| Sendt: 26 Oktober 2008 kl. 02:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Vil bare lige opdatere tråden og fortælle at jeg har fået min Marantz SR-4002 fra Tyskland.
Så mit setup er:
PS3 til afspilning af DVD og BD Marantz SR-4002 som kontrl forstærker 3 stk Rotel blokke som effekt forstærker 2x Radius 90 som front 1x Radius 180 som center 2x Radius 45 som bag 1x Peerless XLS-10 i lukket kabinet trukket af en Rotel kanal
Jeg tror Marantz forstærkeren var et rigtig godt valg. Jeg er ihvertfald godt tilfreds med præstationerne. Det eneste jeg savner er OSD over HDMI, så jeg kan "se" lydstyrken.
Men til 2400,- er der ingen tvivl om at det var et røverkøb :-)
Jeg vil en af dagene lave en dedikeret tråd og få lagt lidt billeder op.
Endnu engang tak for input og forslag.
|