Emne: Alt for skrap censur her ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Geeks skrev:
Mastervol skrev:
Geeks skrev:
Mastervol skrev:
Siden sidste redaktionsmøde har vi bestræbt os på at håndtere forhandlerkritik på en anden måde. Det vi gør, er at lukke tråden når den saglige kritik er blevet fremlagt og derefter genåbnes den hvis/når modparten henvender sig og ønsker at besvare den.
|
|
|
Gælder det kun negativ kritik, eller også hvis nogen roser en forhandler? Umiddelbart ser det nemlig ud til kun at gælde negativ kritik, hvorimod positiv kritik får lov at køre så længe det skal være. Og i så fald hører det vel ind under det man kalder censur.
|
|
|
Ja, det gælder primært forhandlerkritik af den negative slags. Det gør det ikke fordi vi udøver censur, men fordi vi har vurderet at det er påkrævet når kritikken bliver negativ og ikke når den er positiv. Det er vel samme grund til at man ikke sender en fredsmægler til lande der her gode forhold til hinanden, trådene udvikler sig nemlig næsten aldrig negativt.
|
|
|
Med andre ord: Man må gerne rose producenterne, men ikke kritisere dem. Hvad skal vi lige kalde det, hvis ikke det er censur??
Hvad med om I kom ud af busken, og lagde kortene på bordet? Hvordan kan det være, at et seriøst forum slet ikke finder det værd at nævne, at det nu er dokumenteret, at en dansk high end producent, opgiver data de slet ikke kan overholde. Burde sådan et forum netop ikke være stedet hvor man kunne formidle dette til et så bredt publikum som muligt? Faktisk mener jeg, at Jeres redaktion burde være dem der tog sagen op, og dermed viste at de var kritiske i denne branche, og ikke bare taler producenterne efter munden.
Har I overvejet, at den eneste der vinder på at I censurerer disse nu dokumenterede falske oplysninger, er manden der står bag dem. Og dem der taber er alle de af Jeres brugere, for hvem i "hemmeligholder" informationen om denne information. |
|
|
Nu ikke flere ubegrundede beskyldninger. Læs mit indlæg ovenfor: (og nedenfor) ___________________ Siden sidste redaktionsmøde har vi bestræbt os på at håndtere
forhandlerkritik på en anden måde. Det vi gør, er at lukke tråden når
den saglige kritik er blevet fremlagt og derefter genåbnes den hvis/når
modparten henvender sig og ønsker at besvare den. Det
gør vi fordi debatten alt for ofte har været mudret og useriøs, der er
simpelthen så mange der førhen har kommenteret på dem uden at vide
noget om emnet og det gavner ingen af parterne og giver en grumset
diskussion om emnet. Derudover diskuterer vi altså ikke
personsager herinde, hvadenten det gælder advarsler, udelukkelser eller
hvorvidt KvK skal ind på forum igen. Sagen her er så dyb at hvis
vi åbnede op for fri diskussion på forum, ville det uden tvivl løbe
helt af sporet. Hele ideen med overhovedet at lade kritik af
forhandlere blive fremvist her på forum, er jo en service til brugerne
og den der har noget i klinch med forhandleren. Så enten
kommer tråden til at virke som et middel til at få "offer" og
forhandler til at mødes, eller også vil det fungere som en skræmmetråd
hvis ikke forhandleren melder sig med en kommentar. I begge tilfælde
vinder brugeren, vi mener bare at der skal være en balancegang så både
"offer" og forhandler får plads og ro i tråden til at komme med deres
saglige argumenter og eventuelt mødes over et kompromis. Så vi
har altså tænkt over tingene og mener at denne måde, indtil videre, er
den generelt bedste måde at håndtere forhandlerkritik på. ________________
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja debatten ruller der ud af, i aftes prøved ja at start en tråd om hvor hvidt det var rimelig at kvk var smidt ud af forumet, da jeg entlig syntes at han måske ikke har fået en rimelig behandling, da alle nu kan se at han entlig havde ret. Det tog 6 min efter jeg startede tråden, så havde administrator gruppen lukket tråden, det er vist nogle være konger  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Ja debatten ruller der ud af, i aftes prøved ja at start en tråd om hvor hvidt det var rimelig at kvk var smidt ud af forumet, da jeg entlig syntes at han måske ikke har fået en rimelig behandling, da alle nu kan se at han entlig havde ret. Det tog 6 min efter jeg startede tråden, så havde administrator gruppen lukket tråden, det er vist nogle være konger |
|
|
Han fik da vist en mere end rimelig behandling, for han fik da lov til at overtræde dette forums regler meget meget længe inden de endelig vippede ham ud for at køre hetz... PS. prøv at læse mit indlæg nederst side 3 i denne tråd. Måske det giver et mere nuanceret billede af, at vi faktisk ikke har fået afklaret noget om hvorvidt KvK havde ret, eller ej...
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Ja debatten ruller der ud af, i aftes prøved ja at start en tråd om hvor hvidt det var rimelig at kvk var smidt ud af forumet, da jeg entlig syntes at han måske ikke har fået en rimelig behandling, da alle nu kan se at han entlig havde ret. Det tog 6 min efter jeg startede tråden, så havde administrator gruppen lukket tråden, det er vist nogle være konger |
|
|
Du burde læse retningslinjerne engang. Der står nemlig at vi ikke diskuterer personsager offentligt. Hvis du vil kalde os diktatorer fordi vi opretholder retningslinjerne, så må det stå helt for din egen regning. Edit: Forresten er det sagen uvedkommende om han havde ret eller ej, det var ikke derfor han røg ud.
|
| Til top |
|
| |
Geeks Udelukket fra forum

Dobbeltprofil:
Bruger siden: 15 November 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
Geeks skrev:
|
Der er vel ikke så meget at diskutere. Efter at have læst alt hvad der er offentliggjort i denne sag kan jeg konstatere, at det er Densen der har slæbt kvk i retten, fordi han er kommet med usande påstande om Densens produkter, hvilket vel har skadet salget. Densen har selv accepteret den målestandard der er benyttet, og den har vist, at den forstærker Densen påstår kan levere 2 x 120 watt i 4 ohm, i virkeligheden ikke engang kan levere en tiendedel. Altså under 12 watt.
Nu begynder folk så at tvivle på at kvk har ret, fordi sagen er trukket tilbage. Og dette forstår jeg ikke. Da jeg havde jura, var det ikke muligt for sagsøgte at frafalde sagen. Tænk hvis en anklaget bankrøver, blot kunne vælge at frafalde sagen imod ham selv .
Der er kun en mand der kan trække sagen tilbage, og det er Thomas Sillesen fra Densen, idet det er ham der har indledt den. Når man så har læst hele historien, og set at Thomas Sillesen bliver sat noget så grusomt på plads af syn og skønsmanden (der i tilsyneladende i modsætning til Thomas Sillesen har en ingeniøruddannelse), er der vel ikke så meget at være i tvivl om.
Thomas Sillesen har trukket sagen tilbage, fordi han vidste at han ikke havde ret (Eller måske vidste han det ikke, men lærte det først da han læste rapporten, udført af en ingeniør).
Uanset hvad, synes jeg det er mehet interessant at få diskuteret. Dette er et forum for Hifi, hvor brugere opsøger viden om Hifi. Og hvis ikke det var her man skulle kunne få sådan viden, om producenter der opgiver forkerte specifikationer, ved jeg ikke hvor. Lad os få sagen frem i lyset. Jeg mener ikke en side som denne, har til opgave at forsøge at undgå, at brugere får denne viden. Nærmere tværtimod.
|
|
|
Enig i noget af det, ikke i andet... Enig i, at da det er Densen, der har rejst sagen, så er det også kun Densen, der kan trække den tilbage... Uenig i, at det er ''bevist'' at forstærkeren kun leverer 12W, og at producenten herved oplyser forkerte effektangivelser.
Note: Som jeg forstår dit indlæg kvalificerer det ens holdninger, hvis man er ingeniør. Her kan jeg så oplyse, at jeg -blandt andre uddannelser- er svagstrømsingeniør...
Hvis udgangseffekten på den pågældende forstærker under syn og skøn havde været målt på samme måde, som alle hifi producenter og alle hifi magasiner udfører deres målinger, så havde vi jo helt sikkert set en meget højere udgangseffekt, end de 12W. Det går jeg ud fra at alle vel er enige om?
Der findes en standard målemetode som udgangseffekt skal måles/opgives efter, og denne følges givetvis af de fleste. Det er IKKE den målemetode, der er brugt i forbindelse med syn og skøn! Lad mig give en analogi til noget med biler...
Tophastigheden skal måles på en given bil. Producenten har selv målt tophastigheden og angiver denne til 200 km/t. Dette er målt, som man normalt måler en tophastighed hvilket vil sige, at den samme strækning gennemkøres i begge retninger inden for et givent tidsrum og tophastiheden udledes som gennemsnitshastigheden af de to kørsler.
Så kommer der en syns og skønsmand ind i billedet, som skal måle tophastigheden på bilen: Han finder så en standard, som skal bruges til at teste, hvor hurtigt en 4WDRIVE kan køre op ad en mudret bjergside med en stigningsprocent på 28%. Resultatet bliver en tophastighed på 12km/t...
Det er nøjagtigt sådan det er foregået i denne sag, og som anført tidligere i tråden ved vi derfor slet ikke, hvad bilens tophastighed er på flad vej, for det målte syns og skønsmanden ikke = På tilsvarende vis aner vi ikke, om de 120W i 4 ohm er overholdt, eller ej, da det ikke er blevet målt...
Og igen, som tidligere anført, kommer vi derfor ikke til sagens kerne, der ville være at få prøvet, om KvK's hetz var lovlig, eller ulovlig. Virkelig ærgeligt, at sagen faldt på en forkert målemetode, og VIRKELIG dumt, hvis det vitterligt er rigtigt, at Densen har godkendt denne målemetode...
|
|
|
Man kan sige hvad man vil, men Densen har selv accepteret denne målemetode. Kigger man på eks en Densen B110, så er noget af det man bemærker som en væsentlig forskel fra andre forstærkere der opgives til 2 x 120 watt, at B110 ikke har nogen køleplader. Og så er der ikke så meget at sige til, at den ikke kan tåle at levere noget havre.
Men nu er det jo ikke det eneste der er smuttet hos Densen.
- Der var noget med en forstærker der kørte klasse-A op til 40 watt, hvilket så viste sig at være forkert.
- Så var der B110 der ikke kunne levere 120 watt, men kun knap 12 watt.
- Så var der CD-afspilleren der kunne levere 6 watt klasse-A, hvilket var forkert. Men det var bare en lille fejl, som så godt nok kom til at gå igen i samtlige modeller.
Så var der også en forforstærker, der ligeledes heller ikke kunne give de 6 watt klasse-A den var opgivet til.
Meget mystisk med alle disse smuttere. Men det er vel hvad man kan forvente, når man lader en økonom lege udviklingsingeniør. Gad vide om det også er en smutter, at der overhovedet kommer lyd ud af en B110?
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pt. har vi 3 aktive moderatore på forum, mig selv, Mastervol og Administrator. Vi skal holde hus og få brugerne til at rette sig efter retningslinjerne. I den her weekend er de to afsted til messe, så har vi mig tilbage. Hvor sjovt tror i det er at forsøge at holde det her foretagende bare en lille smugle pænt og ordentligt? hvor meget konge tror i at det får en til at føle sig? Jeg har lagt rigtig mange frivillige timer på det her site, og hver gang der er nogen der syntes at de får p***et på deres sukkermad kommer den her omgang. Personligt gider jeg ikke mere, nu har jeg også holdt til det i 2 år. Pris jer lykkelige for at der er nogen der gør, selv om de nu kun er 2! tilbage.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten er der jo en grund til at vi kommer til de forskellige messer, I er jo mere end velkomne til at komme forbi og æde vores bolcher og lufte Jeres kritik. Om den så er positiv eller negativ, så standen censurfri.
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som om hifi4all er ved at falde fra hinanden. Drop nu bare jeres brok og nyd hifi4all som det skal. Moderatorne og adminstrator gør dette af egen fri vilje og uden betaling. Hvis alle bare fulgte retningslinjerne ville der ikke have været brok fra hifi4alls side.
Hør noget musik og skriv om det istedet!
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Pt. har vi 3 aktive moderatore på forum, mig selv, Mastervol og Administrator. Vi skal holde hus og få brugerne til at rette sig efter retningslinjerne. I den her weekend er de to afsted til messe, så har vi mig tilbage. Hvor sjovt tror i det er at forsøge at holde det her foretagende bare en lille smugle pænt og ordentligt? hvor meget konge tror i at det får en til at føle sig? Jeg har lagt rigtig mange frivillige timer på det her site, og hver gang der er nogen der syntes at de får p***et på deres sukkermad kommer den her omgang. Personligt gider jeg ikke mere, nu har jeg også holdt til det i 2 år. Pris jer lykkelige for at der er nogen der gør, selv om de nu kun er 2! tilbage.
|
|
|
Jeg forstår dig i dén grad..! Personligt kunne jeg IKKE holde ud at arbejde med noget relateret hifi branchen, og jeg kunne da slet ikke klare at moderere et hifi fora. Der er bare ikke nogen hobby, som trækker så mange kværulanter som denne... PS... Men du har nu nogle fede øre-bøffer  (har selv et 4040 system)...
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi er ikke ved at falde fra hinanden, det er lidt dumt at begynde at sige. Zorglub har ikke været aktiv moderator i et halvt år indtil i dag.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
Det lyder som om hifi4all er ved at falde fra hinanden. Drop nu bare jeres brok og nyd hifi4all som det skal. Moderatorne og adminstrator gør dette af egen fri vilje og uden betaling. Hvis alle bare fulgte retningslinjerne ville der ikke have været brok fra hifi4alls side.
Hør noget musik og skriv om det istedet! |
|
|
Jeps lad os få nogle bolcher og facts på glittet papir fra producenterne. __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
| Vi er ikke ved at falde fra hinanden, det er lidt dumt at begynde at sige. Zorglub har ikke været aktiv moderator i et halvt år indtil i dag. |
|
|
Det var nu ikke pga. Zorglub jeg sagde det, mere det han nævnte som i virkeligheden er rigtigt. Måske lidt dårligt formuleret.. Det jeg mente er at hvis brugerne bliver ved med dette l**tebrok hvem siger så I gider mere.
|
| Til top |
|
| |
gl.jas Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1469
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
|
|
|
Ærgligt at du ikke fortsætter. Jeg billiger på alle måder jeres stil/linie, hvilket har resulteret i et forum med anstændig tone og hifi-focuserende indlæg. Savner dog Kubikkens hifi-erfaring!
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske man burde lave et forum der hedder børnehaven. Så kan folk brokke sig alt det de vil derinde, uden moderering. Men hov, vi har jo allerede et fora(eller havde ihvertfald) hvor du kan skrive næsten som du vil. Dette har lige ændret navn til Nerds.dk, måske fordi de bla. har fundet ud af at folk ikke benytter et forum hvor de bliver svinet grundet manglende moderering fra admin.
Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
MortenB Forum Bruger

Tidl. TRX850
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Geeks skrev:
TRX850 skrev:
Geeks skrev:
|
Der er vel ikke så meget at diskutere. Efter at have læst alt hvad der er offentliggjort i denne sag kan jeg konstatere, at det er Densen der har slæbt kvk i retten, fordi han er kommet med usande påstande om Densens produkter, hvilket vel har skadet salget. Densen har selv accepteret den målestandard der er benyttet, og den har vist, at den forstærker Densen påstår kan levere 2 x 120 watt i 4 ohm, i virkeligheden ikke engang kan levere en tiendedel. Altså under 12 watt.
Nu begynder folk så at tvivle på at kvk har ret, fordi sagen er trukket tilbage. Og dette forstår jeg ikke. Da jeg havde jura, var det ikke muligt for sagsøgte at frafalde sagen. Tænk hvis en anklaget bankrøver, blot kunne vælge at frafalde sagen imod ham selv .
Der er kun en mand der kan trække sagen tilbage, og det er Thomas Sillesen fra Densen, idet det er ham der har indledt den. Når man så har læst hele historien, og set at Thomas Sillesen bliver sat noget så grusomt på plads af syn og skønsmanden (der i tilsyneladende i modsætning til Thomas Sillesen har en ingeniøruddannelse), er der vel ikke så meget at være i tvivl om.
Thomas Sillesen har trukket sagen tilbage, fordi han vidste at han ikke havde ret (Eller måske vidste han det ikke, men lærte det først da han læste rapporten, udført af en ingeniør).
Uanset hvad, synes jeg det er mehet interessant at få diskuteret. Dette er et forum for Hifi, hvor brugere opsøger viden om Hifi. Og hvis ikke det var her man skulle kunne få sådan viden, om producenter der opgiver forkerte specifikationer, ved jeg ikke hvor. Lad os få sagen frem i lyset. Jeg mener ikke en side som denne, har til opgave at forsøge at undgå, at brugere får denne viden. Nærmere tværtimod.
|
|
|
Enig i noget af det, ikke i andet... Enig i, at da det er Densen, der har rejst sagen, så er det også kun Densen, der kan trække den tilbage... Uenig i, at det er ''bevist'' at forstærkeren kun leverer 12W, og at producenten herved oplyser forkerte effektangivelser.
Note: Som jeg forstår dit indlæg kvalificerer det ens holdninger, hvis man er ingeniør. Her kan jeg så oplyse, at jeg -blandt andre uddannelser- er svagstrømsingeniør...
Hvis udgangseffekten på den pågældende forstærker under syn og skøn havde været målt på samme måde, som alle hifi producenter og alle hifi magasiner udfører deres målinger, så havde vi jo helt sikkert set en meget højere udgangseffekt, end de 12W. Det går jeg ud fra at alle vel er enige om?
Der findes en standard målemetode som udgangseffekt skal måles/opgives efter, og denne følges givetvis af de fleste. Det er IKKE den målemetode, der er brugt i forbindelse med syn og skøn! Lad mig give en analogi til noget med biler...
Tophastigheden skal måles på en given bil. Producenten har selv målt tophastigheden og angiver denne til 200 km/t. Dette er målt, som man normalt måler en tophastighed hvilket vil sige, at den samme strækning gennemkøres i begge retninger inden for et givent tidsrum og tophastiheden udledes som gennemsnitshastigheden af de to kørsler.
Så kommer der en syns og skønsmand ind i billedet, som skal måle tophastigheden på bilen: Han finder så en standard, som skal bruges til at teste, hvor hurtigt en 4WDRIVE kan køre op ad en mudret bjergside med en stigningsprocent på 28%. Resultatet bliver en tophastighed på 12km/t...
Det er nøjagtigt sådan det er foregået i denne sag, og som anført tidligere i tråden ved vi derfor slet ikke, hvad bilens tophastighed er på flad vej, for det målte syns og skønsmanden ikke = På tilsvarende vis aner vi ikke, om de 120W i 4 ohm er overholdt, eller ej, da det ikke er blevet målt...
Og igen, som tidligere anført, kommer vi derfor ikke til sagens kerne, der ville være at få prøvet, om KvK's hetz var lovlig, eller ulovlig. Virkelig ærgeligt, at sagen faldt på en forkert målemetode, og VIRKELIG dumt, hvis det vitterligt er rigtigt, at Densen har godkendt denne målemetode...
|
|
|
Man kan sige hvad man vil, men Densen har selv accepteret denne målemetode. Kigger man på eks en Densen B110, så er noget af det man bemærker som en væsentlig forskel fra andre forstærkere der opgives til 2 x 120 watt, at B110 ikke har nogen køleplader. Og så er der ikke så meget at sige til, at den ikke kan tåle at levere noget havre.
Men nu er det jo ikke det eneste der er smuttet hos Densen.
- Der var noget med en forstærker der kørte klasse-A op til 40 watt, hvilket så viste sig at være forkert.
- Så var der B110 der ikke kunne levere 120 watt, men kun knap 12 watt.
- Så var der CD-afspilleren der kunne levere 6 watt klasse-A, hvilket var forkert. Men det var bare en lille fejl, som så godt nok kom til at gå igen i samtlige modeller.
Så var der også en forforstærker, der ligeledes heller ikke kunne give de 6 watt klasse-A den var opgivet til.
Meget mystisk med alle disse smuttere. Men det er vel hvad man kan forvente, når man lader en økonom lege udviklingsingeniør. Gad vide om det også er en smutter, at der overhovedet kommer lyd ud af en B110? |
|
|
Som du jo udemærket selv ved (eller kan læse af syns og skønsrapporten), så har Kl A opgivelsen på 40W intet med sagen at gøre. Desuden tror jeg heller ikke, at Hr. Skallepande på nogen som helst måde påberåber sig at være udviklingsingeniør, hvor har du det fra? Fra KvK? Der står ikke i syn og skøn, at Hr. Sillsen skulle have udviklet produkterne. Jeg ved ikke, om du kender sagsforløbet i sådan noget som dette, men syns- og skønshandlingen er så og sige bare en indledende runde til selve ''sagen''. Og sagen -hvis den var blevet prøvet- ville have handlet om, hvorvidt det var lovligt, eller ulovligt for KvK og medløbere at køre den hetz de gjorde. Men nu kom selve ''sagen'' jo desværre aldrig i gang fordi alt blev forplumret i indledende runde. Derfor får vi hverken svar på, om KvK og medløberes hetz var lovlig, eller om Densens markedsføring er lovlig, eller ulovlig... Densen har som jeg ser det lavet et enormt selvmål ved ikke at specificere andet end ''måling af tophastighed'' for at bruge bilanalogien fra før, og derved har de åbnet op for -og åbenbart godkendt- den efterfølgende fadæse med, at der blev målt tophastigheden op ad en mudret bjergside med en stigning på 28%. Hvem så end, der kan bruge det resultat til noget som helst...
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
dan a. skrev:
|
|
Du burde læse retningslinjerne engang. Der står nemlig at vi ikke diskuterer personsager offentligt. Hvis du vil kalde os diktatorer fordi vi opretholder retningslinjerne, så må det stå helt for din egen regning.
Edit: Forresten er det sagen uvedkommende om han havde ret eller ej, det var ikke derfor han røg ud.
|
|
|
Der er ingen tvivl om kvk,s måde at ydtrykke sig på var over stregen og det burde give ham advarsler, på den anden side så vil jeg nok osså blive sur hvis nogen skrev at det ikke var rigtig det jeg havde skrevet og jeg selv var 100 % sikker i min sag, som mange ved, så kan man hurtig komme til at skrive ting man ikke burde, når man er vred. __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
osse roser til hifi4all herfra ...brokkehoveder skal
vel være plads til,men det kan sgu være for meget
nogle gange....mere rock n roll tak......
|
| Til top |
|
| |
Jan Graffo Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Zorglub Du skal ikke tage tingene tungere, end vi andre gør. Du skal selvfølgelig blive ombord.  __________________ "There's no substitute for experience"
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
@ Zorglub: Håber du om ikke andet, finder lysten til at deltage som menig medlem sammen med os andre 
__________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
| Der er blevet målt udgangseffekt over 4 timer med afsættelse af fuld udgangseffekt...!!!!!! Den standard, som er målt efter er beregnet til at checke strømforsyningens stabilitet/temperatur ved en sådan langtidsbelastning. Standarden er IKKE beregnet til at måle en forstærkers udgangseffekt efter. |
|
|
Hvordan måler man så efter din/andres mening udgangseffekt? En test ved 1/3 effekt, kan jo ikke bruges til at måle udgangseffekt, men kun langtidsstabilitet. En af mine bøger nævner en "DIN-prøve" hvor forstærkeren skal kunne levere fuld effekt i 10 minutter. Er det så den "officielle" metode? Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|