Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 03:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: NAD T744 erfaringer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 03 Februar 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Nådada - nu er T744 pillet af hifiklubbens hjemmeside.

Så må den jo være udgået...

den har jo også været med relativt længe i forhold til en a/v receivers gns. Men det kan være den dukker op igen, et par af de større denon forstærkere har været væk i en periode og kommet tilbage (sandsynligvis vedligeholdelse af siden)

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

Spencer skrev:
Nådada - nu er T744 pillet af hifiklubbens hjemmeside.

Så må den jo være udgået...

den har jo også været med relativt længe i forhold til en a/v receivers gns. Men det kan være den dukker op igen, et par af de større denon forstærkere har været væk i en periode og kommet tilbage (sandsynligvis vedligeholdelse af siden)

Synd for Hifiklubben, at de nu mister omsætning for kr. 3000,- fra mig.
Når de fjerner receiveren fra deres hjemmeside, så vil de ikke sælge den til mig.

db89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 13:54 | IP-adresse registreret  

markedschefen fra Hifiklubben i DK har tidligere på deres forum, det var dog angående B&W, udtalt at de modeller som de ikke ved hvornår de kan få på lager igen fjerner de indtil de ved hvornår de kan få dem. Men NAD kommer jo her om måske max 3 måneder med nye modeller og så kunne det tænkes at de derfor har stoppet produktionen af T744'eren. Efter min mening ville det nu heller ikke give den store mening at have et produkt i webshoppen som måske var udgået af produktion eller som man ikke anede hvornår kom.
Til top Vis db89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af db89

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

db89 skrev:
markedschefen fra Hifiklubben i DK har tidligere på deres forum, det var dog angående B&W, udtalt at de modeller som de ikke ved hvornår de kan få på lager igen fjerner de indtil de ved hvornår de kan få dem. Men NAD kommer jo her om måske max 3 måneder med nye modeller og så kunne det tænkes at de derfor har stoppet produktionen af T744'eren. Efter min mening ville det nu heller ikke give den store mening at have et produkt i webshoppen som måske var udgået af produktion eller som man ikke anede hvornår kom.

Ok - ham jeg talte i telefon med, fra Slagelseafdelingen, sagde at NAD først kom med de nye modeller om 9 mdr. tid.

Måske han bare ville sælge mig den 744 de har i butikken.
Jeg venter på de nye modeller, hvis de kommer om 3 mdr.

db89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 14:11 | IP-adresse registreret  

Jeg vil intet garantere omkring datoer, kan også være jeg har rodet nogle af modellerne sammen. Men ifølge udtalelserne på deres forum vil nogle af de forskellige nye modeller fra NAD komme. Afløseren til C372 skulle komme enten midt i den her måned eller sidst i den, og afløseren for den gamle M15 skulle komme i løbet af et par måneder. Så kan desværre godt være at nogle at surroundforstærkerne først kommer om 9 måneder, forhåbentligt ved de selv bedst hvornår de kommer. Men bliver interessant at se hvad de nye modeller kommer til at byde på.
Til top Vis db89's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af db89

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret  

db89 skrev:
Jeg vil intet garantere omkring datoer, kan også være jeg har rodet nogle af modellerne sammen. Men ifølge udtalelserne på deres forum vil nogle af de forskellige nye modeller fra NAD komme. Afløseren til C372 skulle komme enten midt i den her måned eller sidst i den, og afløseren for den gamle M15 skulle komme i løbet af et par måneder. Så kan desværre godt være at nogle at surroundforstærkerne først kommer om 9 måneder, forhåbentligt ved de selv bedst hvornår de kommer. Men bliver interessant at se hvad de nye modeller kommer til at byde på.

Hvis de smider en god scaler i nogle af de billigere receivere, kan de godt lokke mig en prisklasse eller to op.

Derfor glæder jeg mig også en smule, til at se hvad de næste modeller kan byde på.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes