| Sendt: 16 Maj 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
Jeg er sikker på at man kan sammensætte et helt fornuftigt komplet system for 1000 danske devaluerede dollars, som vil tæve de fleste sæt 1000W plastic-PC højttalere med plastic subwoofer.
...Så spørgsmålet og 'provokationen' var i mine øjne ikke helt ved siden af. |
|
|
Og det kan nu også lade sig gøre at sammensætte et anlæg der spiller bukserne af ethvert af "nybegynder" anlægene fra Hifiklubben til meget få penge.
Jeg har samlet givet... Hm... 700 kroner for mit anlæg? Højst! Og jeg kan love for, det spiller fedt.
Sansui 9090: En vintage monsterreciever. Jeg har endnu ikke haft volumenen over klokken elleve, så kraftig er den
DALI 109: Tjah, denne højttaler behøver forhåbentlig meget lidt introduktion 2*10 tommers basser i hver, så der er dømt fed bas hvis der er det der skal til. Men den spiller også klassisk ganske hæderligt
Rega planar 3 med en Stax ua-7 cf: ja, værket gider jeg slet ikke beskrive, det kender I jo. Armen er en lille fiks sag med en speciel form for unipivot jeg ikke har fattet endnu.
Jeg har også en Revox A77 og en Aiwa cd-afspiller, men de bliver ikke brugt så meget for tiden. Aiwaen mærker efterhånden tidens tand og er blevet meget følsom over for hakker og ridser og sådan
Mit anlæg er samlet over længere tid, og jeg har været meget heldig på forskellige områder, men det kan altså lade sig gøre at samle et fedt anlæg til endda meget små mængder penge __________________
Guide til billedupload
|