Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 17:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: dårligt tv? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 30 Oktober 2008 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

djaan skrev:
bøje skrev:

Er det en demo model du har købt, for jeg ville da være lidt nærvøs for at det ikke er indbrænding de der streger du nævner, grunden til jeg spørger om det er en demo model er fordi LE32R8 serien udgik tilbage i marts måned og så kunne det jo være at den havde kørt med et 4:3 billed eller lign. i lang tid!

MVh.

først og fremmest, tak for svarene

ja det var en demomodel til 4.500 så det var en fin pris. stregerne er ikke indbrændning for de er vandrette og bevæger sig. men jeg er da fortrøstningsfuld efter at have læst scart vs. lcd ikke er en heldig kombi. jeg regner med at købe en denon dvd med hdmi om nogle måneder

Taget i betragtning af at du kan købe en helt ny LE32A457 til 4500,- med bedre specs i expert så synes jeg ikke du har fået en god pris på en demo model, undskyld jeg skriver sådan det er ikke for at gøre dig ked af dit køb.

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

djaan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 November 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 30 Oktober 2008 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

bøje skrev:
djaan skrev:
bøje skrev:

Er det en demo model du har købt, for jeg ville da være lidt nærvøs for at det ikke er indbrænding de der streger du nævner, grunden til jeg spørger om det er en demo model er fordi LE32R8 serien udgik tilbage i marts måned og så kunne det jo være at den havde kørt med et 4:3 billed eller lign. i lang tid!

MVh.

først og fremmest, tak for svarene

ja det var en demomodel til 4.500 så det var en fin pris. stregerne er ikke indbrændning for de er vandrette og bevæger sig. men jeg er da fortrøstningsfuld efter at have læst scart vs. lcd ikke er en heldig kombi. jeg regner med at købe en denon dvd med hdmi om nogle måneder

Taget i betragtning af at du kan købe en helt ny LE32A457 til 4500,- med bedre specs i expert så synes jeg ikke du har fået en god pris på en demo model, undskyld jeg skriver sådan det er ikke for at gøre dig ked af dit køb.

nej men jeg tager det heller ikke negativt, og jeg har også skænket det en del tanker siden jeg købte, men det er vel for sent nu. jeg læste bare at den nye 450 serie skulle være en afløser for S-serien som er dårligere end R-serien, og nyprisen på mit r87 skulle vist være en hel del højere end 4500. 
jeg glæder mig i alt fald til at se hvad det kan, så må jeg se om jeg skal forblive skuffet over det

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes