Emne: Vassago Audio ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 02:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
don dario skrev:
Guldkysten skrev:
floe skrev:
Guldkysten skrev:
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:
Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service
|
|
|
Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere
Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder 
|
|
|
Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste. |
|
|
Nu er sagen blot at Rene ikke kun giver denne her service når han sælger dyre varer, men rent faktisk også strækker sig ret langt når man køber langt billigere produkter hos ham! |
|
|
Jeg ved ikke hvor den glipper, om varen er dyr eller ej er jo irrelevant. Det jeg siger er, at hvis en forhandler tjener forholdvis mere på et eller andet produkt, iforhold til et andet, så er det klart at man kan få mere service på produktet som forhandleren tjener mere på.Jeg ved godt at Rene selv kommer med varerne, jeg har selv købt ved ham, og har ikke noget at udsætte der, det er fantastisk service, men igen, samme service ser man nu flere steder, men du kan ikke bilde mig ind, at Rene vil køre 200 km for at levere en vare til døren, hvor han kun har en lille fortjeneste, som slet ikke står mål med omkostningen for leveringen, han skal jo trodsalt forlade shoppen eller bruge sin fritid på det. Jeg har ikke noget at udsætte på det, men jeg tror nu at der selv ved Rene er grænser trodsalt  |
|
|
Har du overvejet at der er noget der kundetilfredshed!! selvfølgelig ska han tjene på det han bringer ud, det er jo hans levevej.. men stadig syntes jeg det er rosværdigt han levere ud.. men typisk folk herinde der altid ska KÆFTER op over et eller andet.. herinden kan man intet gøre uden der vil blive en hvis form for uenighed!! tænk han bruger tid på at kører ud til folk om det så er mindre beløb også! det er da rosværdigt!! jeg har handlet mange steder HVOR DE OGSÅ TJENER PENGE men der får du dem godt nok ikk til at levere tingene ud!!!!
MVH
Don |
|
|
Ja jeg ved godt der er noget der hedder kundetilfredshed.Jeg synes du skulle tage og slappe af, jeg har sagligt svaret på hvad forskellen er, som du forespurgte, og jeg her ikke sagt, det ikke er prisværdigt eller noget, jeg prøvede bare at forklare dig sammenhængen mellem hvordan tingene er, det forstår du så ikke, og kommer nu ud over kanten, hvor du ikke kan styre dig selv, og så bare råber rundt, og ikke læser eller forstår hvad der skrives, det er så dit problem, jeg gider ikke prøve at forklare dig det, det er tydeligvis helt håbløst. |
|
|
Jo jeg nærlæser og læg selv mærke til hva jeg skriver: NOGLE folk herinde og ikk dig..
Ja blev lidt irreteret over at læse i denne tråd.. hifi4all burde ændres til brok4all.. Du må give mig ret mange herinde ska altid brokke sig over et eller andet som om de intet andet har at lave!?
Endnu mere forstår jeg ikk visse konkurenter altid ska kommentere dumt til alt .. de mangler moral!!Hold dog en fornuftig tone.. jeg havde ikk fundet mig i det halve af det nogle ska finde sig i!!
Nu bliver priser diskuteret... jamen altså.. for p..... køb tingene eller lad hver.. jeg ved at rene ikk tager røven på folk men ska selvfølgelig leve selv!
Tag et eksempel:
Jeg var nede ved rene for at hente en Velo sub jeg havde bestilt.. betalte tingene og ville ringe efter en taxa til at bringe mig og den hjem.. Rene siger nej at det ska jeg da ikk.. han låser lige butikken 20 min ca og kører mig hjem uden det koster mig en kr.. jeg ved ikk hvor mange andre steder de gør det.. Som i kan se i min avetar så har jeg handlet flere steder men har ikk fået sådan service før!! og samtidigt kan jeg låne ting dernede uden så meget som at blinke med øjnene men det har jeg haft meget svært ved andre steder!!
Lad dog manden der har haft en positiv oplevelse af vassagohifi glæde sig over og fortælle om den istedet for en masse andet ligegyldigt snak!(igen ikk ment kun til dig)
Næsten hver eneste indlæg der opstartes bliver enten ødelagt af den ene eller anden.. jeg forstår slet ikk folk herinde.. den side har snart ikk meget handling omkring hifi mere men brok.. heads.. tomt ævl.. osv osv
MVH
Don
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 03:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
floe skrev:
Guldkysten skrev:
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:
Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service
|
|
|
Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere
Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder 
|
|
|
Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste.
|
|
|
Nu er sagen blot at Rene ikke kun giver denne her service når han sælger dyre varer, men rent faktisk også strækker sig ret langt når man køber langt billigere produkter hos ham! |
|
|
Jeg ved ikke hvor den glipper, om varen er dyr eller ej er jo irrelevant. Det jeg siger er, at hvis en forhandler tjener forholdvis mere på et eller andet produkt, iforhold til et andet, så er det klart at man kan få mere service på produktet som forhandleren tjener mere på.
Jeg ved godt at Rene selv kommer med varerne, jeg har selv købt ved ham, og har ikke noget at udsætte der, det er fantastisk service, men igen, samme service ser man nu flere steder, men du kan ikke bilde mig ind, at Rene vil køre 200 km for at levere en vare til døren, hvor han kun har en lille fortjeneste, som slet ikke står mål med omkostningen for leveringen, han skal jo trodsalt forlade shoppen eller bruge sin fritid på det. Jeg har ikke noget at udsætte på det, men jeg tror nu at der selv ved Rene er grænser trodsalt 
|
|
|
Jo det vil jeg faktisk bilde dig ind. Jeg tror wildstyle kan informere dig om en CD Two han netop har fået leveret fra Rene, hvor XLR ikke virkede på hans Flight One... Fighten fejlede og var ikke leveret af rene, ALLIGEVEL reparerer Rene den uden beregning. Det er et produkt han ikke engang selv har solgt men alligevel reparerer... Gratis... Den service vil jeg godt se slået andetsteds... __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
lexus Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1037
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
næsten tråde herinde begynder efter ca. hvert
4. -5. indlæg at gå over i en uforsonlig tone,
hvor "nogle" skruer bissen på og bare skal
jorde andre,der vil chatte på een sobben måde,
det er en skidt udvikling.
Og ang. prisen i Norge på Cronus (undskyld jeg
vender tilbage til emnet!!!),så nævner jeg bare
hvad prisen ER i norge,og ikke hvad for en førpris,der
ville stå hvis den testes i et dansk blad...slut herfra
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
men typisk folk herinde der altid ska KÆFTER op over et eller andet.. herinden kan man intet gøre uden der vil blive en hvis form for uenighed!!
|
|
|
don dario skrev:
Jo jeg nærlæser og læg selv mærke til hva jeg skriver: NOGLE folk herinde og ikk dig..
|
|
|
Nej, det gjorde du faktisk ikke. 
don dario skrev:
Ja blev lidt irreteret over at læse i denne tråd.. hifi4all burde ændres til brok4all.. Du må give mig ret mange herinde ska altid brokke sig over et eller andet som om de intet andet har at lave!? Endnu mere forstår jeg ikk visse konkurenter altid ska kommentere dumt til alt .. de mangler moral!!Hold dog en fornuftig tone.. jeg havde ikk fundet mig i det halve af det nogle ska finde sig i!!
|
|
|
Nu er det jo et debatforum, så du forventer vel ikke at alle er enige om alt. Jeg er dog helt enig med dig i at man bør holde en en fornuftig tone, men hvem er det nu lige der glemmer det ? 
don dario skrev:
Det viser jo bare at manden er idiot og har ondt i røven!! han kan ikk lide hifi4all men sjovt nok følger han med i alt herinde, og kommentere det hele på hans side!!
|
|
|
Er det en fornuftig tone at kalde manden idiot med ondt i røven istedet for at skrive, sagligt og roligt, hvilken del af indlægget du er uenig i ?
don dario skrev:
LÆG LIGE MÆRKE TIL AT TRÅDEN STARTES MED EN FORSTÆRKER DER KOSTER 10K SÅ VED IKK OM DET KUN ER DYRE TING?????????????
|
|
|
Når man skriver med Caps Lock i et forum opfattes det som om du taler ned til folk. Er det en fornuftig tone ?
don dario skrev:
men typisk folk herinde der altid ska KÆFTER op over et eller andet..
|
|
|
Er det en fornuftig tone at beskylde folk for at kæfte op hvis de har en anden mening end dig ?
don dario skrev:
Endnu mere forstår jeg ikk visse konkurenter altid ska kommentere dumt til alt .. de mangler moral!!
|
|
|
Er det en fornuftig tone ?
Det er flot at Jensen yder en god kundeservice, al respekt for det.  Det er også helt ok at tilfredse kunder giver udtryk for deres holdning her i debatten, men man skal måske også passe på ikke at blive for nærtagende. Jeg har selv lige oplevet noget lign. i en anden tråd. Hvorfor hidser du dig sådan op, der er faktisk ingen der har skrevet noget rigtigt negativt om Vassago, og da slet ikke noget der ligner det andre forhandlere bliver udsat for ?
Det ender jo snart med at man bliver nødt til at afslutte alle sine indlæg med denne sætning :
Sjoenne skrev:
Nu håber jeg ikke at jeg får generet Rene, eller Vassago-only kunder - det er absolut ikke meningen!
|
|
|
|
Til top |
|
|
hifihuset.dk Udelukket fra forum

Hifihuset.dk
Bruger siden: 24 December 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 08:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
He, lige min tanke, Stanley, udmærket set!  Det er i tillæg hertil - ren analytisk betragtet - sådan at der er en glad køber (måske lidt overglad, men glad er han) og så de kendte Jensen-hang-arounds ( Don Dario og Tarup13) som bliver usædvanligt aggressive når nogen formaster sig til at stille bare de mindste spørgsmål ved hvor fint det hele er. De er virkelig tro væbnere, loyale til det sidste  Det er set rigtig mange gange før og det vil sikkert ske igen. Det mest pudsige er at et forum ikke kan kapere en sætning som "Jensen yder fin service" uden at gå i selvsving. At starten så er lidt lam, det er så nok bare et udtryk for hvor lidt der efterhånden er at skrive om herinde totalt set.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
WEBSIDE:http://www.hifihuset.dk/Velkommen.html
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen idag ser vi et hint og hip til dels denne tråd, en forhandler og forummet generelt og da vi herfra mener der intet så sundt er som tugt, så vil jeg da gerne sakse og klistre lidt:
Poul skriver: Ellers fortsætter den spændende debat på hifi4all
om de rigtige hiiforhandlere (thalidomidhånd-få) og de helt forkerte
(alle de andre) Det er ihvertfald det indtryk man får, når
Tordenskjolds soldater for 117. gang samles i de retfærdiges felttog
for den eneste gode sag. Ikke underligt, at ingen andre forhandlere
efterhånden gider være aktive der. Det er vist bare den svøbe man ser
alle steder, hvor under 10 brugere kan tilte fornuften på et forum med
angiveligt næsten 25000 brugere. Alle replikkerne er ved at blive lige
så dilettantiske og forudsigelige som Svend Aukens mange taler i dag.
Blandt de mange ting, som undertegnede ikke forstår er, hvordan man som
forbruger kan begejstres helt sanseløst over forhandlere, som hele
tiden sælger kunden noget nyt isenkram. I stedet burde man vel være
helt sindssygt begejstret over en forhandler, som IKKE gjorde det, men
i stedet solgte det rigtige fra starten. Sådan er der så mange tanker
på denne dag, hvor de fleste køber de samme produkter og de samme taler
i lettere ompakkede udgaver i forhold til sidste år, blot lidt mere
"Made in PRC/China" eller "Made in USA" af kinesiske komponenter. At
det sidste for det meste betyder "Made in Mexico" (det er nemlig en del
af handelsaftalen, så det må man godt skrive) nævner man nok ikke. Når
en high-end-producent begynder at sælge produkter i samme prisleje som
Cayin og Vincent er der da nok en forklaring et sted heromkring. Ellers
må de øvrige produkter jo da lidt rigeligt dyre. I stedet burde man
vel nok forsøge at kolportere den rigtige overbevisning og den rigtige
vare men det er vel nok ikke blandt politikere eller hifihandlere man
skal søge efter det. Stupide hifientusiaster har jo det til fælles med
politikere, at ligemeget hvor man er, er man altid på vej et andet sted
hen. Eller også er de så seksuelt begejstrede som den oprindelige
ekstatiske trådstarter Kalleklat, at man godt kan forstå, hvor han har
fået sit navn fra. Husk køkkenrullen bagefter! Det bliver vist bare aldrig anderledes.
Citat slut.
__________________ Forhandler af Pathos, Gamut
|
Til top |
|
|
kalleklat Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk:
"Det er i tillæg hertil - ren analytisk betragtet - sådan at der er en glad køber (måske lidt overglad, men glad er han) og så de kendte Jensen-hang-arounds ( Don Dario og Tarup13) som bliver usædvanligt aggressive når nogen formaster sig til at stille bare de mindste spørgsmål ved hvor fint det hele er. De er virkelig tro væbnere, loyale til det sidste "
Han blev endnu mere overglad, faktisk over-over-overglad, da han kom til at lytte til Cronus´en. __________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 09:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
He, lige min tanke, Stanley, udmærket set! Det er i tillæg hertil - ren analytisk betragtet - sådan at der er en glad køber (måske lidt overglad, men glad er han) og så de kendte Jensen-hang-arounds ( Don Dario og Tarup13) som bliver usædvanligt aggressive når nogen formaster sig til at stille bare de mindste spørgsmål ved hvor fint det hele er. De er virkelig tro væbnere, loyale til det sidste Det er set rigtig mange gange før og det vil sikkert ske igen. Det mest pudsige er at et forum ikke kan kapere en sætning som "Jensen yder fin service" uden at gå i selvsving. At starten så er lidt lam, det er så nok bare et udtryk for hvor lidt der efterhånden er at skrive om herinde totalt set.
|
|
|
Ja det er synd for dig at du igen støtte får nogensinde i nogle af dine kommentare!! ved ikk om det er dit Kinagrej eller den dårlige service?
Hvor mange rosende tråde er der startet op omkring hifihuset!?
Ok.. jeg er hang around.. og en disiple og hva du gennem tiden snart ikk har kaldt os...fint nok... hva er du så... en jaloux dårlig konkurent der altid får ondt et hvis sted, når dine konkurenter bliver rost!?(for Rene er du igen konkurent med omvendt er det åbenbart tydeligt)
Det du gør... er det fint syntes du?? HVER eneste gang, der er det mindste omkring Rene og hans shop så er du der med det samme!?
MVH
Don
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
don dario skrev:
men typisk folk herinde der altid ska KÆFTER op over et eller andet.. herinden kan man intet gøre uden der vil blive en hvis form for uenighed!! |
|
|
don dario skrev:
|
|
|
Nej, det gjorde du faktisk ikke. 
don dario skrev:
Ja blev lidt irreteret over at læse i denne tråd.. hifi4all burde ændres til brok4all.. Du må give mig ret mange herinde ska altid brokke sig over et eller andet som om de intet andet har at lave!? Endnu mere forstår jeg ikk visse konkurenter altid ska kommentere dumt til alt .. de mangler moral!!Hold dog en fornuftig tone.. jeg havde ikk fundet mig i det halve af det nogle ska finde sig i!! |
|
|
Nu er det jo et debatforum, så du forventer vel ikke at alle er enige om alt. Jeg er dog helt enig med dig i at man bør holde en en fornuftig tone, men hvem er det nu lige der glemmer det ? 
don dario skrev:
Det viser jo bare at manden er idiot og har ondt i røven!! han kan ikk lide hifi4all men sjovt nok følger han med i alt herinde, og kommentere det hele på hans side!! |
|
|
Er det en fornuftig tone at kalde manden idiot med ondt i røven istedet for at skrive, sagligt og roligt, hvilken del af indlægget du er uenig i ?
don dario skrev:
LÆG LIGE MÆRKE TIL AT TRÅDEN STARTES MED EN FORSTÆRKER DER KOSTER 10K SÅ VED IKK OM DET KUN ER DYRE TING????????????? |
|
|
Når man skriver med Caps Lock i et forum opfattes det som om du taler ned til folk. Er det en fornuftig tone ?
don dario skrev:
men typisk folk herinde der altid ska KÆFTER op over et eller andet.. |
|
|
Er det en fornuftig tone at beskylde folk for at kæfte op hvis de har en anden mening end dig ?
don dario skrev:
Endnu mere forstår jeg ikk visse konkurenter altid ska kommentere dumt til alt .. de mangler moral!! |
|
|
Er det en fornuftig tone ?
Det er flot at Jensen yder en god kundeservice, al respekt for det. Det er også helt ok at tilfredse kunder giver udtryk for deres holdning her i debatten, men man skal måske også passe på ikke at blive for nærtagende. Jeg har selv lige oplevet noget lign. i en anden tråd. Hvorfor hidser du dig sådan op, der er faktisk ingen der har skrevet noget rigtigt negativt om Vassago, og da slet ikke noget der ligner det andre forhandlere bliver udsat for ?
Det ender jo snart med at man bliver nødt til at afslutte alle sine indlæg med denne sætning :
Sjoenne skrev:
Nu håber jeg ikke at jeg får generet Rene, eller Vassago-only kunder - det er absolut ikke meningen! |
|
|
|
|
|
Ja lagde du mærke til hva jeg skrev at jeg var blevet sur!! ja så har sagt min meníng men se så alle mine andre tråde igennem... så finder du ud af at det her er ca 2 gang jeg bliver lidt halv tosset når jeg læser sådan en tråd..
Når jeg skriver med stort er det ikk for at tale ned men for at få folk til at læse det jeg skriver.. føler lidt er blevet overset!!
Det, det hele drejer sig om at er at det kan ikk være rigtigt at nogle starter en tråd op og så straks bomber de og sampler den ned!! prøv dog at se lidt positivt på tingene.. demed ikk sagt at man ikk kan få en debat.. men det bliver altid til heads osv.. Jeg er ganske simpelt bare ved at være godt træt af det, man kan ikk læse en indlæg mere end tre kommentare nede så kører den med al mulig heads og negativt!!
Ved godt at selv nu har har jeg været negativ og det er vidst kun anden gang på 2 år.. så der er vel lidt forskel på det og så en der gør det konstant! Det her er som slet ikk møntet på dig som sådan men da jeg læste det så blev jeg bare lidt gal for det er altid det samme!? Så håber du kan bare over med mig.. i det hele er jeg som ellers en meget rar gut:-)
og til forrummets øvrige bruger undskylder jeg min frustration
MVH
Don
|
Til top |
|
|
Deeablo Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 579
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn....selv en tråd som blev lagt ud som værende ros og yderst positiv....bliver gjort negativ og til endnu en brokke tråd
__________________ Electrocompaniet eci-2
Xindak Muse 1.2 (usa)
Audio Innovations alto
Nordost flatline
kommer snart Audiovector MI3
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Deeablo skrev:
Damn....selv en tråd som blev lagt ud som værende ros og yderst positiv....bliver gjort negativ og til endnu en brokke tråd |
|
|
JA det er jo det jeg mener og vil have folk til at indse at det er for dårligt!!
MVH
Don
|
Til top |
|
|
kalleklat Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 200
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hello ladies!
Jeg vidste, da jeg startede denne "tråd", at der ville blive "ROCK I SYNAGOGEN". Jeg har trods alt deltaget her, siden det hele startede.
Jeg har aldrig fattet, devicen indenfor hifi branchen: Næst efter egen succes, er kollegaens fiasko ikke at foragte.
Hvorfor ikke glæde sig over en kollegas succes, og måske lære lidt af ham?
Der er for mange niddinger i branchen.
Tak for ordet. __________________ Finn Nielsen
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
kalleklat skrev:
Hello ladies!
Jeg vidste, da jeg startede denne "tråd", at der ville blive "ROCK I SYNAGOGEN". Jeg har trods alt deltaget her, siden det hele startede.
Jeg har aldrig fattet, devicen indenfor hifi branchen: Næst efter egen succes, er kollegaens fiasko ikke at foragte.
Hvorfor ikke glæde sig over en kollegas succes, og måske lære lidt af ham?
Der er for mange niddinger i branchen.
Tak for ordet. |
|
|
Godt skrevet!! det kan ikk siges bedre!
Undskylder min Ytring i din tråd
MVH
Don
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
I stedet burde man vel være helt sindssygt begejstret over en forhandler, som IKKE gjorde det, men i stedet solgte det rigtige fra starten.
Når en high-end-producent begynder at sælge produkter i samme prisleje som Cayin og Vincent er der da nok en forklaring et sted heromkring.
Citat slut.
|
|
|
Jeg holder på de mærker jeg har, også selvom om de er dyre og de ikke sælger i stor stil.
Var du ikke ude og skrive du ville droppe gamut fordi deres nye modeller blev alt for dyre til dk, men hvorfor droppe noget man mener er det bedste, du var også ude og søge efter andre højttaler hvorfor ? penge i kassen lige meget hvad.
R-audio har nu altid lavet udstyr i den lave pris klasse, og så er det lavet i USA og det er ikke kina eller andre stedre men i USA, det de er kendt og hadet for i usa.
Og du kunne selv gøre det samme det koster bare lidt penge til at starte med, stor indkøb giver bedre priser så let er det, det du sparre sender du til dine kunder så er alle glade.
Og hvad de to personer skriver kan jeg ikke gøre noget ved, men jeg vil da bede dem om at dæmpe sig lidt så du kan få lidt ro.
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
hifihuset.dk skrev:
He, lige min tanke, Stanley, udmærket set! Det er i tillæg hertil - ren analytisk betragtet - sådan at der er en glad køber (måske lidt overglad, men glad er han) og så de kendte Jensen-hang-arounds ( Don Dario og Tarup13) som bliver usædvanligt aggressive når nogen formaster sig til at stille bare de mindste spørgsmål ved hvor fint det hele er. De er virkelig tro væbnere, loyale til det sidste Det er set rigtig mange gange før og det vil sikkert ske igen. Det mest pudsige er at et forum ikke kan kapere en sætning som "Jensen yder fin service" uden at gå i selvsving. At starten så er lidt lam, det er så nok bare et udtryk for hvor lidt der efterhånden er at skrive om herinde totalt set.
|
|
|
Ja det er synd for dig at du igen støtte får nogensinde i nogle af dine kommentare!! ved ikk om det er dit Kinagrej eller den dårlige service?
Ok.. jeg er hang around.. og en disiple og hva du gennem tiden snart ikk har kaldt os...fint nok... hva er du så... en jaloux dårlig konkurent der altid får ondt et hvis sted, når dine konkurenter bliver rost!?(for Rene er du igen konkurent med omvendt er det åbenbart tydeligt)
Det du gør... er det fint syntes du?? HVER eneste gang, der er det mindste omkring Rene og hans shop så er du der med det samme!?
MVH
Don
|
|
|
Nu behøves man ikke at blive hverken personlig eller flabet som du er her, for at være i debat. Ej heller at hidse sig op. Istedet skulle du bruge noget af dit krudt på at være faktuelt informeret inden du smider om dig med tomme påstande. Til din info så handler jeg IKKE med Kinagrej, som en af de ganske ganske få herhjemme. Og jeg har faktisk på andre tråde fået rosende kommentarer for min service. __________________ Forhandler af Pathos, Gamut
|
Til top |
|
|
Jean M Jarre Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 03 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1148
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifi Huset
Jeg kan virkelig ikke forstå du skriver i tråde om andre forhandlere, det er da virkelig dårlig stil, er det fordi du ikke selv sælger noget ? og har ondt et vist sted når det går godt for andre.
Forhandlere burte holde sig fra at udtale sig om andre forhandlere, og den lusket tøsedrengs måde hvorpå du gør det ved at citerer Poul er sku usmageligt, stå da ved din egen mening og bedst af alt så skulle du egentligt holde den for dig selv i mine øjne, forhandlere burte arbejde sammen i stedet for at forsøge at fremstille sig selv bedre ved at påpege andres eventuelle fejl, dette er det første man lærer ikke at gøre som forretnings mand ( Dårlig stil ) og dårlig forretnings metoder.
Og nej jeg er IKKE specielt Rene tilhænger, men jeg vil give dem ret han er sku god til at yde service, og det er der også mange andre forhandlere der går, men hvorfor er det at andre forhandlerer får så ondt i et vist sted når kunder/brugere udviser deres begejstring for en forhandler, Hifi Huset havde du ikke så travlt med at holde øje med de andre forhandlere og solgte noget i stedet for så kunne det jo også være der en dag var en posetiv tråd om dig.
Mvh
JmJ
__________________ Det første kvinder bliver døve på er øjnene.
Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
[QUOTE=hifihuset.dk]
I stedet burde man vel være helt sindssygt begejstret over en forhandler, som IKKE gjorde det, men i stedet solgte det rigtige fra starten.
Når en high-end-producent begynder at sælge produkter i samme prisleje som Cayin og Vincent er der da nok en forklaring et sted heromkring.
Citat slut.
|
|
|
Jeg holder på de mærker jeg har, også selvom om de er dyre og de ikke sælger i stor stil.
Var du ikke ude og skrive du ville droppe gamut fordi deres nye modeller blev alt for dyre til dk, men hvorfor droppe noget man mener er det bedste, du var også ude og søge efter andre højttaler hvorfor ? penge i kassen lige meget hvad.
R-audio har nu altid lavet udstyr i den lave pris klasse, og så er det lavet i USA og det er ikke kina eller andre stedre men i USA, det de er kendt og hadet for i usa.
Og du kunne selv gøre det samme det koster bare lidt penge til at starte med, stor indkøb giver bedre priser så let er det, det du sparre sender du til dine kunder så er alle glade.
Og hvad de to personer skriver kan jeg ikke gøre noget ved, men jeg vil da bede dem om at dæmpe sig lidt så du kan få lidt ro.
QUOTE] Nu stopper du. Citatet du har sakset er jo ikke mit indlæg. Det er sakset fra Pouls hjemmeside.Kan du ikke læse?  Du kan roligt blande min butik udenom din, og de der tilsyneladende referater fra noget jeg skulle have sagt kan du godt slette. Det er ikke noget jeg har sagt. Hvis jeg engang vil have et godt råd fra dig, nu hvor du giver den som alfaderlig hifi-patriark, så skal jeg nok spørge. __________________ Forhandler af Pathos, Gamut
|
Til top |
|
|

Hifihuset.dk
|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Hifi Huset
Jeg kan virkelig ikke forstå du skriver i tråde om andre forhandlere, det er da virkelig dårlig stil, er det fordi du ikke selv sælger noget ? og har ondt et vist sted når det går godt for andre.
Forhandlere burte holde sig fra at udtale sig om andre forhandlere, og den lusket tøsedrengs måde hvorpå du gør det ved at citerer Poul er sku usmageligt, stå da ved din egen mening og bedst af alt så skulle du egentligt holde den for dig selv i mine øjne, forhandlere burte arbejde sammen i stedet for at forsøge at fremstille sig selv bedre ved at påpege andres eventuelle fejl, dette er det første man lærer ikke at gøre som forretnings mand ( Dårlig stil )
Mvh
JmJ
|
|
|
Og du kan da osse godt få at vide at ville jeg en dag lære noget fra dig, skal jeg nok spørge.  I mellemtiden kan du jo tænke over om der findes andre forklaringsmodeller end den ene du fandt så hurtigt - på min deltagelse her på denne tråd. __________________ Forhandler af Pathos, Gamut
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifihuset.dk skrev:
don dario skrev:
hifihuset.dk skrev:
|
|
|
MVH
Don
|
|
|
Nu behøves man ikke at blive hverken personlig eller flabet som du er her, for at være i debat. Ej heller at hidse sig op. Istedet skulle du bruge noget af dit krudt på at være faktuelt informeret inden du smider om dig med tomme påstande.Til din info så handler jeg IKKE med Kinagrej, som en af de ganske ganske få herhjemme. Og jeg har faktisk på andre tråde fået rosende kommentarer for min service. |
|
|
Det er DIG der begynder med at blive flabet!!!!!!!!!!!!!!! som altid!!!! du begynder at provokere..
Er Xindax ikk godt nok mere??
ja jeg har ikk set et enenste sted hvor du er blevet rost... aldrig!?
MVH
Don
|
Til top |
|
|
don dario Forum Bruger

|
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 10:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean M Jarre skrev:
Hifi Huset
Forhandlere burte holde sig fra at udtale sig om andre forhandlere, og den lusket tøsedrengs måde hvorpå du gør det ved at citerer Poul er sku usmageligt, stå da ved din egen mening og bedst af alt så skulle du egentligt holde den for dig selv i mine øjne, forhandlere burte arbejde sammen i stedet for at forsøge at fremstille sig selv bedre ved at påpege andres eventuelle fejl, dette er det første man lærer ikke at gøre som forretnings mand ( Dårlig stil ) og dårlig forretnings metoder.
Og nej jeg er IKKE specielt Rene tilhænger, men jeg vil give dem ret han er sku god til at yde service, og det er der også mange andre forhandlere der går, men hvorfor er det at andre forhandlerer får så ondt i et vist sted når kunder/brugere udviser deres begejstring for en forhandler, Hifi Huset havde du ikke så travlt med at holde øje med de andre forhandlere og solgte noget i stedet for så kunne det jo også være der en dag var en posetiv tråd om dig.
Mvh
JmJ
|
|
|
Dyb enighed! Sjovt som jeg får at vide at jeg er disiple osv.. men se dog mit grej!! Hvis Peter fra Holfi blev svinet og jordet som rene gør eller nogle af de andre mange forhandlere eller alm brugere så ville jeg også der give en støttene hånd og forsøge at få ro på! men problemet der er ikk mange tråde startet op om Holfi og han er ikk bruger herinde!! det var bare et eksempel!
MVH
Don
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|