| Forfatter |
|
Jan Graffo Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke nogen skulle sætte sig ned og tænke sig lidt om, inden der kommer flere beskyldninger, som kan resultere i sagsanlæg eller udelukkelse. Hvis man har sagligt velfunderede indvendinger mod det fremlagte, så kom med dem, det andet fører vist ikke til mere afklaring, højst til afsmidning.  __________________ "There's no substitute for experience"
|
| Til top |
|
| |
rohs Udelukket fra forum

Dobbeltprofil
Bruger siden: 23 August 2008 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 79
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige et afsnit mere, i Densens manipulerende forsøg på at begrænse skaderne:
Prøv at kigge under "Press" på Densens hjemmeside. her kan man finde en hel masse anmeldelser, af Densens produkter. De er pænt sorteret efter model, hvilket er ret genialt, så man hurtigt kan finde noget om den model man søger.
Og pudsigt nok er samtlige anmeldelser om B-110 og B-350 forsvundet. Kom så TRX-850. Lad os høre din forklaring på dette . Det må helt sikkert være fordi kvk har bedt om nåde!
Jeg forstår ham måske godt. Densen rater forvrængning til mindre end 0,05%, men det er der vist ikke ret mange test's der har kunnet bekræfte. Men det er nok bare endnu en smutter i marketingsafdelingen. Eller også tager alle testerne fejl, ligesom syn og skønsmanden. Faktisk tror jeg Densen er den eneste i verden der har ret . Men alligevel meget mærkeligt, at disse anmeldelser pludselig forsvinder fra Densens hjemmeside, ikke??
|
| Til top |
|
| |
Gammelsmølf Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 243
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Grundloven står der, at cencur aldrig må genindføres i Danmark. Man står til regnskab personligt for, hvad man skriver. Skriver jeg f.eks et læserbrev i Ekstrabladet, hvori jeg kalder personer diverse grimme ting eller fremsætter nogle usandheder, ja så er det mig der hænger på problemet! Disse personer kan, såfrem de føler sig forulempet, gå til domstolene. Her vil der så komme en afgørelse på tvisten.
HIFI4ALL har en klar politik på området. Det er Deres mening. Jeg mener, det er forkert at cencurere indlæg. Det kvæler debatten. Tager HIFI4ALL parti i nogle tilfælde? Bliver producent X kritiseret? Skal skribent Y så have et gok i hovedet? Jeg mener det er en forfejlet politik!!
HVEM ER I LOMMEN PÅ HVEM? En grim tanke, men ikke langt borte!
mvh
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 11:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klag til ombudsmanden, er sikker på han vil være, endog meget lydhør over for, de gentagende forsøg på knægtelsen af ytringsfriheden på denne sidde..Men måske i skulle skrive i eget navn som udgangspunkt.Hvad er det værd som læser, når man ikke aner hvem budskabet er fra ?.
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
TRX850 skrev:
| Eller sagt på en anden vis; hvis han ikke kan multitaske, så må Poul halvpris bruge væsentligt mere end 13 timer i døgnet på at læse/kommentere tråde, som for ham må være aldeles inderligt ligegyldige, da han jo ikke deltager i dem... Nå, pyt med det; endnu engang tak til den kære Poul halvpris... |
|
|
Ja... Det er sjovt som Poul gang på gang vælger at bruge tid og spalteplads på debatter, som han kun vælger at 'deltage' i vha. envejs-kommunikation fra sit skjul!
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
TRX850 skrev:
| Eller sagt på en anden vis; hvis han ikke kan multitaske, så må Poul halvpris bruge væsentligt mere end 13 timer i døgnet på at læse/kommentere tråde, som for ham må være aldeles inderligt ligegyldige, da han jo ikke deltager i dem... Nå, pyt med det; endnu engang tak til den kære Poul halvpris... |
|
|
Ja... Det er sjovt som Poul gang på gang vælger at bruge tid og spalteplads på debatter, som han kun vælger at 'deltage' i vha. envejs-kommunikation fra sit skjul! 
|
|
|
Du kan frit skrive på hans forum .Så kan du få den begge veje.
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
Anda8000 skrev:
TRX850 skrev:
|
|
|
|
|
Du kan frit skrive på hans forum .Så kan du få den begge veje. |
|
|
Nu ikke fordi jeg gider - Tænker bare på de gentagende gange han har valgt/vælger at kommentere tråde på dette forum, selvom han får det til at virke som om det ikke 'interesserer' ham...
|
| Til top |
|
| |
Jan Graffo Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 17 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som starter af denne tråd vil jeg sige, at det nu har vist sig, at der alligevel ikke er så skrap censur her på stedet, som jeg lagde ud med at mene. Og at en sag var mere indviklet end som så. Jeg er ikke i tvivl om, at debatten om Densen vil fortsætte både her og i andre tråde, men det vil vel være rimeligt at gøre det i tråden Punktum, som Thomas Sillesen har lagt op. Have a nice day  __________________ "There's no substitute for experience"
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Graffo skrev:
Som starter af denne tråd vil jeg sige, at det nu har vist sig, at der alligevel ikke er så skrap censur her på stedet, som jeg lagde ud med at mene. Og at en sag var mere indviklet end som så. Jeg er ikke i tvivl om, at debatten om Densen vil fortsætte både her og i andre tråde, men det vil vel være rimeligt at gøre det i tråden Punktum, som Thomas Sillesen har lagt op.
Have a nice day

|
|
|
Hvis den linie der er lagt af moderatorerne i denne tråd, er hifi4all's nye stil, så tror jeg at mange af de gamle debattører, der længe ikke har orket at starte en tråd om rørforstærkere eller glemte guldklumper indenfor vinylverdenen, måske vil vende tilbage og deltage i debatten.  Man kan jo håbe...  Udsigten til at en tråd alligevel hastigt vil blive lukket, er hæmmende for motivationen til at påbegynde tråden. Lidt længere snor, vil motivere til mere spændende emner. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
rohs Udelukket fra forum

Dobbeltprofil
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
rohs skrev:
|
Se lige her: http://gratisupload.dk/download/17916/
Der er bl.a. en test af en B-150, hvor der måles en thd på 0,21%. Det er oget fra de 0,05% Densen opgiver. Gad vide hvem der tager fejl?
Måske Densen i stedet for at slette alle de tests de har liggende, der modsiger de lidt optimistiske data opgivelser, skulle overveje at rette lidt i de opgivne data.
|
|
|
Jeg skal lige forstå en ting.Du oploader alle de papirer Du for fra Søren Nielsen, der er udelukket fra dette forum .
Så Kvk er afsender af dette indlæg ?.
|
| Til top |
|
| |
LeUneBete Udelukket fra forum

Dobbeltprofil: Cujo
Bruger siden: 17 November 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 46
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
Der er bl.a. en test af en B-150, hvor der måles en thd på 0,21%. Det er oget fra de 0,05% Densen opgiver. Gad vide hvem der tager fejl?
Måske Densen i stedet for at slette alle de tests de har liggende, der modsiger de lidt optimistiske data opgivelser, skulle overveje at rette lidt i de opgivne data.
|
|
|
Jeg skal lige forstå en ting.Du oploader alle de papirer Du for fra Søren Nielsen, der er udelukket fra dette forum .
Så Kvk er afsender af dette indlæg ?. |
|
|
Kvk er ikke brugeren så et selvsigende svar er NEJ
|
| Til top |
|
| |
rohs Udelukket fra forum

Dobbeltprofil
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Jeg er ikke kvk, og bliver det nok heller aldrig . Det ville ihvertfald kræve nye teknologiske tiltag på det biokemiske område. Men det kan selvfølgelig være der er nogle vestjyder, der kan hjælpe med at finde på nogle sjove opgivelser på dette område. Jeg har mødt kvk et par gange, i forbindelse med hans NAD3020 eksperimenter, og det har været rigtig sjovt. Det kunne faktisk være sjovt, hvis nogen havde haft en Densen forstærker med til disse eksperimenter.
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
rohs skrev:
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Jeg er ikke kvk, og bliver det nok heller aldrig . Det ville ihvertfald kræve nye teknologiske tiltag på det biokemiske område. Men det kan selvfølgelig være der er nogle vestjyder, der kan hjælpe med at finde på nogle sjove opgivelser på dette område. Jeg har mødt kvk et par gange, i forbindelse med hans NAD3020 eksperimenter, og det har været rigtig sjovt. Det kunne faktisk være sjovt, hvis nogen havde haft en Densen forstærker med til disse eksperimenter.
|
|
|
Hvordan fandt du dette dokument ?.
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
Ok som TRX850 skriver, findes den A/B forstærker ikke der kontinuerligt kan afgive deres opgivet effekt.Oplys os i vores mørke uvidenhed Bassøe.
Og spørger du hvad TRX850 er uvidende om, kan jeg kun sige det må du vide da du kalder ham det  |
|
|
Måske hvilke regler der er juridisk gældende på området for produkter der skal sælges inden for EU's grænser.
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
LeUneBete skrev:
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det manglende svar fra rohs, på hvordan han fandt et dokument skrevet af Søren Nielsen, vil jeg tolke som jeg har ret i den reele afsender ikke er rohs ?.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
LeUneBete skrev:
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det manglende svar fra rohs, på hvordan han fandt et dokument skrevet af Søren Nielsen, vil jeg tolke som jeg har ret i den reele afsender ikke er rohs ?. |
|
|
Jeg kan da sagtens poste noget du har skrevet hvis du sender det til mig Det bliver jeg vel ikke til André af
|
| Til top |
|
| |
rohs Udelukket fra forum

Dobbeltprofil
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
LeUneBete skrev:
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det manglende svar fra rohs, på hvordan han fandt et dokument skrevet af Søren Nielsen, vil jeg tolke som jeg har ret i den reele afsender ikke er rohs ?.
|
|
|
Det er vel underordnet. Men det er ingen hemmelighed, at jeg har mødt kvk et par gange, hvilket jeg også har skrevet tidligere. Det er godt nok længe siden, men vi har da jævnligt mailet sammen. Og det er derigennem jeg har dette link.
Kan du så ikke fortælle mig, hvorfor du har så travlt med at holde hånden over en person/firma, der nu har papir på, at de specifikationer de lover, ikke er korrekte?
Hvorfor mon Densen skriver 0,05% thd, når der måles 0,21%? Hvorfor mon Densen kommer til at skrive 6 watt klasse-A på flere CD afspillere og forforstærker? Hvorfor mon de skriver 40 watt klasse-A på en effektforstærker. Når nu intet af det passer?
|
| Til top |
|
| |

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
LeUneBete skrev:
André Jensen skrev:
LeUneBete skrev:
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeg kan da sagtens poste noget du har skrevet hvis du sender det til mig Det bliver jeg vel ikke til André af
|
|
|
Næ men jeg bliver den reele afsender afbudskabet. get it.
Bin Laden har også lakajer 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 November 2008 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
LeUneBete skrev:
André Jensen skrev:
LeUneBete skrev:
André Jensen skrev:
rohs skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Næ men jeg bliver den reele afsender afbudskabet. get it.
Bin Laden har også lakajer  |
|
|
Det manglende svar fra rohs, på hvordan han fandt et dokument skrevet
af Søren Nielsen, vil jeg tolke som jeg har ret i den reele afsender
ikke er rohs ?. Nogle gange er det rart hvis folk selv ved hvad det er de skriver
|
| Til top |
|
| |