Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2025 | 13:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Philips fladskærm (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Sendt: 22 December 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

EISA awards er på INGEN måde et kvalitetsstempel for god billedkvalitet ! !

Og mht Philips nye LED baserede skærme får den drøje hug i de få anmeldelser jeg hidtil har kunnet finde. Sony har tilsyneladende meget bedre fat i denne teknologi med feks deres 46X4500.

Man skal ikke ubetinget tro på hvad man læser i test. Men her er alligevel et citat fra testen på Philips nye flagskib.  

TEST"Conclusion

The pictures on this TV are well above average compared to the rest of the market for the end of 2008, but are still far from exceptional.

We're pretty disappointed by these modest improvements given all the hype surrounding LED backlighting."
Sakset fra :http://www.digitalversus.com/article-364-4141-53.html

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2005
Sendt: 22 December 2008 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

lennon skrev:
EISA awards er på INGEN måde et kvalitetsstempel for god billedkvalitet !

Sjovt som EISA awards altid skal devalueres ....?  

Til top Vis janelne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janelne

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 December 2008 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

At noget modtager en EISA award er ikke nødvendigvis videnskabelig fakta for at det "bare er det bedste"

En EISA award er ikke en matematisk måleenhed, men et udtryk for en personlig holdning hos juryens medlemmer i de forskellige kategorier.

Det kan nærmere sammelignes med Hollywoods måde,at hylde sig selv på v Oscar uddelingen. Hvis Warner har fået lidt for mange Oscars må man også hellere lige huske,at uddele en eller to til Paramount .

OttoAV har et par gange belyst hvordan det er skruet sammen, - og det er faktisk skræmmende,som det i den grad er lykkedes EISA awards vindere,at markedsføre sig på prisen som et endegyldigt kvalitesstempel.

janelne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2005
Sendt: 22 December 2008 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Klart klart ... (gab), så når det er Philips som er blevet tildelt en award, er det lige pludselig korrupt det hele ... jo jo.
Til top Vis janelne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janelne

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 December 2008 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

janelne skrev:
Klart klart ... (gab), så når det er Philips som er blevet tildelt en award, er det lige pludselig korrupt det hele ... jo jo.

Nu ved jeg ikke hvad du ligger i ordet korrupt ? Men der er næsten sikkerhed for,at de store Sony,Philips,Panasonic, JVC osv hver i sær får minimum en awards i en eller anden kategori . Hvis du søger ovre på Recordere eller Flatpanels, kan du finde nøjagtige beskrivelser af arbejdsgangen hos EISA.

Jeg har faktisk selv et TV der er EISA vinder,men det behøver jeg vist ikke,at  uddybe er tilfældigt . .

Der kan være mange gode grunde til at købe Philips, - jeg føler mig bare 100 procent overbevist om,at der i alle prisklasser findes produkter med bedre billedkvalitet end Philips .

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes