Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2024 | 04:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: Micro rør-preamp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1086
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Solvin skrev:
Kalle_dk skrev:

Den er fjong. Der er vist lige bagt "hjemmelavet kringle", synes jeg der blev sagt

Jeg har 4 rør mere på vej hjem. De er af den "bette" type, men det må vi vende tilbage til senere, når de ankommer. Måske kan du bruge de 2 af dem. Den tid den glæde

Hej Kalle

Tak for en hyggelig eftermiddag, med udsøgt servering

Jeg er færdig med cd'erne, de er nu behørigt pakket ind i en lille plasticpose, så de ikke lider skade.

Hilsen

Torben



Selv tak. Det var hyyyyyggeligt

Jeg har "fin-lyttet" lidt mere til Lee Ritenour. Der er nu mange riddi riddi goe numre på den der skive. Jeg må se om jeg kan finde noget mere fra samme skuffe, så bøfferne kan få noget motion.

Når du nu har slidt de der 10 LP'ere helt ned sammen med din fine nye RIAA (det kan ikke vare længe), så må du ha dig en router og noget netværkshalløj, så du ikke hele tiden skal rejse dig op for at skifte skive. Man blir jo ikke yngre Nå, det er jo blot eet af mange fremtidsønsker, men forventningens glæde skulle jo osse være en helt fantastisk fornemmelse 


__________________


Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk
 
Solvin
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1263
Sendt: 19 Juni 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Solvin skrev:
Kalle_dk skrev:

Den er fjong. Der er vist lige bagt "hjemmelavet kringle", synes jeg der blev sagt

Jeg har 4 rør mere på vej hjem. De er af den "bette" type, men det må vi vende tilbage til senere, når de ankommer. Måske kan du bruge de 2 af dem. Den tid den glæde

Hej Kalle

Tak for en hyggelig eftermiddag, med udsøgt servering

Jeg er færdig med cd'erne, de er nu behørigt pakket ind i en lille plasticpose, så de ikke lider skade.

Hilsen

Torben



Selv tak. Det var hyyyyyggeligt

Jeg har "fin-lyttet" lidt mere til Lee Ritenour. Der er nu mange riddi riddi goe numre på den der skive. Jeg må se om jeg kan finde noget mere fra samme skuffe, så bøfferne kan få noget motion.

Når du nu har slidt de der 10 LP'ere helt ned sammen med din fine nye RIAA (det kan ikke vare længe), så må du ha dig en router og noget netværkshalløj, så du ikke hele tiden skal rejse dig op for at skifte skive. Man blir jo ikke yngre Nå, det er jo blot eet af mange fremtidsønsker, men forventningens glæde skulle jo osse være en helt fantastisk fornemmelse 

Jeg har også været igang, med at fin-lytte til Lee-Ritenour, den cd er bare så godt indspillet, sikke et drive der er i bassen, her er der virkelig tale dynamik.

Jeg kan stadigvæk ikke helt forstå at et sæt hovedtelefoner kan gengive med så meget pondus, detalje-rigdom og et soundstage, der næsten kan tage pusten fra en, vi har alså kun at gøre med en driver der måler sølle 50 mm eller der omkring.

Jeg skal først lige have betalt det skide udstødning til Mc'en 7 grande er mange penge for sådan et styk metal, med lidt krom på. Så må jeg lige overveje om jeg skal investere i Squeezebox 3 eller den nye Duet model.

Mvh

Torben

Til top Vis Solvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Solvin
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes