Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. juli 2024 | 08:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Udstillinger og messer
 HIFI4ALL Forum : Udstillinger og messer
Emne Emne: KT Radio messen flytter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ozzy24
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 September 2004
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 181
Sendt: 12 Oktober 2008 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

jeg var på kt messen i fredags. jeg er glad for jeg ikke kommer langvejs fra for at se på sådan en gang ligeguldigt l... syntes godt nok det var skuffende. martin logan og dynaudio spillede helt fint alt taget i betragtning , men de kan ikke opveje at resten bare er skod. syntes heller ikke der var nogen god stemning derude i de store beton haller . da det var på radison og koncerthuset syntes jeg det altid har været hyggeligt at gå rundt lure og lytte.  bortset fra det er jeg nu lidt forelsket i den nye dynaudio saphire . den er sgu flot . den skal jeg helt sikkert høre under  andre omstændigheder  

__________________
mit grej
højt=hjemmebyg (jbl og TAD enheder)
pre amp= copland
effect=hjemmebyg hypex
cdafspiller=wadia 850

Til top Vis ozzy24's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ozzy24
 
janw
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 September 2008
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 08:42 | IP-adresse registreret  

Jeg var på messen søndag og kan fuldt ud tilslutte mig koret af skuffede tilskuere.
Martin Logan var dog absolut et positivt indslag med deres uovertrufne lyd.
Mange af øvrige stande bar præg af, at producenterne/udstillerne åbenbart mener, at dårlig lyd kan skjules hvis blot lydtrykket er højt nok, og skærmen mindst 50 tommer.


__________________
janw
Til top Vis janw's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janw
 
Friman
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 608
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 11:29 | IP-adresse registreret  

Var der nogen der sagde falsk varebetegnelse????

Hifi & High End.... Hvor gemte de det henne??? Jeg følte mig godt nok taget ved næsen! Har ikke noget problem med at man laver en messe med 95% konsumvarer, men kunne man så ikke signalere på forhånd at man ændrer målgruppe????

Eneste positive:

  • SF Elipsa
  • SA demo
  • Nordost demo (som altid;-)
  • "Pølsevognen" udenfor (super frankfurtere;-)

Har altså svært ved at tilslutte mig, at CLX og Gemme var nogen positiv oplevelse. Da jeg var inde og høre CLXerne var det dynamikfattigt og synes lydbilledet klappede sammen med mindre man var i 100% sweetspot. Ved Gemme blev der på fornem vis demonstreret hvordan man kunne sætte lytterummet i svingninger?! Lidt svært og høre hvad højtalerne måske reelt kan byde på...

Når det er sagt, så er det selvfølgelig heller ikke optimale akustiske forhold der er at arbejde med, men jeg er bange for at man gør sig selv en bjørnetjeneste når man demonstrerer under så ringe forhold. Men det er selvfølgelig ikke min hovedpine...

Håber Kbh. bliver bedre i november. Det er i hvert fald sidste gang jeg spilder penge på at smutte over bæltet for at komme til messe. 




__________________
Mvh. friman
Til top Vis Friman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friman
 
proby
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 33
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

Jeg syntes nu ikke messen var hverken bedre eller dårligere end forventet.

udviklingen mod et bredere sortiment som inddrager alverdens elektronik, er vel en naturlig og forudsigelig konsekvens ved fussion af de to forretninger.

Mange klager over de akkustik mæssige forhold, hvilket jeg faktisk ikke helt forstår.

I sammenligning med de vilkår 90% af os har vores anlæg stående under(stuen i parcelhuset eks) så er de her forhold vel at fortrække, ikke mindst de størrelses mæssige dimensioner

jeg er ganske klar over at det kunne optimeres betydelig mere, men det er jo ikke korrekt at der var tale om total udæmpede lokaler. faktisk var rummene jo dæmpet med forskellige akkustik reguleringer i loftet og ikke mindst tæpper på gulvene osv.

Udover Martin Logan som de fleste nævner som en god oplevelse, fandt jeg også god lyd i rummet med Sonus Faber og ikke mindst Nordost med de små elac højtalere(Iøvrigt var der her en suveræn og inspirerende musikformidler i herren som demonstrerede anlægget)

 

Til top Vis proby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af proby
 
Evolator
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 340
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Var også en tur afsted i søndags fra Aalborg.

Har ikke i samme grad være så skuffet, som i år. Og brugt så kort tid på at kig.

Flere store mærker, hvis produkter slet ikke kom til sin ret, hvad stande angår. Når det drejer sig om hvad de kunne vise af anlæg m.m... De havde ofte et frimærke af en stand, som ikke retfærdig gjorde deres produkter. Dermed fik man bla. Ikke et ordentlig indtryg visuelt.

Nogle mærker var dog mere heldige, med egne rum.

Men hvis mere plads, er = hvad de kalder det. At samle mange mærke i en stor hal. Med små stande. Som ikke giver mulighed, for at lytte. Så finder jeg det en meget ! Uheldig måde, at gøre det på. 

Det var nemt at se, hvad de satsede på at fremvise. Skærme og spille consoller - pc. ect.

 



__________________
Mvh. Evolator. Må lyden være med jer. Så kan i lære det.
Til top Vis Evolator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evolator
 
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 240
Sendt: 13 Oktober 2008 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Hm! Har man her bevist vægtet hvor hovedparten af det kommende forbrug vil ligge,(comp. fladsk. m.m. ) og derfor ned prioriteret highend og hifi, måske forståeligt nok for der skal penge til at holde liv i branchen, der skal omsættes varer ellers dør man. 

Jeg var der lørdag og blev mødt af mere end 100 meter kø for at komme ind, det er da super flot med så stor tilslutning, jeg har ikke været på messe i en del år, så jeg var måske let at imponere!! jeg syntes dog ikke der var optimale forhold at demonstrere under, ikke set i forhold til det (super) grej der var der,  jeg syntes at der under omstændighederne var god lyd ca. 2-3 steder, bla. hos gemme hvor  man får overraskende meget ud af en 7" enhed og en enkelt diskant, med nærværende oplevelser til følge, så der er sket  noget med materialer og deraf lyden, og forøvrigt angående lyd!!  det tager mere end 5 - 10 minutter, det var hvad mange ville bruge på at lytte, det sammen holdt med at der så også (tilfældigvis) helst skal spilles lytterens favorit musik lige i de 5 - 10 minutter som nogle (seriøse) lyttere brugte, gjorde det sikkert svært at få et rigtigt indtryk af grejet!! som måske under andre  forhold/rum m.v. derfor ( måske) vil give et helt andet lytteindtryk. mvh                   
Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup
 
Pioneer
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Produktchef

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 08:58 | IP-adresse registreret  

Når man ser antallet af tråde om "hvilket fladskærms tv skal jeg vælge?" som titel, burde man da ellers mene at der var mange der kunne have ønske om at se dem i levende live.

I øvrigt oplevede vi da kun glade kunder, så jeg er da lidt overrasket over at læse, at så mange herinde ikke var tilfredse. Men det kommer vel også an på hvad man har af forventninger.



__________________
Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
Til top Vis Pioneer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pioneer Besøg Pioneer's Websted
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

gurup skrev:
det tager mere end 5 - 10 minutter, det var hvad mange ville bruge på at lytte

Det er netop én af grundene til at jeg oftest fravælger at tage på messe - ikke de folk der kun bruger 5-10 minutter på at sidde ned og lytte, men derimod dem der sidder i halve og hele timer!

Det prøvede jeg nemlig bl.a. sidste gang, da messen blev afholdt inde i byen. I det store rum blev der spillet på Marantz og Zingali, og naturligvis vil det største rum være et tilløbsstykke. Men jeg gider ikke at skulle vende tilbage 3-4 gange for hver gang at se mange af de samme hoveder sidde på den samme stol, og jeg gider heller ikke stå og vente længe, og i ukendt tid, på at der bliver plads.

Så hellere henlægge en audition til forhandlerens lokaler. En messe kan kun bruges til at få nye indtryk - ikke til at få indtryk af den reelle kvalitet.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Pioneer skrev:
I øvrigt oplevede vi da kun glade kunder, så jeg er da lidt overrasket over at læse, at så mange herinde ikke var tilfredse. Men det kommer vel også an på hvad man har af forventninger.

Det vil altid være "de seriøse" der brokker sig mest højlydt  Jeg tror såmænd ikke at I som sådan er mål for kritikken, men mere at der ikke var "seriøse" emner nok i lydkategorien, dvs. så man kan få et godt indtryk af lydkvaliteten på f.eks. et par højttalere.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
Friman
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 608
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Pioneer skrev:

Når man ser antallet af tråde om "hvilket fladskærms tv skal jeg vælge?" som titel, burde man da ellers mene at der var mange der kunne have ønske om at se dem i levende live.

I øvrigt oplevede vi da kun glade kunder, så jeg er da lidt overrasket over at læse, at så mange herinde ikke var tilfredse. Men det kommer vel også an på hvad man har af forventninger.

Hej Henrik

Selvfølgelig er der da stor tilslutning til fladskærmsmarkedet, og personligt var jeg da også meget spændt på at se jeres nye LCDere. Men brokkehoved som jeg nu engang ér (): hvorfor laver man ikke en 40", og hvorfor smider man ikke de forbistrede digitale tunere og HD-dekodere i???

Anyway... Jeg har, som tidligere skrevet, ikke har noget imod at man laver en messe for Hr. & fru DK. Men kunne man så ikke informere om at man helt bevidst vælger en anden målgruppe end tidligere??? Man kan da ikke seriøst mene at der overvejende er tale om "HIFI & HIGH END", når langt størstedelen drejer sig om fladskærme, mikroskopiske surroundanlæg, computere, klokkeradioer og mobiltelefoner....!

Det er selvfølgelig ikke noget du skal drages til ansvar for, men en forklaring på frustrationen fra undertegnede.



__________________
Mvh. friman
Til top Vis Friman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friman
 
Wymax
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 08 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 3399
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 10:13 | IP-adresse registreret  

Friman skrev:
[Anyway... Jeg har, som tidligere skrevet, ikke har noget imod at man laver en messe for Hr. & fru DK. Men kunne man så ikke informere om at man helt bevidst vælger en anden målgruppe end tidligere??? Man kan da ikke seriøst mene at der overvejende er tale om "HIFI & HIGH END", når langt størstedelen drejer sig om fladskærme, mikroskopiske surroundanlæg, computere, klokkeradioer og mobiltelefoner....!

Det er jo så desværre trend'en, og det synes jeg ikke at udstillerne/forhandlerne/producenterne kan lastes for - de skal jo tjene deres daglige brød.

En ting jeg sådan lidt studsede over sidste år i køen ved indgangen var nemlig at langt de fleste ikke anede hvad de snakkede om  Der var kammeraterne der skulle ind og kigge på bilstereo, kæresteparret der næsten bare lige var kommet forbi, og anden tilfældlig "pøbel"  Her er tilgangen nærmere at man vil have kvalitet, men kun til den rigtige lave pris (altså lavere end entusiastpriser), og kun med det rigtige design og imponatoreffekt. Det er vel lidt ligesom når vi andre går på boligmesse og blive chokeret over at en PH-lampe jo næsten kan koste millioner!

Nørderne (a.k.a. "de seriøse") er efterhånden kun et fåtal - og jeg er faktisk ikke engang en af dem. Det er dem der kender alle mærker på forhånd og hele deres livshistorie, og som forventer at en hifi-highend messe er det samme som i de gode gamle dage - seriøs, og fra nørder til nørder. Desværre er det ikke tilfældet længere, ligesom der kan være langt imellem de rigtigt seriøse forhandlere osv.

Men ja - hifi-highend kan det kun til dels kaldes... Måske næste gang det hedder "hifi-highend/forbrugerelektronik"?  Jeg tror næppe at der vil være grundlag nok for to separate messer.

Til top Vis Wymax's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wymax
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 23:01 | IP-adresse registreret  

Nu skal I "seriøse" da passe på I ikke bliver lidt for selvoptaget. Jeg bor i Odense, og har kun været på KT HiFi messe. Da jeg ikke gider at rejse til København, eller hvor der nu er, bare for at gå rundt i overfyldte rum, og lytte til for dyr HiFi, som man ikke har råd til at købe alligevel.

Hvis man på messen hørte de nye Eisa Award belønnede JBL højttalere til ca. 24.000 sættet, med en ny kraftig Harmond Kardon forstærker til ca. 12-13.000 tror jeg. Og sammenligner det med feks. Dynaudio jubilærums højttalere (til ca. 90.000) trukket af noget dyrt grej, som også koster kassen. Jeg så synes jeg, under de omstændigheder, forskellen var begrændset. Og i mine ører ikke alle de penge værd. Det kommer selvfølgelig an på ens indtægt, og måske nogen har en "super hørelse" Men man skal heller ikke undervudere "Kejserens nye klæder" fænomenet.

Så, tak til KT Radio og udstillerne for en god messe.

PS. De ting som ikke interessere en, kan man jo bare springe over.



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 14 Oktober 2008 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

DKsoulman skrev:

Nu skal I "seriøse" da passe på I ikke bliver lidt for selvoptaget. Jeg bor i Odense, og har kun været på KT HiFi messe. Da jeg ikke gider at rejse til København, eller hvor der nu er, bare for at gå rundt i overfyldte rum, og lytte til for dyr HiFi, som man ikke har råd til at købe alligevel.

Hvis man på messen hørte de nye Eisa Award belønnede JBL højttalere til ca. 24.000 sættet, med en ny kraftig Harmond Kardon forstærker til ca. 12-13.000 tror jeg. Og sammenligner det med feks. Dynaudio jubilærums højttalere (til ca. 90.000) trukket af noget dyrt grej, som også koster kassen. Jeg så synes jeg, under de omstændigheder, forskellen var begrændset. Og i mine ører ikke alle de penge værd. Det kommer selvfølgelig an på ens indtægt, og måske nogen har en "super hørelse" Men man skal heller ikke undervudere "Kejserens nye klæder" fænomenet.

Så, tak til KT Radio og udstillerne for en god messe.

PS. De ting som ikke interessere en, kan man jo bare springe over.

Man bør (læs:skal) ikke bedømme et lydprodukt man høre på en messe. Dels er der typisk meget støj, en masse uro fra andre gæster, og en optimal opstilling er sjælden at finde. Så en messe som denne er normalt kun til at se, røre og få en dialog med udstiller.

Noget der undre mig, er at der i messeavisen annoncere med at Wadia skulle være repræsenteret (KT er eneste officielle forhandler herhjemme), men flere har overfor mig oplyst at mærket ikke var at finde. Hvorfor det forholder sig sådan ved jeg ikke, men jeg undres

 



__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
Pioneer
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Produktchef

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 246
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 08:34 | IP-adresse registreret  

Hvor bliver hifi4all.dks reportage i øvrigt af?



__________________
Med venlig hilsen
Henrik Skinbjerg
Pioneer Danmark
Til top Vis Pioneer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pioneer Besøg Pioneer's Websted
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

Pioneer skrev:

 

I øvrigt oplevede vi da kun glade kunder, så jeg er da lidt overrasket over at læse, at så mange herinde ikke var tilfredse. Men det kommer vel også an på hvad man har af forventninger.

Nok fordi de kalder det for en high-end messe.

Mange har kørt langt.

Man skal udenfor danmark for at opleve high-end messe sådan er det bare og sådan har det altid været.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6631
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Problemet i danmark er.

1 Det er for lillet.

2 Man holder ikke sammen indenfor brancen alt for meget rygklapperi.

3 Alt for dyrt at deltage.tager man et lille rum kan det hurtigt løbe op i over 25000kr med alt og for nogle er det mange penge, ikke nok med det, så kommer der de vare der får ridser, samt der er også nogle mennsker der ikke kan holde deres finger for sig selv og lige skal have noget med hjem uden at betale.

4 Der kommer ikke nok på disse messer.

Hvis det skulle blive bedere så skulle der en ny messe til, og alle skal have mulighed for at komme med til gode priser og alle skal være velkommen, man skal ikke betale for at komme ind(ved ikke hvor de har det fra, at betale penge for at for lov til bruge penge ??.(tænk hvis man skulle betale 100kr for at komme ind i bilka ??.

Men hvad sådan har det været i mange år i danmark nok derfor det aldrig bliver lavet om.

Men nu er det sådan danmark er et lille l**te land og hvis den ene komme vil den anden ikke komme, der er flere børn indefor dette end i tror.

Jeg synes personligt selv det er lidt ? at der er så mange mærker i dk men vi ser ikke meget til nogle af dem og slet ikke på messer.

Hårde ord men sådan er det bare om man kan lide sandheden eller ikke, that it.

 

 

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
Friman
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 608
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 09:39 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Pioneer skrev:

 

I øvrigt oplevede vi da kun glade kunder, så jeg er da lidt overrasket over at læse, at så mange herinde ikke var tilfredse. Men det kommer vel også an på hvad man har af forventninger.

Nok fordi de kalder det for en high-end messe.

Mange har kørt langt.

Man skal udenfor danmark for at opleve high-end messe sådan er det bare og sådan har det altid været.

Ja, det er jo lige præcis det jeg mener! Det har ikke noget at gøre med at vi (jeg) føler os ophøjet som entusiaster. Men det er da vildledning at kalde messen for "high end", når der kun er 3-4 rum som egentlig kan tillægges prædikatet "high-end"!

Der havde da kke været sure miner herfra, hvis jeg havde vidst at man havde skiftet målgruppe  på forhånd. Så var jeg da bare blevet hjemme....

Som sagt tidligere, så er det da fint med en "alm. forbrugermesse", men det er jo ikke ligefrem det man signalerer med den overskrift....

Nå, nok suppekogning på det... Ser frem til Kbh. messen i stedet for...



__________________
Mvh. friman
Til top Vis Friman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Friman
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 20:12 | IP-adresse registreret  

KT Radio har jo udstillerliste forud messen. Hvor alle kan se de mærker som udstiller.

Og KT Radio messen har jo altid været de produkter som forretningen forhandler, eller kan skaffe hjem.

Derfor er der jo ikke produkter som HiFi Klubben, TapeConnection eller andre har forhandling af. (dog så jeg både Lyngdorf og Moon)

 



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3105
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Pioneer skrev:
Hvor bliver hifi4all.dks reportage i øvrigt af?


Her! Det er lige det med at få timerne i døgnet til at slå til...
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted
 
peak
Branchemedlem
Branchemedlem

Peak Consult

Bruger siden: 16 November 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 55
Sendt: 15 Oktober 2008 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Problemet i danmark er.

1 Det er for lillet.

2 Man holder ikke sammen indenfor brancen alt for meget rygklapperi.

3 Alt for dyrt at deltage.tager man et lille rum kan det hurtigt løbe op i over 25000kr med alt og for nogle er det mange penge, ikke nok med det, så kommer der de vare der får ridser, samt der er også nogle mennsker der ikke kan holde deres finger for sig selv og lige skal have noget med hjem uden at betale.

4 Der kommer ikke nok på disse messer.

Hvis det skulle blive bedere så skulle der en ny messe til, og alle skal have mulighed for at komme med til gode priser og alle skal være velkommen, man skal ikke betale for at komme ind(ved ikke hvor de har det fra, at betale penge for at for lov til bruge penge ??.(tænk hvis man skulle betale 100kr for at komme ind i bilka ??.

Men hvad sådan har det været i mange år i danmark nok derfor det aldrig bliver lavet om.

Men nu er det sådan danmark er et lille l**te land og hvis den ene komme vil den anden ikke komme, der er flere børn indefor dette end i tror.

Jeg synes personligt selv det er lidt ? at der er så mange mærker i dk men vi ser ikke meget til nogle af dem og slet ikke på messer.

Hårde ord men sådan er det bare om man kan lide sandheden eller ikke, that it.

 

Du har ret Rene´

Vi prøver med egne "shows" hvor folk kan komme.

Det virker meget bedre at folk kan komme i de "rigtige" omgivelser.

 

Peak

 

 



__________________
Peak
Til top Vis peak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af peak Besøg peak's Websted
 

<< Forrige Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes