Forfatter |
|
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 30 Oktober 2008 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er der endeli nyt igen eller den skulle gerne lande imorgen eller mandag  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 01 November 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
så kom min nye erhveret Pre hjem, tror sq ikke jeg har hørt musik på mit værelse før nu, K*** det er blevet godt nu  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 02 November 2008 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
selvom der ikke er meget respons skal der nu alligevel billeder til.

først en pakke

her er hva der var i en Primare P30
Kommentar er tilladt jeg bider ikke  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
finlytteren Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
Sendt: 03 November 2008 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad var det for noget med nye fronter???
Hvis det er Mahler, kan du vist godt sælge dine subs 
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 04 November 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
tror desværre Mahler er for store  har jeg måtte indse, men det bliver ikke en lille højtaler  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
Sendt: 04 November 2008 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal bruge nogle ordentlige højtalerstandere som kan give et stabilt og vibrationsdæmpende eller afkoblende underlag, det vil give et stort løft iforhold til dine træstativer.
mvh M
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 04 November 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
mercury: det er ikke træ, men stål
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 04 November 2008 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu fik jeg sat anlægget op på mine glas hylder, og det ser ikke godt ud  der skal nyt rack til da det thule og Primare er for dybt. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 04 November 2008 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
nu fik jeg sat anlægget op på mine glas hylder, og det ser ikke godt ud der skal nyt rack til da det thule og Primare er for dybt. |
|
|
vil da gerne se billeder anyhow... Skal du have nye højttalere, eller hur? Hvad skal du have såfremt? __________________ mvh
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 04 November 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
der kommer billeder senere i aften af det, så hvis du manglede nogle hylder mn1974 har jeg nogle snart tisalg
ang. højtaler der har jeg ikke bestemt mig endnu, går stadig og lytter, der så meget men en ting er sikkert det er gulvhøjtaler, om det er VA-Dali-B&W-Aurum Cantus ved jeg ikke har haft lyttet på Focal det var ikke nået som jeg bare sagde det måtte jeg have så det blev det ikke. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 06 November 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
her kom lige et opdate af hvordan det ser ud når de er sat op på mine glas hylder

som det ser ud, der er ikke plads bag blokken eller P30 og de stikker ud foran så nyt rack skal til det var ellers ikke meningen.
var lige forbi min lokale Kable guy. og fik følgende med hjem til prøve lytning

eftersigne skulle dreamcaster kablet være et super kabel, men havde sat mig for blue heaven så der måtte lige komme en battle imellem dem hvilke kable det skal være.
begge kabler er signal kabler (RCA) __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2008 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja så kom det gamle rack tilbage på plads, og det ser ikke så tosset ud endda
billeder kommer når der blevet ryddet helt op __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja så fik jeg lige taget nogle billeder:

fra venstre er Dreamcaster kablet som ikke er helt ringe, i midten BlueHeaven, som også er fantastisk . og til højre er mit nye kable til armen i min P2.

til venstre nedsert er mine PA100 thule blokke, de er afkoblet fra hinanden med 4 træ klodser, så de kan trække vejret,

her er så lige et overbliks billede, racket er ikke rykket ind på plads endnu da jeg jo har kabler på prøve og der bliver rykket rundt på det, samt jeg venter på at få taget mig sammen til at tage nogle kanal bakker med hjem til alle de kabler
Ris, Ros modtages gerne, __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 08 November 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 11 November 2008 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
men har også flere speaker på programmet,
idag købte jeg et Dreamcaster kabel til at forbinde cd med min P30, og der er bestilt blue heaven XLR til effekt til P30  __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 November 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
lad høre... hvilke speaker overvejer du?
kender ikke Dreamcaster, men synes blue heaven er et godt allround kabel... Rimeligt hul igennem, rimelig fast bas og en rimelig god dynamik... Dog uden at være i klasse med de bedste. Men uden tvivl et godt kabel!
Hvad er din oplevelse af Dreamcaster?
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 11 November 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dreamcaster: er et kabel som overrasker helt vildt, havde ikke forventet for meget af det, men min pusher sagdef at man blev overrasket og det blev man, lyden blev mere blød og dejlig at lytte til, havde først sat den mellem Pre og effekt, men der synes jeg Blue heaven gjore det bedre, så tog jeg og så dreamcaster mellem Pre og CD og der skete der ting og sager, og en kombination med Blue heaven så blev det helt kanon at lytte til. men nu skal der nok findes en bedre CD afspiller for lige at stramme "citronen" en ekstra tand glæder mig nu til XLR versionen af Blue heaven, hvordan det bliver skulle gerne komme i denne uge.
ang. speaker har jeg overvejet en del, Helicon, Aurum cantus, Vienna, B&W 800 serien havde lyttet til Focal også men det var ikke mig. __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 11 November 2008 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
om XLR giver bedre lyd, end RCA er vist et emne, der aldrig bliver diskuteret færdigt. Men XLR giver et par dB eller 6 ekstra ifht. RCA og det er jo for mange værd at tage med. Jeg kører selv balanceret hele vejen igennem, også til RIAA og CDspiller...
Jeg er selv ret glad for mine VA og har ikke planer om at skifte foreløbig. NÅR de engang skal skiftes ud, kunne det godt blive en kommende topmodel fra Acoustic Force. Glæder mig til at høre lidt forskelligt til messen i weekenden. Det kunne jo være at man faldt over noget andet, som også kunne bruges 
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 11 November 2008 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
okey glæder, mig til lytte til det, og mere hul igennem skader ikke __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
|
Til top |
|
|
sHaCk_kO Forum Bruger

|
Sendt: 12 November 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|