Forfatter |
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Jeg har nu ikke været ude i gætterier, jeg har kun skrevet om udfaldet af klagesagen, da den tidligere har været debatteret ret kraftigt her i forummet.
Derimod har jeg da, som du selv henviser til, skrevet at jeg fuldt ud tror på at TC vil følge afgørelsen, da de tidligere på skrift har lovet mig det.
Hvis du føler det er ligegyldigt, hvorfor kommentere du det så?
|
|
|
Tag det nu helt roligt og læs hvad jeg skriver. 
Jeg skriver ikke at du gætter, men du kan jo se at andre gør, og det havde vi undgået hvis du havde ventet. Jeg skriver ikke at sagen er ligegyldig, men at gætterierne er. Det mener du jo egentlig også selv, hvis du tror på at de vil følge afgørelsen.
Jeg synes at det er helt fint at vi får afslutningen på sagen med, når den nu har været debatteret herinde. Jeg mener bare ikke at den er afsluttet endnu.
|
Til top |
|
|
morkaj Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 260
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv når du får ret er du ulidelig at høre på.
Plonk!
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stanley skrev:
edtwodth skrev:
Jeg har nu ikke været ude i gætterier, jeg har kun skrevet om udfaldet af klagesagen, da den tidligere har været debatteret ret kraftigt her i forummet.
Derimod har jeg da, som du selv henviser til, skrevet at jeg fuldt ud tror på at TC vil følge afgørelsen, da de tidligere på skrift har lovet mig det.
Hvis du føler det er ligegyldigt, hvorfor kommentere du det så?
|
|
|
Tag det nu helt roligt og læs hvad jeg skriver. 
Jeg skriver ikke at du gætter, men du kan jo se at andre gør, og det havde vi undgået hvis du havde ventet. Jeg skriver ikke at sagen er ligegyldig, men at gætterierne er. Det mener du jo egentlig også selv, hvis du tror på at de vil følge afgørelsen.
Jeg synes at det er helt fint at vi får afslutningen på sagen med, når den nu har været debatteret herinde. Jeg mener bare ikke at den er afsluttet endnu.
|
|
|
He he, jeg tager det nu helt roligt ;-) Jeg føler nu at sagen er afsluttet da TC på skrift har lovet at følge en afgørelse.
__________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
morkaj skrev:
Plonk! |
|
|
Det er ikke værd at kommentere andet end: Så begynder vi igen: Går efter manden i stedet for sagen.  __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
MonoTovarisj skrev:
Jeg ser bare ikke umiddelbart et bedre alternativ.... 
tak ilm
|
|
|
Har du overvejet briller  Sorry - kunne ikke dy mig 
|
|
|
Kunne du så ikke liste alternativerne når jeg nu ikke kan se dem selv?  __________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
morkaj skrev:
Plonk!
|
|
|
Det er ikke værd at kommentere andet end:
Så begynder vi igen: Går efter manden i stedet for sagen. 
|
|
|
Nå ja... For det gør du aldrig selv...
Jeg er helt enig i at det er p***e irriterende at læse om alle dine tilsvininger og teorier... Og jeg kan godt forestille mig at sagen mellem dig og TC er trukket ud fordi de synes du er en irriterende møgunge at høre på...
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
rolig nu.. ingen grund til at hidse sig op..
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lader til, at man ikke må stille spørgsmåltegn ved forhandlere, specielt TC, i dette forum? Hvis dette er tilfældet, ser jeg ingen grund til, at man har et punkt, der hedder forhandlere? Hvorfor kan I ikke gå efter sagen, i stedet for manden. Det er da helt legitimt, at I mener,det er en forkert afgørelse. Men at svine mig til fordi jeg vælger at bruge min rettigheder, og så endda vinder sagen, kan jeg da ikke se nogen grund til? Hvis man er utilfreds med afgørelsen, er det vel systemet, dvs. købeloven, man skal brokke sig over? Og til dem der skriver at jeg igen og igen kommer med indlæg om TC i dette forum: 1 - Jeg skrev det oprindelige indlæg om sagen, for at få hjælp og seriøs kritik. 2 - Skrev at TC var kommet på firmatjek, hvad jeg mener er et interessant emne under forhandlere? 3 - Skrev dette emne for at informere om afgørelsen i en sag der er blevet debatteret på omkring 20-30 sider i dette forum. Hvis der ikke kan føres en ordentlig debat, beder jeg administrator om at lukke denne tråd. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Slette
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
StarTrek skrev:
Der er vel ikke noget galt i at vi sætte spørsmål tegn, ved din og FKN behandling af denne sag, noget som det lader til at TC også gør.
Husk at den sag har to sider
Ville først tro at du har vundet sage, når du står med penge i hånde, ikke før. |
|
|
StarTrek gider du ikke godt lade være med at komme med alle dine konspirationsteorier. Det er der ingen grund til så længe det modsatte ikke er bevist. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du vil have en debat om du har vundet sagen, eller om det var rigtigt eller forkert du vandt eller man er ved sine fulde fem ,når man bruger så meget energi på et tv til 7-8000kr. Hvad er det du helt nøjagtigt du vil opnå, med en debat.
MVH
|
Til top |
|
|
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
edtwodth skrev:
Lynge skrev:
jamen, tillykke da.
Slipper vi så for flere "de_er_edermame_dumme_den_der_butik.dk" tråde.
Jeg må sige det er imponerende at du gider holde ud i 7mdr.
|
|
|
ha ha, I slipper for mere om Tapeconnection, men jeg vil gribe tingene an på samme måde igen, hvis jeg oplever noget ligende med en forhandler.
|
|
|
desværre må man vel sige. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
André Jensen skrev:
Du vil have en debat om du har vundet sagen, eller om det var rigtigt eller forkert du vandt eller man er ved sine fulde fem ,når man bruger så meget energi på et tv til 7-8000kr. Hvad er det du helt nøjagtigt du vil opnå, med en debat.
MVH |
|
|
Debatten om sagen er taget i det først emne jeg skrev om sagen. Da den også kørte af sporet, blev den lukket. Dette emne var simpelthen for at fortælle om sagens afgørelse, da selve sagen har været diskuteret meget. Det kan der da ikke være noget forkert i? Desuden er punktet forhandlere vel til for at fortælle om oplevelser med forhandlere? Men hvis i er så meget imod mine indlæg, så lad da være med at kommentere dem, det står jer helt frit for? __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Åbne systemer med en generel beskyttelse af "den lille mand" er helt klart at foretrække. Det danske system er sådan et system. Det gør at man som almindelig forbruger er nogenlunde sikker på at en forhandler overholder visse regler da det er svært for "den lille mand" at kæmpe mod en større virksomhed.
Bagsiden af medaljen er, for mig at se, at dette system kan misbruges. Fordi ingen sag er for lille og man ubetinget tror at "den lille mand" har rent mel i posen og agerer fair(hvilket jo også som oftest er tilfældet), kan man komme ud i problemer. Man kan ende i at privatpersoner opretter hjemmesider som "jeg-hader-alle-jeg-handler-med.dk" og oprette sager mod alle man handler med. Her kan man jo så undre sig over om den slags personer stopper op og tænker om det måske er dem selv der er galt på den? Måske er det ikke alle andre der er noget i vejen med.
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
brasch skrev:
edtwodth skrev:
Lynge skrev:
jamen, tillykke da.
Slipper vi så for flere "de_er_edermame_dumme_den_der_butik.dk" tråde.
Jeg må sige det er imponerende at du gider holde ud i 7mdr.
|
|
|
ha ha, I slipper for mere om Tapeconnection, men jeg vil gribe tingene an på samme måde igen, hvis jeg oplever noget ligende med en forhandler.
|
|
|
desværre må man vel sige. |
|
|
Du kan jo bare vælge at lade være med at kommentere det, hvis du er så utilfreds med det? Det er åbenbart en meget udbredt holdning her på sitet, at man ikke skal bruge og følge op på sine rettigheder? __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg tror ikke folk har noget imod at du har vundet sagen, men det der falder folk for brystet er en dårlig vinder der absolut skal stampe i at de har fået ret, håneretten skal ikke absolut udnyttes selvom sagen utvivlsomt har fyldt meget for dig.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Lynge Forum Bruger

Bruger siden: 03 Marts 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 821
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
Åbne systemer med en generel beskyttelse af "den lille mand" er helt klart at foretrække. Det danske system er sådan et system. Det gør at man som almindelig forbruger er nogenlunde sikker på at en forhandler overholder visse regler da det er svært for "den lille mand" at kæmpe mod en større virksomhed.
Bagsiden af medaljen er, for mig at se, at dette system kan misbruges. Fordi ingen sag er for lille og man ubetinget tror at "den lille mand" har rent mel i posen og agerer fair(hvilket jo også som oftest er tilfældet), kan man komme ud i problemer. Man kan ende i at privatpersoner opretter hjemmesider som "jeg-hader-alle-jeg-handler-med.dk" og oprette sager mod alle man handler med. Her kan man jo så undre sig over om den slags personer stopper op og tænker om det måske er dem selv der er galt på den? Måske er det ikke alle andre der er noget i vejen med.
|
|
|
ZING I see what you did there __________________ Denon 3806+ROTEL RB 1572
PS3 + Mac Mini med XBMC
Synology 508 5Tb
XTZ 99.38
XTZ 99.25
4 x Canton 650 inceiling
2 x SVS PC12-plus + SVS as-eq1
Pioneer 508xd
|
Til top |
|
|
dali1288 Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 149
|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
Bagsiden af medaljen er, for mig at se, at dette system kan misbruges. Fordi ingen sag er for lille og man ubetinget tror at "den lille mand" har rent mel i posen og agerer fair(hvilket jo også som oftest er tilfældet), kan man komme ud i problemer. Man kan ende i at privatpersoner opretter hjemmesider som "jeg-hader-alle-jeg-handler-med.dk" og oprette sager mod alle man handler med. Her kan man jo så undre sig over om den slags personer stopper op og tænker om det måske er dem selv der er galt på den? Måske er det ikke alle andre der er noget i vejen med. |
|
|
Hej Kasper. Det kan godt være i er skuffede. det har i da helt lov til. Men hvis du ikke har læst afgørelsen, så tag og læs den. Sagen er faldet på områder, hvor vi stort set er enige i forløbet. De har kun taget stilling til de kolde facts: 6 uger er for lang tid. En fejl i et HDMI stik er ikke svært at lokalisere og rep. Og jeg fulgte alle jeres henvisninger med hensyn til forsendelse. Jeres egen direktør har også givet mig ret i, at 6 uger er hamrende lang tid. Så må I også acceptere de regler, der er i købeloven. Købeloven er til for både forhandlere og kunderne. Men som sagt, det forventer jeg nu også i gør, da jo skriftlig har lovet mig dette. __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|
edtwodth Forum Bruger

|
Sendt: 30 Marts 2008 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
jeg tror ikke folk har noget imod at du har vundet sagen, men det der falder folk for brystet er en dårlig vinder der absolut skal stampe i at de har fået ret, håneretten skal ikke absolut udnyttes selvom sagen utvivlsomt har fyldt meget for dig. |
|
|
Hvis det er opfattet sådan, har det altså ikke været meningen. Jeg skrev kun om afgørelsen, da den har været diskuteret over så mange sider her i forummet. Og det kan da vel også være interessant for andre at 6 uger ikke er acceptabel? __________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
Til top |
|
|