| Sendt: 31 August 2008 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Lethvig skrev:
| Tusinde tak - ja det kan du tro jeg kan. Med den beskrivelse så er sammnsætningen jo perfekt ifht hvordan jeg gerne vil have det, så det bliver denon. |
|
|
Hvad har i af hifi butikker på Grønland? Du har ikke mulighed for at låne en eller flere a/v receivere med hjem?
Personligt turde jeg ikke købe alene på andres anbefalinger. Selv har jeg rigtigt gode erfaringer med Marantz og Dali sammen.
|
|
|
Vi har faktisk kun to butikker i hovedstaden som jeg tidligere har boet i som har noget udover "elgiganten" udstyr. Den ene dog kun med panasonic, mens den anden tidligere kun har kørt med sony men nu har taget nogle helicon, ikon, og mentor højttalere, og noget xindak udstyr op
Og nej det er ikke noget i surround receivere som er af værdi. g låne hjem det er ikke en option her.
Jeg har derfor ikke andre muligheder end at gøre dette på andres vegne eller når jeg har muligheden at tage til DK at smutte forbi og lytte i de butikker i har dernede.
|