Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2025 | 21:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Vassago Audio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter bruges ønske!

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:20 | IP-adresse registreret  

floe skrev:
Guldkysten skrev:
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:

Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service

Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere

Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder

Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på
al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste.

Nu er sagen blot at Rene ikke kun giver denne her service når han sælger dyre varer, men rent faktisk også strækker sig ret langt når man køber langt billigere produkter hos ham!

Jeg ved ikke hvor den glipper, om varen er dyr eller ej er jo irrelevant. Det jeg siger er, at hvis en forhandler tjener forholdvis mere på et eller andet produkt, iforhold til et andet, så er det klart at man kan få mere service på produktet som forhandleren tjener mere på.

Jeg ved godt at Rene selv kommer med varerne, jeg har selv købt ved ham, og har ikke noget at udsætte der, det er fantastisk service, men igen, samme service ser man nu flere steder, men du kan ikke bilde mig ind, at Rene vil køre 200 km for at levere en vare til døren, hvor han kun har en lille fortjeneste, som slet ikke står mål med omkostningen for leveringen, han skal jo trodsalt forlade shoppen eller bruge sin fritid på det. Jeg har ikke noget at udsætte på det, men jeg tror nu at der selv ved Rene er grænser trodsalt
Til top Vis Guldkysten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guldkysten

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:22 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:

Pierre skrev:
NillerViborg skrev:

Med tanke på at produkterne ligger i den dyre ende, er det forholdsvis nemt at yde en fantastisk service

Hvorfor er det nemmere at yde god service bare fordi at priserne på produktet er højere

Du er da godt nok ikke en jeg vil handle med når du gir forskels behandling på dine kunder

Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste.

LÆG LIGE MÆRKE TIL AT TRÅDEN STARTES MED EN FORSTÆRKER DER KOSTER 10K SÅ VED IKK OM DET KUN ER DYRE TING?????????????

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 30 April 2008 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
Guldkysten skrev:

Pierre skrev:
NillerViborg skrev:

Har du overhovedet læst indlægget - hvis DB (Dækningbidrag)/fortjeneste, for en vare er 25.000, så vil man jo nemmere kunne tilbyde at levere en service, end hvis det var en vare man kun tjente 50 kr. på al service er jo en omkostninger, ergo, vil service på varer med en meget lille fortjeneste, jo ikke være fornuftigt, iforhold til hvad man kan tilbyde på varer med størrer fortjeneste.

LÆG LIGE MÆRKE TIL AT TRÅDEN STARTES MED EN FORSTÆRKER DER KOSTER 10K SÅ VED IKK OM DET KUN ER DYRE TING?????????????

MVH
Don

Du behøver ikke "råbe" - vi kan godt se hvad du skriver uden at Caps Lock bruges.

Korrekt varen er ikke dyr, og det er irrelevant, ved du hvad Rene tjener på den ? jeg gør ikke, men jeg vil gætte på, at hvis han havde givet en byttepris for den på eks. 9.500, så ville det være noget sværrer at  give en service, end hvis han eks. havde givet 5000 for den i byttepris, så er der noget mere man kan tilbyde.

don dario
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:34 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:

floe skrev:
Guldkysten skrev:
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:

Nu er sagen blot at Rene ikke kun giver denne her service når han sælger dyre varer, men rent faktisk også strækker sig ret langt når man køber langt billigere produkter hos ham!

Jeg ved ikke hvor den glipper, om varen er dyr eller ej er jo irrelevant. Det jeg siger er, at hvis en forhandler tjener forholdvis mere på et eller andet produkt, iforhold til et andet, så er det klart at man kan få mere service på produktet som forhandleren tjener mere på.Jeg ved godt at Rene selv kommer med varerne, jeg har selv købt ved ham, og har ikke noget at udsætte der, det er fantastisk service, men igen, samme service ser man nu flere steder, men du kan ikke bilde mig ind, at Rene vil køre 200 km for at levere en vare til døren, hvor han kun har en lille fortjeneste, som slet ikke står mål med omkostningen for leveringen, han skal jo trodsalt forlade shoppen eller bruge sin fritid på det. Jeg har ikke noget at udsætte på det, men jeg tror nu at der selv ved Rene er grænser trodsalt

Har du overvejet at der er noget der kundetilfredshed!! selvfølgelig ska han tjene på det han bringer ud, det er jo hans levevej.. men stadig syntes jeg det er rosværdigt han levere ud.. men typisk folk herinde der altid ska KÆFTER op over et eller andet.. herinden kan man intet gøre uden der vil blive en hvis form for uenighed!! tænk han bruger tid på at kører ud til folk om det så er mindre beløb også! det er da rosværdigt!! jeg har handlet mange steder HVOR DE OGSÅ TJENER PENGE men der får du dem godt nok ikk til at levere tingene ud!!!!

MVH
Don
Til top Vis don dario's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af don dario

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 30 April 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

don dario skrev:
Guldkysten skrev:

floe skrev:
Guldkysten skrev:
Pierre skrev:
NillerViborg skrev:

Jeg ved ikke hvor den glipper, om varen er dyr eller ej er jo irrelevant. Det jeg siger er, at hvis en forhandler tjener forholdvis mere på et eller andet produkt, iforhold til et andet, så er det klart at man kan få mere service på produktet som forhandleren tjener mere på.Jeg ved godt at Rene selv kommer med varerne, jeg har selv købt ved ham, og har ikke noget at udsætte der, det er fantastisk service, men igen, samme service ser man nu flere steder, men du kan ikke bilde mig ind, at Rene vil køre 200 km for at levere en vare til døren, hvor han kun har en lille fortjeneste, som slet ikke står mål med omkostningen for leveringen, han skal jo trodsalt forlade shoppen eller bruge sin fritid på det. Jeg har ikke noget at udsætte på det, men jeg tror nu at der selv ved Rene er grænser trodsalt

Har du overvejet at der er noget der kundetilfredshed!! selvfølgelig ska han tjene på det han bringer ud, det er jo hans levevej.. men stadig syntes jeg det er rosværdigt han levere ud.. men typisk folk herinde der altid ska KÆFTER op over et eller andet.. herinden kan man intet gøre uden der vil blive en hvis form for uenighed!! tænk han bruger tid på at kører ud til folk om det så er mindre beløb også! det er da rosværdigt!! jeg har handlet mange steder HVOR DE OGSÅ TJENER PENGE men der får du dem godt nok ikk til at levere tingene ud!!!!

MVH
Don

Ja jeg ved godt der er noget der hedder kundetilfredshed.

Jeg synes du skulle tage og slappe af, jeg har sagligt svaret på hvad forskellen er, som du forespurgte, og jeg her ikke sagt, det ikke er prisværdigt eller noget, jeg prøvede bare at forklare dig sammenhængen mellem hvordan tingene er, det forstår du så ikke, og kommer nu ud over kanten, hvor du ikke kan styre dig selv, og så bare råber rundt, og ikke læser eller forstår hvad der skrives, det er så dit problem, jeg gider ikke prøve at forklare dig det, det er tydeligvis helt håbløst.

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Når nu talen er på god service:

SK sound, i "gamle dage", og Fredgård i Århus, også i "gamle dage".

De to steder har været meget dyre for mig, at besøge, men hvilken service. Man kunne altid låne hvad som helst med hjem, og deri ligger det farlige, for mig som kunde. Jeg kunne jo ikke undvære isenkrammet, i sidste ende. Resultet: Handel.

Godt at opleve, at service stadigvæk leveres i branchen.

Det var bare lige det.

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Fint at man er glad for servicen, og jeg har også været meget tilfreds med at handle/bytte med Rene(og har altid fået leveret til døren også)

Men noget helt andet er hvor "godt" et tilbud er når det bliver annonceret til førpris 17995 og nu 10000... nyprisen idag er 10.750kr(iflg Vassagohifi.com: US retail $1795 + DK moms)... men det kan jo være en fejl.

Link til Cronus tilbud

Det er helt fint at man får disse varer til den pris, det findes jo ikke billigere, men ærgeligt at man så skal have disse "kunstige" normalpriser. Så vidt jeg kan forstå på de fleste der har handlet hos Rene, så er normalprisen vist ikke noget man lægger meget vægt på. Selvfølgelig kan man bare være glad for at varerne er billige, men det gør "tilbudene" meget svære at gennemskue - det kunne jo være den helt rigtige normalpris.

Nu håber jeg ikke at jeg får generet Rene, eller Vassago-only kunder - det er absolut ikke meningen!
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

Hihi, Poul fremstår altid som en værre hykler for mig
Det er altid god underholdning at læse hans skriblerier.
Men mange gode pointer, det har han dog.
Og som sagt tidligere er det sjovt hvor meget han sviner h4a til, men han følger med i de mindste sager alligevel.
Gad vide om han også har en hemmelig bruger herinde?

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

Guldkysten
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 30 April 2008 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

kalleklat skrev:

Når nu talen er på god service:

SK sound, i "gamle dage", og Fredgård i Århus, også i "gamle dage".

De to steder har været meget dyre for mig, at besøge, men hvilken service. Man kunne altid låne hvad som helst med hjem, og deri ligger det farlige, for mig som kunde. Jeg kunne jo ikke undvære isenkrammet, i sidste ende. Resultet: Handel.

Godt at opleve, at service stadigvæk leveres i branchen.

Det var bare lige det.

Ja det er altid godt med service

Expert : ingen problemer med at låne hjem, og gode rabatter
Vassago hifi : kanon service og pris
Hififreaks : levering til døren, tager gamle ht med for en god pris, og demo hjemme uden problemer, og kanon højtalere til gode priser

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 30 April 2008 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Guldkysten skrev:

Ja jeg ved godt der er noget der hedder kundetilfredshed.Jeg synes du skulle tage og slappe af, jeg har sagligt svaret på hvad forskellen er, som du forespurgte, og jeg her ikke sagt, det ikke er prisværdigt eller noget, jeg prøvede bare at forklare dig sammenhængen mellem hvordan tingene er, det forstår du så ikke, og kommer nu ud over kanten, hvor du ikke kan styre dig selv, og så bare råber rundt, og ikke læser eller forstår hvad der skrives, det er så dit problem, jeg gider ikke prøve at forklare dig det, det er tydeligvis helt håbløst.

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 30 April 2008 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Fint at man er glad for servicen, og jeg har også været meget tilfreds med at handle/bytte med Rene(og har altid fået leveret til døren også)

Men noget helt andet er hvor "godt" et tilbud er når det bliver annonceret til førpris 17995 og nu 10000... nyprisen idag er 10.750kr(iflg Vassagohifi.com: US retail $1795 + DK moms)... men det kan jo være en fejl.

Link til Cronus tilbud

Det er helt fint at man får disse varer til den pris, det findes jo ikke billigere, men ærgeligt at man så skal have disse "kunstige" normalpriser. Så vidt jeg kan forstå på de fleste der har handlet hos Rene, så er normalprisen vist ikke noget man lægger meget vægt på. Selvfølgelig kan man bare være glad for at varerne er billige, men det gør "tilbudene" meget svære at gennemskue - det kunne jo være den helt rigtige normalpris.

Nu håber jeg ikke at jeg får generet Rene, eller Vassago-only kunder - det er absolut ikke meningen!

Mange af de priser vi ser herhjemme er taget udfra man kun tage 1 stk hjem og det gør jeg ikke, man sparre en del penge på fragt når man tager mange enheder hjem.

Hvis du selv skulle tage en hjem ville prisen ligge på små 13125kr med told fragt og moms, det var den pris jeg skulle tage, men køber så ind i stort antal og det giver bedre pris på fragt og indkøb.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 30 April 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Sjoenne skrev:
Fint at man er glad for servicen, og jeg har også været meget tilfreds med at handle/bytte med Rene(og har altid fået leveret til døren også) Men noget helt andet er hvor "godt" et tilbud er når det bliver annonceret til førpris 17995 og nu 10000... nyprisen idag er 10.750kr(iflg Vassagohifi.com: US retail $1795 + DK moms)... men det kan jo være en fejl. Link til Cronus tilbud Det er helt fint at man får disse varer til den pris, det findes jo ikke billigere, men ærgeligt at man så skal have disse "kunstige" normalpriser. Så vidt jeg kan forstå på de fleste der har handlet hos Rene, så er normalprisen vist ikke noget man lægger meget vægt på. Selvfølgelig kan man bare være glad for at varerne er billige, men det gør "tilbudene" meget svære at gennemskue - det kunne jo være den helt rigtige normalpris. Nu håber jeg ikke at jeg får generet Rene, eller Vassago-only kunder - det er absolut ikke meningen!

Mange af de priser vi ser herhjemme er taget udfra man kun tage 1 stk hjem og det gør jeg ikke, man sparre en del penge på fragt når man tager mange enheder hjem.

Hvis du selv skulle tage en hjem ville prisen ligge på små 13125kr med told fragt og moms, det var den pris jeg skulle tage, men køber så ind i stort antal og det giver bedre pris på fragt og indkøb.

Nej men du skriver på siden at :"Prisen er den samme som i usa bare med dansk moms." (det må så være den normale pris)

I tilfældet med Cronos er det 10750kr.. og du har den på tilbud for 10.000 og du har en førpris i annoncen på 17995.. det er sgu da noget rod er det ikke?

kalleklat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 April 2008 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Jeg er ligeglad med førpriser og tilbud, og alt det der. Jeg har fået betydeligt bedre lyd med den Cronus, end jeg havde forventet, for de 10.000kr.

lexus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 30 April 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

den bliver testet i et norsk (tror jeg det er!)

hifi-blad,der er prisen omkring 20.000 norske

kroner....så det er vel ikke helt galt med en

førpris omkring de 17-18k i Dk....

Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 30 April 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
jensen skrev:

Sjoenne skrev:
Fint at man er glad for servicen, og jeg har også været meget tilfreds med at handle/bytte med Rene(og har altid fået leveret til døren også) Men noget helt andet er hvor "godt" et tilbud er når det bliver annonceret til førpris 17995 og nu 10000... nyprisen idag er 10.750kr(iflg Vassagohifi.com: US retail $1795 + DK moms)... men det kan jo være en fejl. Link til Cronus tilbud Det er helt fint at man får disse varer til den pris, det findes jo ikke billigere, men ærgeligt at man så skal have disse "kunstige" normalpriser. Så vidt jeg kan forstå på de fleste der har handlet hos Rene, så er normalprisen vist ikke noget man lægger meget vægt på. Selvfølgelig kan man bare være glad for at varerne er billige, men det gør "tilbudene" meget svære at gennemskue - det kunne jo være den helt rigtige normalpris. Nu håber jeg ikke at jeg får generet Rene, eller Vassago-only kunder - det er absolut ikke meningen!

Nej men du skriver på siden at :"Prisen er den samme som i usa bare med dansk moms." (det må så være den normale pris)

I tilfældet med Cronos er det 10750kr.. og du har den på tilbud for 10.000 og du har en førpris i annoncen på 17995.. det er sgu da noget rod er det ikke?

Nej er det ikke.

Jeg skrive prisen er som i usa med dansk moms.

Og før prisen passer meget godt udfra hvad det koster at tage en enkel hjem med samme % til mig.

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 30 April 2008 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

lexus skrev:

den bliver testet i et norsk (tror jeg det er!)

hifi-blad,der er prisen omkring 20.000 norske

kroner....så det er vel ikke helt galt med en

førpris omkring de 17-18k i Dk....

Og hvis du så den i en test i DK ville den stå til 17995 sikkert.. selvom den aldrig har kostet det.

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Sendt: 30 April 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Sjoenne skrev:
jensen skrev:

Sjoenne skrev:

Nej men du skriver på siden at :"Prisen er den samme som i usa bare med dansk moms." (det må så være den normale pris) I tilfældet med Cronos er det 10750kr.. og du har den på tilbud for 10.000 og du har en førpris i annoncen på 17995.. det er sgu da noget rod er det ikke?

Nej er det ikke.

Jeg skrive prisen er som i usa med dansk moms.

Og før prisen passer meget godt udfra hvad det koster at tage en enkel hjem med samme % til mig.

jamen din før pris er vel ikke udsalgsprisen i US med din avance oveni?

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 30 April 2008 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

At høj pris på en hi-fi vare ikke altid er ensbetydende med god service, har jeg da erfaret et par gange.

1) Kigger på en vare der nærmer sig et 6 cifret prislap. Varen er ikke hjemme, og vil kun blive hentet hjem på bestilling - og ingen returret. Dog blev jeg tilbudt modellen mindre (ca. ½ pris), og da den pågældne varer havdet kørt som demo i ca. 1 år, ville jeg få 10% rabat på den da udgået model

2) Kigger på endnu en dyr varer fra en amerikansk producent. Jeg opdager at importørens prisliste er noget gammel (2 år), og der derfor er sket en del med dollarkursen siden. På den baggrund tillader jeg mig at hører om prislisten - eller i det mindste min varer - ikke skulle tilpasses den nu lavere kurs. På den baggrund fik jeg tilbudt en rabat svarende til hvad ca. ½ kursændringen ellers lægger op til. At prisen herhjemme i forvejen er en del højere end på det europæiske marked, fik denne tilbudte særrabat ikke mig til at slå til. Jubii eller noget...

Ud over ovenstående, har jeg flere gange oplevet at henvendelse pr. mail ikke bliver besvaret. Jeg er ikke desperat hos at handle hos en specifik forhandler, så intet svar = intet køb.

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Chr. R. skrev:

At høj pris på en hi-fi vare ikke altid er ensbetydende med god service, har jeg da erfaret et par gange.

1) Kigger på en vare der nærmer sig et 6 cifret prislap. Varen er ikke hjemme, og vil kun blive hentet hjem på bestilling - og ingen returret. Dog blev jeg tilbudt modellen mindre (ca. ½ pris), og da den pågældne varer havdet kørt som demo i ca. 1 år, ville jeg få 10% rabat på den da udgået model

2) Kigger på endnu en dyr varer fra en amerikansk producent. Jeg opdager at importørens prisliste er noget gammel (2 år), og der derfor er sket en del med dollarkursen siden. På den baggrund tillader jeg mig at hører om prislisten - eller i det mindste min varer - ikke skulle tilpasses den nu lavere kurs. På den baggrund fik jeg tilbudt en rabat svarende til hvad ca. ½ kursændringen ellers lægger op til. At prisen herhjemme i forvejen er en del højere end på det europæiske marked, fik denne tilbudte særrabat ikke mig til at slå til. Jubii eller noget...

Ud over ovenstående, har jeg flere gange oplevet at henvendelse pr. mail ikke bliver besvaret. Jeg er ikke desperat hos at handle hos en specifik forhandler, så intet svar = intet køb.

Dybest set, har indkøbsprisen intet med dig at gøre. Hvis kursen gør det, til en bedre forretning for sælger, så er det selvfølgelig hans fortjeneste.

Find et produkt du gerne vil have, og find prisen du vil give. Resten rager dig overhevedet ikke.

Hvis vi f.eks. aftaler en fast pris på et kobbertag, og du pludselig opdager, at indkøbsprisen på kobber er faldet; så kan du selvfølgelig ikke "forlange" rabat, det ryger lige i min lomme.

Du vil heller ikke stille krav, om at skulle betale mere, hvis kobberprisen stiger.

vh. T

Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Sendt: 01 Maj 2008 kl. 01:34 | IP-adresse registreret  

tarup 13 skrev:
Du vil heller ikke stille krav, om at skulle betale mere, hvis kobberprisen stiger.

Korrekt, men jeg er overbevidst om at sælger nok vil stille krav derom, hvis sælgers indkøbspris skulle stige  

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes