Forfatter |
|
Sambora Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 710
|
Sendt: 13 August 2008 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænkte det nok...  Dvs. den indeholder dansk menu?
|
Til top |
|
|
Diazz Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 6
|
Sendt: 13 August 2008 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
præcis
|
Til top |
|
|
Sambora Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2008 kl. 08:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror jeg vil kigge lidt nærmere på PZ85 så....  Hvor kan man købe et billigt vægbeslag til sådan en fætter??
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 14 August 2008 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sambora skrev:
Hvor kan man købe et billigt vægbeslag til sådan en fætter?? |
|
|
Hvis finish er ligegyldig har Silvan som regel billige modeller i solidt metal. Jeg har selv købt et ophæng til 40-65" der kan vinkles og tiltes for 500 kr., og de har også modeller til fladt ophæng for 2-300 kr.
|
Til top |
|
|
Sambora Forum Bruger

|
Sendt: 14 August 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Havde overvejet den model som Panasonic har, hvor man låse TV'et fast...
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 14 August 2008 kl. 10:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sambora skrev:
Havde overvejet den model som Panasonic har, hvor man låse TV'et fast... |
|
|
Kender jeg ikke - men hvis det skal være Panasonic, så er det jo nok ikke helt så billigt som no-name 
|
Til top |
|
|
Sambora Forum Bruger

|
Sendt: 15 August 2008 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Sambora skrev:
Havde overvejet den model som Panasonic har, hvor man låse TV'et fast... |
|
|
Kender jeg ikke - men hvis det skal være Panasonic, så er det jo nok ikke helt så billigt som no-name  |
|
|
Jeg må prøve at presse forhandleren lidt.
|
Til top |
|
|
Sambora Forum Bruger

|
Sendt: 15 August 2008 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har "You See"(hader det navn) kabel TV... noget jeg skal anskaffe mig for at få fuldt udbytte med en PZ85?
|
Til top |
|
|
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 15 August 2008 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sambora skrev:
Jeg har "You See"(hader det navn) kabel TV... noget jeg skal anskaffe mig for at få fuldt udbytte med en PZ85?
|
|
|
Du SKAL simpelthen have en youSee digitalboks - enten den "lille" SD-TV eller den "nye" HD-TV boks (er dog stadig fuld af beta irritationer/fejl/problemer - man er og bliver betatester for youSee).
Det digitale signal er klasser over det alm. analoge signal, så snyd ikke dig selv. __________________ ...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
Til top |
|
|
Sambora Forum Bruger

|
Sendt: 15 August 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
zaboom skrev:
Sambora skrev:
|
|
|
Du SKAL simpelthen have en youSee digitalboks - enten den "lille" SD-TV eller den "nye" HD-TV boks (er dog stadig fuld af beta irritationer/fejl/problemer - man er og bliver betatester for youSee).
Det digitale signal er klasser over det alm. analoge signal, så snyd ikke dig selv. |
|
|
Hvad koster sådan en dims??
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 August 2008 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sambora skrev:
Jeg har "You See"(hader det navn) |
|
|
Alle i marketingafdelingen må have været på ferie da det navn blev vedtaget - mage til kikset beslutning skal man lede længe efter. Men ok, folk snakker om det, og så er det vel ligegyldigt om det er tåbeligt eller ej 
|
Til top |
|
|
Sambora Forum Bruger

|
Sendt: 15 August 2008 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wymax skrev:
Sambora skrev:
Jeg har "You See"(hader det navn) |
|
|
Alle i marketingafdelingen må have været på ferie da det navn blev vedtaget - mage til kikset beslutning skal man lede længe efter. Men ok, folk snakker om det, og så er det vel ligegyldigt om det er tåbeligt eller ej  |
|
|
Det er gået mode i disse navne, Debitel er jo blev til.... CallMe...
|
Til top |
|
|
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
Sendt: 20 August 2008 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sambora skrev:
zaboom skrev:
Sambora skrev:
|
|
|
Det digitale signal er klasser over det alm. analoge signal, så snyd ikke dig selv.
|
|
|
Hvad koster sådan en dims?? 
|
|
|
Der er mange forskellige priser, med og uden tv-pakker, køb eller leje. Se mere hos youSee __________________ ...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
Til top |
|
|
Sambora Forum Bruger

|
Sendt: 24 August 2008 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har besluttet mig for et
Panasonic TH 42 PZ 85men den har kun Digital DVB-T tuner... hvad har det af betydning??
|
Til top |
|
|
Dennisk Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2008 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
Sendt: 01 September 2008 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det betyder at når du engang skal se normalt tv i hd-opløsning, kommer du til at skulle have en lille boks tilsluttet.
|
Til top |
|
|
StefanR Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 511
|
Sendt: 01 September 2008 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sambora skrev:
Tror jeg vil kigge lidt nærmere på PZ85 så.... 
Hvor kan man købe et billigt vægbeslag til sådan en fætter??
|
|
|
Jeg får selv et PZ800 her i løbet af en uges tid. Jeg tror jeg nøjes med at købe sådan et her: http://www.biltema.dk/products/product.asp?iSecId=264&iI temId=117997
Mine forældres 42" Samsung hænger også på sådan en model. Billedet viser af en eller anden grund beslagets fra bagsiden, men det er simpelt at montere. Desuden så sidder er et par skruer i bunden som gør at du ikke bare lige kan løfte TV'et af. Med lidt fingersnilde kan du rimligt let gøre så der sidder en hængelås i stedet. Og så er der ingen der render med dit TV uden først at hygge sig med en boltsaks eller med at tage noget af din mur med.
/Stefan
|
Til top |
|
|
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
Sendt: 01 September 2008 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dennisk skrev:
Det betyder at når du engang skal se normalt tv i hd-opløsning, kommer du til at skulle have en lille boks tilsluttet. |
|
|
Ligesom alle andre skal - på et eller andet tidspunkt . . .
|
Til top |
|
|
osprey Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
Sendt: 01 September 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan bare ikke holde mund. Sorry
Når der kommer så mange tv med indbyggede DVB-C Tunere, som jeg nu opfatter positivt; for så skal man kun nøjes med 1 ekstra boks, nemlig den som skal modtage HDTV.
Noget med mit håb om de der indbyggede DVB-C tunere er så gennemarbejdede, at Standarderne her ligger så faste, at man ikke bagefter peger fingre af Fabrikanterne og siger samme Tunere er forældede. Jeg mener digitalt og DVB-C har vel fungeret så mange år, at børnesygdommene burde være overståede.
På den anden side ville jeg nok savne overraskelserne. __________________ Langt om længe overbevist 1080p24 Fan. Og at Fladskærmene ER Lokomotivet som trækker bedre opløsninger. Har fået et Følge Pengestrømmen problem.
|
Til top |
|
|
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
Sendt: 01 September 2008 kl. 17:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
osprey skrev:
Jeg kan bare ikke holde mund. Sorry
Når der kommer så mange tv med indbyggede DVB-C Tunere, som jeg nu opfatter positivt; for så skal man kun nøjes med 1 ekstra boks, nemlig den som skal modtage HDTV.
Noget med mit håb om de der indbyggede DVB-C tunere er så gennemarbejdede, at Standarderne her ligger så faste, at man ikke bagefter peger fingre af Fabrikanterne og siger samme Tunere er forældede. Jeg mener digitalt og DVB-C har vel fungeret så mange år, at børnesygdommene burde være overståede.
På den anden side ville jeg nok savne overraskelserne.
|
|
|
Og hvad hvis det pludselig bliver meget bedre/billigere m satelit-TV, bredbånds -TV, eller noget helt tredje ? ?
Der er ingen der elsker ekstra bokse !Jeg synes bare,at man skyder sig selv i foden hvis man over prioriterer denne feature. Et fladt TV bør ses som en monitor ,der først fungerer optimalt med et fremmed lydsystem, samt nogle eksterne bokse som feks DVD/Blu-Ray, cable tuner,sat tuner,scaler osv efter behov, - plus en universal remote.
Der var jo heller ikke mange hifi entusiaster dder købte en reciever m indbygget tuner,kasettebåndoptager,gramofon,eqalizer osv. Man vænnede sig til, at et seriøst anlæg bestod af en stak kasser ! ? Og sådan er og bliver det også med et godt videosystem . Men folk hænger åbenbart i nogle gamle møbleringsvaner mht TV, der er noget sværere at ændre . .
|
Til top |
|
|