
Hvis du bestiller sådan et sæt kunne du godt afsætte et par af dem til mig hvis 12 er for mange __________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
john pedersen skrev:
|
mvh john
|
|
|
Wave wood line, reflekter og dæmper på samme til, prøv at se videoen her.
http://www.youtube.com/watch?v=Z5rsCEAw3EI&eurl=http%3A% 2F%2Fwww%2Evicoustic%2Ecom%2F&feature=player_embedded
|
|
|
jo jo det er jeg godt klar over har lige skimtet videoen.... men har ikke nærset den endnu... det har ikke rigtig været ro i hjemmet til det... men helt klart lige nærkig den
mvh
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 August 2009 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
john pedersen skrev:
|
mvh john
|
|
|
Hvis du bestiller sådan et sæt kunne du godt afsætte et par af dem til mig hvis 12 er for mange
|
|
|
hej thuekay
jamen hvis jeg ikke skal bruge så mange kan vi da godt finde ud af det.... det er da bedre end de bare ligger og ligger.... ingen problemer der.... konen er gået med til jeg skal have sådan nogle hængende... enten dem du har sendt et link om eller dem dan sendte et link om så det er jo bare fedt....jeg har set der ligger en forretning i nabo byen så den skal lige besøges...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 20 August 2009 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
UHA det var lige før jëg blev fyr og flamme.... var inde og læse på KSB herinde,, der var sgu en hiraga til salg... men faldt lidt ned på jorden igen da jeg så den var modificeret med andre lytter og kabler... det var lidt træls... troede lige der var jackpot men næ nej ... men må jo bare kigge videre der skal nok komme en,,,
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2009 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej John
Har du fået de snell eller er det lagt på hylden til fordel for noget akustisk dæmpning ? __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |