Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 12:03   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Rabat hos Hifiklubben? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Anda8000
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 18 Juli 2008 kl. 15:44 | IP-adresse registreret  

Bone skrev:
Skobbolop skrev:
Bone: Og det SKAL være Dali?

har du været ude og lytte til andre mærker?

Nej, det "skal" ikke være Dali. Jeg har dog ikke meget forstand på hifi, hvorfor jeg har svært ved at gennemskue hvad jeg ellers kunne købe som spiller ligeså godt.

Dali'erne har jeg hørt, og jeg kan godt lide deres udseende.
Jeg har ikke meget tid til at tage rundt og lytte i butiker. Derfor er jeg lidt nødsaget til at bestemme mig ud fra hvad andre siger og reviews på nettet.

Monitor Audio hos Tapeconnection skulle også give en del for pengene... Og der burde du også kunne finde en matchende forstærker/receiver...
Til top Vis Anda8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anda8000

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 19 Juli 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
Nå da, hvilke priser er sat væsentligt op?? Jeg kunne godt tænke mig at se de (meget) lavere priser på Dali, B&W, Cambridge, NAD osv.?? Godt nok er vi ene om dem her, men de kan stadig findes i udlandet - mig bekendt er priserne bare ikke lavere der.

man kunne jo argumentere med at den største surround receiver fra Denon, f.eks. er sat op fra ca. 10k til 19k på bare 3 år (altså næsten en fordobling), men det vil jo ikke rigtigt være fair, da der dels er kommet en model mere ind i sortimentet og de er blevet noget mere avancerede (=Denon tager mere for dem).

Derudover kan jeg ikke rigtigt udtale mig om priserne i andre lande, da det eneste jeg har kigget efter er denon. MEN jeg så til gengæld at en DCD-1500AE koster det samme i Danmark (+/-200kr.) som den gør på Tenerife. Så enten har HiFi Klubben meget gode priser i DK (De Kanariske Øer er toldfrit område) eller også gør Denon noget der ikke rigtigt er lovligt. Jeg tror nu mest på det sidste, da alle andre mærker kostede noget mindre dernede pga de manglende afgifter. Det tyder så ikke på hfk er direkte skyld i den relativt høje pris på denon. Om den største model koster 15k eller 20k tror jeg ikke vil gøre deres image hverken værre eller bedre, men de kunne måske sælge nogle flere

minimee
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 November 2008 kl. 19:02 | IP-adresse registreret  

Gerdes skrev:
Chr. R. skrev:

Her er jeg altså ikke enig. Så længe Hi-Fi Klubben forsat køre med sit navn og deres "direkte til dig priser", så er deres priser for høje til ikke at spørge ind til rabat.

Hvor lave skal priserne være for ikke at spørge ind til rabat?

Kan huske min lære på handelskolen sagde at man kunne prutter om prisen på en liter mælk i bilka, så ALT er muligt. MEEN..., man skal selvfølgelig også være realistisk, eller kommer an på hvor fræk du er de kan jo højst sige nej!, og hvad har du mistet på det :)

Til top Vis minimee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af minimee

Boegedal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2007
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 26 November 2008 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Hej rødder....

En sikker måde at få rabat på i HFK, er at købe fra deres DEMO-salg, demo modeller og sidste års model, her kan der spares rigtigt meget, helt op til 50%... Jeg har selv på den måde sparet ca. kr. 70.000,- gennem årene...

mvh.Jan

Nakamichi LX-5
Dali Suite Rear 0.8
Til top Vis Boegedal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boegedal

S15151515S
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2008
Sendt: 26 November 2008 kl. 19:42 | IP-adresse registreret  

Har selv handlet i HiFi Klubben og vil fortsat gøre - har dog lige bestilt diverse QED kabler til det sidste og her er osse tænkt lidt ud i fremtid. 40% ialt er sparet (ca. 3500,- i Danmark mod godt 1800,- i England). Køber dog ik´ elektronik fra udlandet men DVD´er, kabler og det knap så vilde holder mig ej tilbage. Når vi engang får SED 50" på markedet og til under 20K så vender jeg sgu tilbage. Tilfreds 8 ud af 10 !  

Til top Vis S15151515S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S15151515S

S15151515S
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2008
Sendt: 26 November 2008 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Det ska´dog siges at jeg fik 30% rabat sidste sommer på højtalerkabler i løs metermål som " plaster på såret " pga leveringstiden trak 1md. ud på sub´en til hjemmebioen. VIP custumer mener jeg måske ik´jeg er endnu, men de kender mig da dernede. Sidst jeg var der og skulle købe 10m ekstra højtalerkabel til udvidelse af frontarray - ingen rabat her. Frasen " hva´ka´du sælge den/det til ? eller ka´du lave et godt tilbud ? ". Hvor går grænserne ? Havde håbet at spare 150kr den dag ! Begge ville da stadig kunne smile ellers. Om det lige er 10-50% er knap så vigtigt MEN tanken.  

Til top Vis S15151515S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af S15151515S

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes