| Sendt: 14 August 2008 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
Jeg har haft kæreste og to SB12 og en PB12-Plus på en og samme tid, alt kan la sig gøre bare man ellers er sød : )
Men man har endnu laaaaangt tilbage for at nå op på siden af nogle af de mere tossede blandt mine landsmænd. Her er stuen til 1 stk nordmand


|
|
|
Det første billede...MUMS. 
|